Torej, nisem zvedu za kaj naj bi blil gumb ki je zraven gumba za gretje zadnje ?ipe in sm se pa? odlo?u da ga bo treba nekak uporabt
Zopet je stekel projekt; "MX-3 MOD start button + daljinski v?ig"
Zdej sm uporabil Giordonov alarmni sistem ki ima tudi funkcijo odpiranja prtlja?nika, ki se uporablja pri novej?ih avtomobilih. Ta izhod pa bo odslej naprej povezan s "?ipevjem" ki bo zaganju motor
BTW, marko, kko si naredu da ti avto ne zavergla k je v prestavi. Pri hondi sm mel fotocelico, zdej bi pa verjetno uporabu nekaj bolj enostavnega. Recimo stikala in ?prikle ...
Tukajle so pa ?e slikce monta?e alarma in motor?ka v leva vrata:
mimo grede: Temo bi objavu v DIY pa mi prepove ... :ne vem:
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?
Pa kej po?i k pade nazaj dol (v trenutku spremeni polo?aj?), al se pa? samo stisne k goba?
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Jah, morm re?t da tut honda ni bla ?voh, sploh za tistih bogih 90 konjev pa 8 ventilov, SOHC ... (dol je dala recimo megane-a 1.4 16V)
Mela je bolj kvalitetne tapete recimo po tleh, kar se je zlo poznalo pri sesanju.
Pila mi je nekje 6 l. (rekord je bil celo 5.6 l.) tudi servis je bil cenej. Mazda recimo od 7.5 l. do 9 l.
Sej bi reku tut, da je mela obilo prostora, sam to je ?e druga zgodba in avto narejen drugim potrebam ...
Veliko la?je si dobil dele kot za MX-3, ki so bli tudi cenej?i ...
In pa, kakor sem zvedu je mela ?e nekje 300.000Km, in morm re?t da je delala k urca!
karoserija je bla veliko bolj ?vrsta kot pri mazdi (recimo da jo parkiram tako, da je prednje kolo na hrib?ku, se vrata kr postrani zaprejo) O.K. sej zastopm da je kupe, in da ma vrata dolga ?ez cel avto, ampak k sm prvi? to vidu me je kr zmrazilo ...
Pri mazdi pa se najbolj pozna pri ?portni vo?nji tukaj jih ne mor? primerjat, mogo?e samo to: Honda je ?la v 2. 100km/h, v 3. 150Km/h, 4. 190Km/h, 5. 210Km/h po klancu seveda. Pri MX-3 me recimo moti ker 2. ne gre do 100Km/h, so pa bolj?i pospe?ki - 3, gre nekje do 130Km/h, 4. 165Km/h, ?e se ne motim ...
Bolj je "tiha" pri visokih hitrostih, in se veliko hitreje ustavi?
Ma OGROMNO ve? navora kot honda (pod 2500RPM ni ?la dejansko nikamor in ?e nisi z drugo z zaletom prigonu v hrib nad 2500 si moral obvezno menjat v 1. da ne govorim ?e so bli v avtu 4 osebe) isti "problem" je nastajal na AC, ko je morala velikokrat 4. pomagat kar se pri MX-3 nikoli ?e ni zgodilo ... K sm jo kupu sm ?e sumu da je dizl
in pa ZooM - ZooM je!!
P.S. Pa nekatere ?enske bolj na MX-3 padejo k na civica ...
?e se pa ?e kej spomnim pa napi?em, al pa vpra?te kr verjamem da sm velik pozabu napisat.
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Zakaj bi se delal norca? Doskrat sem ?e zasledil to ime vzmeti in mislim, da ne bi smele bit slabe.
Glede nabijanja in poskakovanja...Vse "zni?ane" vzmeti delujejo progresivno. Kaj to pomeni? Da se ji s pritiskom oz. hodom spreminja sama trdota vzmeti. Ko je stinjena 5cm ima X N/cm, ko pa je na 10cm pa ima recimo 3X N/cm. Tako nekako. Bolj ko je avto obte?en itd, bolj trda je fedra. To pomeni, da ne bo? ?utu poskakovanja dokler se ne bo? konkretno peljal po neravninah, ko se bo vzmet v trenutku dovolj stisnila in potem "iztrelila" avto v nebo.
Ve?inoma so vse te fedre dober nakup, ki bi jih ?e moral imeti vsak serijski avto (po mojem mnenju). Ampak pogoj so dovolj dobri bla?ilniki, ki fedro "umirijo".
Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi...
Ja morm re?t da j kr neki "bouncing-a", glede na prvotno stanje pa je veliko bolj?e, sploh pri "hitrih zavojih levo desno" ni treba avtomobila ?akat da se umiri k puding.
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Zaenkrat sm kr zadovoljen, morm re?t da sm presene?en kr niti ne buta tko mo?no k se ?ez luknje pelje? in pa tut ni pretirano nizka. Kok se dr?i, ?e, zahvaljujo? vremenu ne vem ...
Upam da bom lahk pri?el na naslednjue sre?anje da boste mal pokomentiral (marko ti sploh, k ve? kko priblji?no more bit)
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Model brez zamere, samo malo heca pa mora bit. Vedno se vsak odlo?i kakor mu najbolj pa?e in ustreza, tudi finan?no. Upam da bo? zadovoljen z rezultati in bo? potem delil izku?nje z drugimi ki bodo v prihodnosti na tvojem mestu.
Ej, ne sorry, nism tko mislu k si ti razumel. Sej zato sem spra?eval da mi poveste, kar vi veste. Itak, hec pa more bit.
Zdej bom pa pa? poskusni zaj?ek VOGKLANDA ...
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Kr provo?te si ... Itak se gre da je najcenej in najbol?. Mislem da sem izbral neko srednjo pot. Amortizerje bom obnovil in jih mogo?e za nekaj % str?u. Sej verjemte da ?e bi mel avto k je vreden 20.000? tut ne bi dal 200? za vzmeti, avto k je pa vreden 3500? pa mislim da nima smisla oplemenitit z vzmeti in amortizerji za 1000?. Ne vem, ?e je to tok narobe ...
Pa avto ma 110 konjev tko da ... ?e ne bodo dost sam ni?ji fedri ...
Sej na naslednjem sre?anju jih bom verjetno ?e imel gor, pa boste lahko povedal (tisti k mate H&R in Eibach) kaj je z njimi.
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Evo izvohu sm neke VOKLAND vzmeti, ki jih dobim za 230?. Nekje pravjo da so, pa? ?ist ql, drugi sploh ?e sli?al niso zanje. Mislim da ne morejo bit nevemkok slab?i od H&R, ?e so le 30? cenej.. :ne vem:
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Sam sem imel na prej?ni dve lete eibache. Fedre so zakon. Ampak bi jih priporo?al z drugimi amortizerji. Pa? prvo kupi? fedre, vidi? kaj se dogaja in potem ?e amortizerje, ?e misli? avto en ?as vozit.
Na ravni oz. gladki (neluknjasti) cesti je avto lepo ?el v ovinek, ampak mi je rahlo poskakoval ob dinami?ni vo?nji po "neravni" cesti. Vse je ql, dokler ma? v glavi neko oviro, ker se zaveda? da podvozje ni novo.
Ti si mel verjetno V6 ane?
Dubu sm ponudbe;
-H&R 260?
-Lowtec Spredi 40mm zadi 30mm ( ? ? ) 170?
-FK 170?
Predlogi? :ne vem:
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Offtopic ... MX-3 Najcenej?e vzmeti 230? !
Da ne bi o H&R-ju ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani