Js imam zakrivljene, pa imam gor ?e 25 mm distan?nike in 225/40 18 gume, pa ne drajsa po raobu ampak notranjem koloteku, isto je blo pri 215/45 18 klobasah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
jah js u bistvu nism vedu v kakem stanju cilindri glede na to, da je bil neko? motor pregret (?e pri prej?njem lastniku)
Cilindri ziher NISO problem, problem je v batnih obro?kih , ko jih 1X pregreje? se radi zmeh?ajo in potem NE opravljajo ve? svojega poslanstva tako kot je treba in je priporo?ljiva menjava, sam zarad tega js ne bi vla?il ven motorja, ampak bi se pri nekom zmenil da mi za 2 popoldneva odstopi steberno dvigalo, al pa kanal, da zrihtam zadeve od spodaj, pol za glave pa dvigala ne rabi? ve? in to je to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ajde, ce gres sam teflone menjat. Ce gres pa generalko delat pa mora moped ven
Ni nujno, je pa mogo?e la?je za bate ven jemat in nazaj dajat(sam js ne bi, je preve? brezveznega dela, pa preveliko pomanjkanje ?asa), ?e pa brusi? cilindre pa mora ven ni debate.
Samo NA ZA?ETKU JE NAPISANA SAMO GLAVA !
Teflone(semeringe na ventilih) sem jih jaz osebno ?e tud zamenjal BREZ demonta?e glave.
Kaj je zate "generalka" glave ?
Novi ventili, popravilo, sede?ev, menjava sede?ev, menjava vodila ventila, menja semeringov,le?ajev na odmi?nih, zobnikov na odmi?nih, semeringa na odmi?ni, drkanje sesalnih -izpu?nih kanalov, popravilo, navoja kjer pride sve?ka, prebita dihtunga pod glavo, .... ?
Zanima me zato da se bomo razumel.
kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume...
Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse Problem?
Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda...
Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm...
Ker amater, va?no da so bati in cilidri "prilegani" s temperaturo, olje pa ni taka huda stvar, bolj je jeba, ?e ga NI.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Rajs ven uzamem, ko pa da se zajebavam z nekim nagibanjem...
Pa dej ?lovek, raje cel dan BREZVEZE ?raufa?, al pa naredi? tako da je moped not, ker NI tako te?ko kot se sli?i, NI NOBENA ZNANOST, nobenega posebnega orodja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja sej to vem da vedno krozi.. pac jst sm hotel povedat da imam med blokom motorja in olnjim filtrom un sendvic al kako se rece in tam notri je termostat ko se olje ogreje na 90°C mi odpre termostat ven v hladilnik... maa to bi mogu pa pogledat kako je s tem .. ma to je mps-jka ?
Itaq in svizec zavije ?okolado.
?e ta voda ne kro?i (termostat v "olnjem" ohi?ju)GRETJE KABINE ne dela !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaa pac men se zdi da je bolse da olje zacne krozit tm pri 90°C ... se tudi motor ne greje tolk .. pa kadar ga vredu teram pride olje tudi tudi na 95-100°C .. tko da sam z originalnim hladilnikom nevem more kr vredi gret motor ... cene pa ja bo tuning vse kakor
BTW olje kro?i VEDNO ko motor te?e, ni to kot voda za hlajenje motorja, ki dejansko za?ne kro?it, ?ele ko termostat odpre.
Pol ti predlagam ?e hlajenje difernciala in menjalnika, kot imam jaz - serijsko.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lej ce napises dim, to pomeni dim, kar mi ni blo jasno, kaj bo dim delal v avtu, ?e zdej ne razumem, ?e pa si misli 1din velikost luknje za aftermarket radio pa tako vpra?aj.
?e pa bi rad provociral in izzival, ti polagam na du?o, da se tega izogne?, ker naja?i, sem pa na TVOJO ?alost, jaz in ?e se mi samo par foruma?ev prito?i ali pa predlaga, kak drasti?en ukrep, jim bo z NAJVE?JIM VSESELJEM ustregel.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Js imam zakrivljene, pa imam gor ?e 25 mm distan?nike in 225/40 18 gume, pa ne drajsa po raobu ampak notranjem koloteku, isto je blo pri 215/45 18 klobasah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani