Je pa tako da ?e to dela? sam s spreji si gotov. Zadeva namre? ne pokrije nobenih vdrtinc, prask, lukenj ampak se vle?e enako vanj. Zato je potreben li?ar poprej da je zadeva kot mora biti.
To sem tudi sam opazil. Ve?ina (tudi dolo?ene "firme", ki se s tem ukvarjajo) pa? o?isti, za??iti in pospreja. Po mo?nosti tam kjer je bilo za??iteno ni bilo dobro do roba in vidi? lahko ?e prej?njo barvo spodaj. Iz tega stali??a je folija ponavadi bistveno bolj?a. Osebno nisem bil pretirano navdu?en, ko sem videl te zadeve v ?ivo. Pa ne bom ni? omenjal firme, da ne bo kdo rekel, da sem pristranski.
Nima ti to kaj nagajati pol. Da? ve?jega, bolj?ega in ti bolj shladi zrak, ve? konjev, ne bo pa zaznavalo kakih razlik. Samo, da ne bo? pol preve? prekril hladilnik vode pa bo kaj zakuhalo. ?e pa po ve?jem IC ?e ?ipira? se pa bolj pozna. Dosti popularni so intercoolerji od BMWjevih dizlov pa od Saabovih (al pa Volvovih, nisem zih) dizlov tudi ker so ve?ji kot ve?ina. Na Cliu 1.5 dci se ga menja namesto serijskega pa takoj dobi? par hp, brez remapa.
Oljni hladilnik menjati, ?e ti olje pride le do 100°C je pa sicer brezveze. Folku pride tudi vi?je in ni drame. Itak ?e tera? menja? pogosteje olje.
To smo ?e ugotovili, da ena serija Mazde 6 se sploh no?e povezati z OBDjem. ?e se pa no?e povezati naprava z mobitelom pa se malo poigraj z nastavitvami. Itak napi?e ko se povezuje?, da se povezuje z napravo, potem pa ?e da se povezuje z avtomobilom. Do sedaj je vedno na?lo in se povezalo z njo.
Dejstvo je, da imajo motorji z notranjim izgorevanjem slab izkoristek, ve?ino energije gre ?al v toploto. Obstaja par na?inov kako to toploto izni?iti. Isto kot turbina, toploto in odve?ne pline pretvarja v mo?. Tale zadeva na linku je iz posebnega materiala, ki ne ?koduje perfomansam ampak le doda.
s bom kr z Lumpijom strinjou...bo? bol? naredu ?e bo? KLDE kupu pa not stla?u odmi?ne pa bate od ZE-ja... blok in glavi pa use komplet mam pa jst ?e eno ma?ino vi?ka in ?e pride? ponjo ti jo napou ?enkam sam bo? pa mogu rebuild nardit gor... sicer pa ?e bi meu rad tipi topi motor bo? to moral narediti na vsaki ma?ini... ?e bi pa rad pridobil ?im ve? konjeu pa nardi? KLDE motor pa tuzrbo gor in ma? zaenkrat ?ist dost je pa ?e ?ansa da kupi? celo mojo mazdo pa nima? ve? kej delat na njej pa predelvat razen ?e ti je 200 KM premalo pa? ?e turbinco gor da? in je to to
Ampak bo na koncu vseeno predrago, to bo ?ez jurja prec.
kek dnarja, tk da se tk porihta? klze je predrag..pa ma?ina po?tima u nulo
?e ?eli? v nulo (ne le poceni generalko ampak realnih 200 konjev, ki bojo delali) ni tistle klze ?isto ni? predrag. Vedno me ?udi, ko ljudje mislijo, da je tuning poceni kot nakup powerfuel nalepke in parih ledic in je avto ?e "dirkalnik".
Ja tudi meni ni jasno. A je ?eljust potem bolj ven kot pri X9 in plo??ica ne nalega sploh ve? po celem disku? Razen, ?e se uporabi ?e kak ve?ji disk potem in se zato ?eljust pomakne toliko bolj ven? To pa ne bi bilo ni? nenavadnega, dosti pogosto pri takih swapih.
Mitja MX6 bi ti znal pomagati, ?e je zase naredil nosilce bi tudi zate vedel povedati kako pa kaj. Pri teh zadevah je pa? tako, da da se marsikaj samo je vse potem nekaj custom.
Cevi so pa Hel, in Goodridge dosti popularne, kaj ceneje jih ?al te?ko dobi?.
Oboje je pomembno. Je pa dejstvo, da debelej?i disk se pa? kasneje pregreje. Recimo 200SX S13 zadnji facelift je imel serijsko 280mm diske in mislim da 24mm debele, 300ZX je imel pa isto velikost in 28 ?e ne celo 30mm debel disk. Ve?ji kot je ve?jo pot naredi za en krog, bolje se ohlaja pa bolj kot je ?eljust na ven (?e je ve?ji disk torej) bolj bo ustavilo. Nekako po istem principu kot z ve?jim klju?em la?je losa? ?rauf kot s tamalim, gre za navor. Poenostavljeno, za kaj ve? bi rabil malo ve? fizike za obe razlagi.
?e se ne motim fantje tudi zadaj dajejo od Mazde 6 ?eljusti. Tule vidim, da ima Xedos 9 konkretno debelej?i disk kot 323F. 28mm kar je impresivno ?eprav 274mm velikost ni nekaj ful ampak verjetno se vsaj ne pregreje hitro. Tudi Mazda 6 ima 25mm debele, ?e vedno ?isto OK za 323F. Zadnje pri mazdi 6 so vidim ve?je kot pri 323F, sama vi?ina je pa ista (torej stoji disk na istem mestu in ?e so nosilci isti tudi ?eljust, bi znalo pasati?).
Za dobro ustavljanje je itak najve? odvisno od plo??ice. Bolj kot je agresivna bolj bo grabila, simpl. Disk je v osnovi le konec pleha, bolj ali manj (pustimo eksote), ?eprav obstajajo malo bolj?i materiali (Brembo HC?), v narezane in navrtane diske pa ne verjamem ve?, kve?jemu na tistih mestih prej napokajo.
?e bo? ?e vse rihtal raskiraj ?e par ? in kupi ?e nove pletene cevi za zavoro in kako res kvalitetno zavorno teko?ino naprimer Motul RBF600. Letos sem imel prvi? mo?nost peljati avto, ki ima tudi to zrihtano in lahko re?em, da je pedal ?ez cel N?rburgring ostajal enako trd in prijel takoj, brez pogrezanja (?irjenje cevi ali pregrevanje teko?ine). V glavnem najbolj?i brake tuning, itak malo ljudi sploh menja zavorno, cevi so ?e "utrujene" ob?utek na pedalu je pa potem ?isto direkten brez kakega ?udnega pogrezanja.
Glede na to, da so prve Mazde 6 ?e stare ve? kot 10 let bi na tvojem mestu malo pogledal zbite, verjetno bo? poceni pri?el do ?eljusti, z nekaj sre?e celo z dobrimi diski (pa? jih da? poglihati ?eprav se bo komu zdelo sporno) in nove plo??ice, problem solved. Je pa fajn, da pazi?, da ne da? kakega ekstrema na kako stran ker bo potem ali ?el avto na nos ali pa zadaj prehitro blokiralo (kar je zadnje kar ?eli? pri takem posegu). ?eprav glede na to, da je avto normalno te?ak ne bi smel imeti teh te?av.
Kakih 8 gum? Se enga kompleta nemores skurit... No razn, ce si drifter.
To pa tut men nej jasnu. Jzst sem lansk let meu spredi na RSu semi slick gume pa sem furau po rejslendu, grobniku pa ?e na do nurburgringa sem seu pa furu gor pa sem lih do konca sezone prisu na minimum. pa nisem edini, mam dost frendov u teh vodah in se furajo iz dobrimi gumami po dve leti in hodijo na proge parkrat na let s svojimi auti. Sj ne da sm neki hud sam neki sem pa ?e dau u lajfu ?ez pa probal ave?. Ampak wem da se morem se ful nau?it k lih tjunau pa nikol nisem nobenga auta tolk k ti pa tut se boljs je da ker zmerm se najde kak avto k preseneti in vid? da se ga mogo?e spla?a kupt pa stjunat. In ne bom lagau da razmi?ljam kaj bi mogo? kupu druh let k mi je ze dolgcajt k tale bingo ne gre neki ful
pa zakwa da ne gre? na grobnik. da bi biu jaz primorc bi bil veckrat lih zato kukr je teb blizji kukr men. pa tvoj brt je slb ?ofer ce bi on hondo mel nad 5000 obrati pa znal furat cez ovinke ni variante da ne bi lovil vsaj 300 kil tezjega in svohnejsega dizla. al ti mal nakladas to al pa je brt noob za volanom druge ni.
BMW je druga? kul to mi nkol ni blo jasn zakwa se eni pizdijo ?ez ?wabe al pa ?ez japonce al pa francoze al pa korejce pa ameri?ane. sj ma vsaka znamka cist kul aute vsakemu svoje
Ti si bil to pri ercu? Ama? kak dyno izpis kolk si meu kojnev?
ce bi mel kdaj cas pa bi prsu dol na ta vas raceland se z mojo nubirco stavim da bi pustil ksno mazdo zadi pa se kakse drug avto ...
?e bi ?ebela ?e ne imela bi ?ebela bela bila. A ni ?koda da? 500? za kolektor a 50? za ?tartnino da se zdivja? na pisti ti pa pol zmanjka?? Jzst mam raj? serijski stroj pa dirkam po progi.
Mhm prvo kot prvo kolektor od 1.6 sploh ne pase na 2.0 in to vsi veste drugo .. je bil na moji 1.6 generalno obnovljen motor kar je bilo istega je bil menjalnik sklopka in bloki motorja ..
Dobr pr hondah pa?e kolektor med 1,4 in 1,6 in med enimi 1,6 do 2.0 al pa ?e pr enih znamkah je tko tk da newem kako gre pri daewooju a ni ista osnova motorja??
drugo pa tut nwem kwa ma generalka s pove?animi konji in ?e ma? sam bloke originalne, a bat je bil tut druh?
?kda , da nima? ve? Nubire, ker tole bi bilo za preverit - Symon je namre? Cliota RS prodal ravno zato, ker ga je eden z Golfom TDI prehitel - sej vem, da o tem no?e govorit ampak to je dejstvo zato je zdej kupil Hondo ?eprav vseeno mislim, da tudi Nubira ne bi bila slaba izbira.
Ne omenji mi spet unega TDIja!!! Vidm da sm zgre?u nakup hehe kwa misl? a bi mogu nabavt Nubiro pol??
Ne ne sej vem da je V sm napisu .. sam sm malo bol cudno napisu ma sej je bols brez .. prejnku odpre ta turbina si ze vn z ovinka .. mhm se bom mogu zdej se z levo naucit zlajfat
Ja to se pr teh turbodizelskih dirkalnikih kr spla?a, ?e ne ni n?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani