Včeraj zvečer sem ugotovil, da mi je ena led žarnica za osvetlitev tablice crknila. Sem že nabavil nove. Izgleda, da ne zdržijo tako dolgo, kot so včasih obljubljali. 🤔
Meni že dobre 3 lete, samo je tudi odvisno koliko ti gorijo..... 👍
Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd.
Totalen klump. Ojačevalec je zelo švoh in sprocesiran zvok pride do zvočnikov. Po moje več kot 4 x 25 W rms nima ta ojačevalec bose. Recimo včasih, ko smo imeli še prave actoradije v avtomobilih, kake Alpine, pioneer, Becker, jvc so imeli vgrajene ojačevalce v samem radiu, dajmo reči 4x40W rms, je tisto delalo daleč boljše in glasneje kot to naše bogo bose ozvočenje. . Tam si se lahko tudi igral z različnimi zvočniki, dokler nisi dobil pravih za svoj gušt. Jaz sem takoj na začetku šel do kolega, ki se ukvarja z avto hi-fi jem. Pogledal je stvar in samo odmajal z glavo. Tukaj obstaja samo varianta vse ven in drugo noter. Edino sam radio in CD player bi ostal. Cena za novo? Preveč. 🤪
Še dobro,da poslušam predvsem radijske postaje,ki niso ravno glasbene ampak raznovrstne kot je npr,VAL 202.....😊 Sem vseeno mislil,da so kaj boljši😉. Kakšni so potem šele navadni🤔,verjetno enaki brez nalepke Bose....😆
Samo kaj, ko pri Bose nimaš kaj gosti spreminjati. Ok. lahko zamenjaš vosokotonce v armaturki in srednjetonske zvočnike v zadnjih vratih to pa je tudi vse. Vse dela na 1 Ohm in 2 Ohm. Edino v armaturki so 4ohm in v zadnjih vratih 3 Ohm. Ampak, saj tudi Porsche ima podoben bose sistem. 🤪
Kolikor je meni znano, baje da ne vidijo, če se res ne potrudijo. Ti pa userejo lahko stvar s tem, ko ti kaj posodobijo oziroma nadgradijo.
Če pride kaj na motorju tako pogledajo vse in je garancija.adijo. Za zvočnike pa res nimajo kaj komplicirati! S posodobitvami ti pa povozijo tvojo mapo in takrat greš nazaj na mapiranje,ki je gratis.😊
Na uradnem servisu se 100% vse vidi! So mi povedali pri Tunercu in CSS pa še na uradnem servisu sem vprašal glede tega inti ne priznajo garancije! 😤 Če ti pa na ura.servisu vrnejo na orig.mapo jo pri Tunercu in povsod kjer si mapiral naložijo brez stroškov.... 😀
Ne izdam, kdo mi je mapiral, ker je rekel naj ne govorim okrog.
Bi dal še enkrat mapirat
SIcer pa je pri meni zledalo tako, da je prek ODB2 priklopil "škatlico" najprej je naredil backup, recimo cca. 30min. Nalaganje nove mape pa je bilo recimo dobrih 5min. Če bi bilo kaj narobe, je rekel naj pripeljem nazaj in bo naložil backup, ampak do sedaj ni nobenih težav.
Se spomnim ja, da je bilo omenjeno. Koliko si pa v tem času prevozil kilometrov? 😊
Če se ne motim se je pri moji G120 navor povečal iz 210 na 220 Nm, ampak v praksi, če tega podatka ne veš, ne boš občutil. Je pa čipirana vseeno bolj zabavna za pelat kot G120, ker pač stisneš do 6500 in do takrat gre Torej na regionalki sta zanimivi samo 2 in 3. prestava, kjer je blokada pri 155. Ostale prestave so pač zato, da je nizka poraba.
Lahko poveš kje si mapiral in koliko te je prišlo pa kakšni so občutki? Bi dal še enkrat mapirat sedaj ko veš kakšen je rezultat po mapiranju ?
za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....
Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.
Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."
A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.
Pri Tunercu ne vem kako je,ampak pri najini g120 je ponavadi tako,da odstranijo blokado in imaš potem g165tko s podaljšanim menjalnikom,ker pri 120tki je blokada od 4k naprej zato je tako. Jaz bom to naredil po gatanciji......😊
Ps; povedali so mi tudi,da pri avtu brez turba ni kaj veliko za naredit pri Mazdi 2.0. Zato se g165tke ne splača na novo mapirat,ker skoraj nič ne pridobiš!😬
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
😲😓😭
Povezava za deljenje
Deli na druge strani