Sej zato malo na?ega uporabnika ki ima STOCK Mazdo 3 GTA da bi ?el pomerit konje, pa da vidimo koliko je original. Meni je pokazalo s CAI 160konjev, Uklopkotu pa 10km ve? od meritve brez CAI in s CAI ko je meril, tako da samo CAI da 10 konjev, predvidevala sva da ima STOCK deklariranih 150konjev. Mi je pa omenjal da avto meri v 3. prestavi do blokade in potem konec, ne vem no...tretja ni ?e to to kjer avto pomoje poka?e vse kar da od sebe :ne vem:
Hmmm za 3 GTA...bi bilo potrebno probati, kako je s chipom glede na to da ni turbo Valarje bo pa zelo kmalu potrebno sprobati...saj bo pri?lo spet do neke lepe spremembe, pa da vidmo kaj poka?e
Dyno tests have shown a minimum 14% horsepower gain time after time. Our 928 Porsche headers showed an astonishing 23% horsepower gain... on a stock engine!!
Za CAI je bil nakup res v pozitivno smer, pa kot je Uro? povedal, res ni bil neka znana znamka...pa tudi ko sem iskal podatke o tem so ameri?ani pisali da tko tko, enim good, eni spet da ne pa?e ipd. Pri OBX-u je spet isto, imam po?asi malo feeling, da so oni malo smotani ?e vse ne pa?e v milimeter kot ata na mamo in ?e ni neka jaka firma. Druga?e pa zadnja info ki sem jo zbrskal je ta, da Vibrantov kolektor da 12-14%+ konjev, pri Porschu naj bi pa najve? potegnil in to cca. 22% konjev.
Tako nekako no, se dobi tudi verzija brez tiste druge ?katle, tako da je tudi to opcija...druga?e bi blo treba mututi s tehni?nem kot ka?e. Kaj sploh je tale druga ?katla potem?Cena je ok ja, sam po?tnina je sladka...tole je dobavljivo samo iz USA.
Ma glede tehni?nega pomoje nebi bilo problema, spodaj je itak za??ita motorja in se ga ne vidi, kot berem po forumih je glede plinov vse ok, ker katalizator itak gor ostane. ?e CAI-ja na tehni?nem ni videl, me je samo vpra?al ?e me ni? ne moti to tuljenje...pa pravim, ne ne to je vse ok haha. Ma je full informacij glede kolektorjev na netu a ni? konkretnega za M3...sploh glede proizvajalcev ipd. No ja, ?e najbolje bi bilo dobiti kolektor od Cosworta sam dobit ga...je pa skor mission imposible.
Gledam po netu in teh Mazda forumih in skoraj ni? ne pi?e o tem, koliko konjev dobi? s ?portnim kolektorjem, nekje sem zasledil full malo, tako da...kot da nima nobeden ?e tega gor....zvok s ?portnim auspuhom je itak brutalen ampak sej vem kaj se po svetu vse lahko na avto me?e, kaj pa tukaj pri nas. Gre se za to zadevo http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exhaust...=item563d987378 , no sej prav tako so bili ?e dvomi pri CAI ko se je govorilo tja 3-5konjev a na konc jih je ruknu 10
S tem se pomoje ?e noben na forumu ni ukvarjal, glede kablov pa tako...pri Japoncih je znano da so vse kable zvlekli, ne glede na opremo. Kako je z novej?imi Mazdami pa ne vem. Npr. ?e Lancer katerega sem imel in je bil letnik 90 je imel in?talacijo za vsem pa tudi 323ba letnik 1997, npr. vgradil sem klimo, kabli so bili vsi, pa tudi za meglenke so ?e notri, ?eprav jih avto ni imel. Tako da, ?e noben ni preverjal tega, je najbolje da ko jo dobi?, malo razkoplje? zadevo in bo? videl ali so kabli notri ali ne.
Ta vikend v Puli, smo bili z dvema avtoma, kolega pred mano in ko sem v prvi skoraj do blokade pritegnil je v ?peglu gledal kje je kak?en motor , no za mano pa doma?in iz Pule, je z lupotom na naslednjem semaforju v leru na?igal da je vse tulil, seveda z mlin?kom ...imam pa skoraj identi?no zadevo kot Uklopko....in tudi 10hp+
Tele ledice so good ja, mislim da je ?as da moja Mazda ne bo ve? tako original kot je bila...hehehe...mi je ?e mal boooring. Uro? jih ima tako ali tako zato pri nogah namontirana da ko ka?no mi?ko pelje, vidi kaj dr?i...hehehe. Uro? bo kak?na pija?a padla?Zihr ti je dolgcajt..hehe.
Zanimiva zadeva da bi se tole dalo v meglenke in jih potem uporablja? za dnevne lu?i. So mi pa 2 tedna nazaj pri?le meglenke zelo prav, kljub temu da imam xenon, namre? na avtocesti ?ez Razdrto in ko se pelje? ?ez tisti klanc proti primorskih je bila taaaaak?naaaa megla da joj, in to cel dan, tudi za nazaj. In xenon so res super, ampak kak?en meter-meter pa pol od avta je bolj slaba svetloba potem pa DAN, no meglenke so pa res pripomogle da se je bil ta neosvetljeni del res zelo dobro osvetljen, tako da sem lahko vse prehiteval ?eprav enkrat so me ?rte na cesti res malo zamedle in sem zmanj?al tja na 100 km/h ...tako da kot ka?e so res zelo uporabne v res ornk megli, druga?e jih je pa res bolje imeti kot dnevne lu?i oz. kaj ?e notri rukne? xenon ..to bi se pa res moralo noro dobro videti. Glede parkirk pa takole...meni ?isto normalno delajo, razen tistega problema ko sem moral ?i?ko popraviti...tako da ?e ene 4-5 mesecev delajo BP.
Zavesice pa lepo pridejo, diskretno ...to so bile ?e pri remake M3 OK spredaj, se jih skoraj ni videlo.
Jap, sej 100tko ne tankam zaradi tega da bi avto bolj letel , za to bi pa? potreboval ve? konjev. Sem bil lih na OMV-ju pa sem rekel zakaj ne, ker sem v f-ko pa 100tko tankal in avto je vsaj bolj mirno tekel. ?e se ne motim so dovoljena tudi nekaj odstopanja pri oktanih, vendar ne vem kje sem to zasledil. Tale GTA tudi ?isto normalno dela na 95tki. Me zanima kak?na bo sedaj poraba, pri?akujem vi?jo glede na to da se bli?ajo zimski ?asi.
Ma ja, ?udno, res ?udno, bom ?e kak?en tank 100tke natankal pa da vidim ?e bo ?e vedno tako visoka poraba, ?eprav kot vidim pri na?emu heroju majorju Uro?u ejkeej Uklopkotu , na poraba.com, da ni imel pretirana razlike pri 100tki. Potem pa presedlam nazaj na petrolovo ultimativno 95tko,hehe. M3 - 1.6 pa 100tke res ni marala, je avto hitro cuknil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej zato malo na?ega uporabnika ki ima STOCK Mazdo 3 GTA da bi ?el pomerit konje, pa da vidimo koliko je original. Meni je pokazalo s CAI 160konjev, Uklopkotu pa 10km ve? od meritve brez CAI in s CAI ko je meril, tako da samo CAI da 10 konjev, predvidevala sva da ima STOCK deklariranih 150konjev. Mi je pa omenjal da avto meri v 3. prestavi do blokade in potem konec, ne vem no...tretja ni ?e to to kjer avto pomoje poka?e vse kar da od sebe :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani