Sem prepričan, da če v tem trenutku daš ven DPF boš imel popolnoma enake težave. Problem je na vhodu ne na izhodu. Ker če je res problem v DPF-ju boš na isto težavo skos prihajal, v trenutku, ko bo DPF ratoval počasi delno zabasan s sajami in se bo pripravljalo na regeneracijo. Se pravi da je chiptunning nesmiseln, dokler ne odtraniš DPF-ja. Če je to res pol bi vam Tunerc to povedal že na začetku predno se je lotil česarkoli.
Ker če je problem že pri skromnih 50kkm in recimo da drži, da je DPF vzrok, potem bo kljub čiščenju ta problem spet nastal po nekaj desettisoč prevoženih.
Jaz osebno bi šel po @TiEn postopku in bi najprej temeljito sčistil sesalni kolektor, EGR, ter tudi MAF senzor. Potem pa še enkrat do Tunerca in videt ali je razlika.
Kaj pa pol na AudiQ8 in novi BMW 7 rečeš.... ne veš al majo spredi montirane LaToyine ustnice polne botoxa, al se je nekdo spozabu in je tavelko žar ploščo spredi notri montiral, al je pa enmu preveč reciklirane plastike ostal.
To je zdaj kao moderno ampak je v bistvu prav histerično smešno, tako da tale Mazdin gril zgleda svetovno neplastičen proti omenjenim primerkom drugih znamk.
Zakaj te pa pol mot... sprednja maska je del avta in mora bit čimbolj estetsko v sozvočju oblikovanja ostalega avta. Recimo tale maska je cool, strežne sanke so pa uncool.
Zaključek : zaradi delne zabitosti dpf filtra ali celotne, motor ne more razviti optimalne moči, predvsem v višjih obratih, ker motorna elektronika pravočasno poseže vmes.
Če bi dali kake starejše avte na valje bi lahko hitro ugotovili, koliko manj imajo dejanske moči od deklarirane, zaradi zabasanosti dpf-ja.
Znaš bit pa ti trdoglav... pa ni kriv DPF no. Pol bi bil vedno problem, ko bi se bližala regeneracija in je prepustnost filtra takrat manjša.
Sam sem imel prejšnjo šestko z DPF-jem pa potem odstranjenim in avto NE gre nič bolje in NIMA nobenih boljših pospeškov kot nekateri mislite. Edino kar se malenkostno pozna je poraba pa še ta nekje okoli 2 deci na 100km.
Elektronika seveda poseže vmes, ko zazna nepravilne parametre in DPF je zgolj in samo eden izmed njih. Meri se kar na nekaj koncih in je lahko krivo kar koli od tega vključno s tem, da bi moral mapo prilagodit in zmanjšat moč, če je bil pri 200KM problem. Si upam trdit, da pri 185KM ne bi nič cukalo, ker ta motor ima dejansko porezan navor pri določenih obratih in zato manjša konjaža. Če bi samo to pustil bi šlo po normalni krivulji do 185KM in bi delovalo.
Glej, nič ne govorim čez Tunerca ampak vseeno pa ta zgodba z delno zabitim DPF-jem ne pije vode. Problem je na vhodu v sesalni del, kjer nekaj ne štima (lahko tudi napačna mapa). Na izpušnem boš pa prej fasal al lučko zaradi lambde al pa DPF lučko, ker bosta sondi zaznali preveliko odstopanje v tlaku pred in po DPF filtru. In sem prepričan da DPF lučke ni bilo med tem testom.
In tko kot pravi @mazdaman, tudi če rukneš DPF filter ven bo enako dušilo in cukalo.
Pri 56kkm delno zabasan filter... no tala je pa po moje bolj bosa kt ne. Filter bi moral zdržat minimalno 150kkm brez težav pol naprej je pa bolj odvisno od sreče in tipa voženj. Jaz bi prej rekel, da ti ga duši zaradi napake ali na merilcu pretoka zraka, ki napačno meri pretok zraka, ko je več vbrizga goriva. To sem imel sam isti problem s powerboxom, kjer sem kar nekaj časa nastavljal, da je bil optimum in da ni bilo preveč vbrizga na količino zraka. Sem dal ven še zračni filter za test pa se je dal še mal navit predno je začelo spet dušiti.
Lahko pa tudi ERG al pa celo lambda. Ampak lambda bi prej kako lučko prižgala.
Ampak kakorkoli že, Alex a nimaš ti neko famozno olje, ki zboljša delovanje filtra? Mislim, vsaj tako si se hvalil.
Tnx, sem vedel, da je včasih bil problem in je bilo kar nekaj dela s temi menjavami čipov sploh, če ni bil na podnožju ampak zalotan gor. Če se ni treba fizično dotikat ECU-ja je to dokaj bulletproof zadeva - upam, da se ga ne da zaflešat. 😆
Mlinček je notri... s to navlako gor se komi z mesta premakne. Milijonkrat mam raje hudega sleeperja, kot pa tole blink blink pokveko. Men bi bilo nerodno, kaj takega met, z veseljem pa vzamem GT4 specs sploh če je brez nalepk pa četud ni Carlos Sainz izvedenka.
Za moje pojme škoda vsakega centa vloženega v ta avto. Premlad ja
Točno tako, avto je vreden edino če bi bil kompleten paket. Tko je pa samo fasada. Žal. O 14kEUR pa raje ne bi - Kupil jo je nekje za 3 jurje, nalimal nalepk in navlake za dodatna 2 jurja, zdaj bi pa rad iztržil 14.
Bom malo poslikal sam potek dela in barvanja, če bo komu pozneje prišlo prav. Sicer pa je delo z plastidipm čisto enostavno za delat in če se eventuelno kaj sfiži to lahko enostavno popraviš. 🤔
Saj ravno zato te pa opozarjam, ker sem sam feltne delal s tem. Pa sem pol kr nekaj časa drgnil odvečni plastidip iz gume dol. ni šlo tako enostavno kot pravijo. Ja tam, kjer je bilo na debelo ni blo težav, tam kjer je pa samo mao ga naneslo sem se pa z mikrofiber krpo kr nekaj časa dol drgnil.
Dobra fora... na poraba testu na koncu bomo vzeli bele rokavičke in vsak bo potegnu po svojem roru (mislim od avta roru 😉) pa bomo preveril kje je največ umazanije. Kdor ma najbolj umazan ror bo častil naslednjo rundo.
Ne Alex, nisem napisal avtomobilski razred, ampak je to mišljen estetski razred. Saj veš, da veliko blink blink svetlečih stvari spada bolj v razred kiča.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fajn bi blo, da maš tud EGR spucan in za piko ni i samo pobereš ven še MAF ter ga sčistiš s tistim sprejem. Pol si pa ready to go...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani