Skoči na vsebino
regulator pritiska bencina....
Napisano

?obe nimajo nobene veze s tem kaki pritisk je na njih, za to poskrbi glih ta regulator,uporabi pa se ko potebujemo dovolj goriva v cilindrih ko ne moremo ve? z istimi ?obami do?e?i zadosti.na normalnem avtu je neka razlika ker ta regulator vzpostavi hitreje tak tlak pri pospe?evanju kot navaden .....

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Parkirna naprava
Napisano

pa vsa ta natan?nost in zanesljivost senzorjev je odvisna od debeline denarnice. :>:>:>

Da se narediti marsikaj.

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-3 tuning :)
Napisano

jaz mam zdaj pa na vseh avtomobilih sem mel apex vzmeti pa nobene se niso posedle, prvi teden ko zmontira? se malo posedejo ,ve? pa ne, pa zadovoljen sem z njimi.Nevem kako to da se enim posedajo potem, lahko pa kupijo apex ponaredke. :D :D :D :D

 

Pa npr. gewinde komplet od apex-a je med tabolj?imi

 

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Short shifter
Napisano

no da jaz ne bom objavljal ,isti je postopek , edino ni potrebno vsega dol ?raufati lahko doli samo od?rajfa? ro?ko zgoraj ven vzame? o ring vzmetno ,,podlo?ko,, in ro?ico sam opotegne? ven.JE pa kot je mazda omenil on je podalj?al 1.5cm , jaz sem 2 cm. ?e gre malo ve? ,bolj podalj?a? kraj?i je hod in te?je gre menjavati, samo se ?e da.?e da? bunko zgoraj te?ko se ?isto lepo menjavlejo brzine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Short shifter
Napisano

malo bolj na trdo gre potem prestavljati, ker je razmerje druga?no , samo zdaj sem dal bunko na ro?ici gor iz rostfrei-a pa je te?ka pa malo rukne? pa se kar skoraj samo prestavi. Bom objavil DIY v neki drugi temi.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Short shifter
Napisano

OK....zdej je to pritegnilo tudi mojo pozornost...

 

DIY se ne posilja ampak se jih objavi v DIY sekciji...torstorm, komu si poslal???

Tukaj ne sme bit varijante, da se ti ne da...hehe

 

 

enemu od tistih kaj pi?e pri DIY pod pravila ,mislim da tadeju, saj mi je poslal mail da naj njemu po?ljem, da bo objavil.Saj bi jaz dal gor pod DIY ,samo nimam dostopa.Pa tak je vseeno, jaz mam narejeno ,?e pa bo kdo gor dal ali pa ne pa mi je vseeno.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Short shifter
Napisano

No danes sem kon?no pri?el do rezervne prestavne ro?ice, tako da bo v roku enega tedna shortshifter narejen.

Zelo verjetno da ?e ta vikend. :bravo:

 

blindek ?e te zanima kako mora? predelati ti poka?em, DIY pa sem ?e poslal pred kar nekaj ?asa tistemu ki ima dostop da lahko dodaja teme tam, pa zgleda da nima volje gor dati.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

amortizerji
Napisano

kateri ?e so bolj?i plinski ali oljni, to je odvisno kake vrste so in od same zgradbe.

So eni oljni bolj?i od drugih plinskih in obratno.So pa tudi plinsko-oljni.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Short shifter
Napisano

Danes sem si sam naredil shortshifter, pa lahko re?em, da je dosti lep?e menjavati brzine.Se kar zelo pozna pri prestavljanju.Za tiste kdo ga ho?e imeti zakaj bi toliko dali za drugo ro?ico ,?e samo na spodnji strani kugle podalj?a? spodnji del za 2 cm pa je isto.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

ni to od bencina, to je v motorju kaj druga?e ali pa v vbrizgu ,najverjetneje tu pa v sesalnem delu.

 

 

Kalmaan ,mel sem gu?vo povsod pa nisem folgal pisati na forum, .... :) :) :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

filtri
Napisano

je opel corsa, ki?ta prava, hehehe. Samo ide pa da v ?etrti brzini lahko gume skuri? ?e treba. :)

Za dirkanje je za kaj druga pa ni to.Mazda je le mazda.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

filtri
Napisano

NO jz bom naviju za rde?o barvo (za razliko od scene v F1).

 

Tut u politiki je blo v?asih tko da so rde?i skupi potegnl! :blink:

 

 

jaz pa z staro neko garo pridem zbledela barva gor, hehe, pa upam peljati za klju?e proti katerikoli mazdi tu gor celo od cruiserja. :))))

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prtla?nik-prostor za dobr box
Napisano

jaz mam na strani narejeno ki?to po obliki kuferama iz poliestra, tako da do konca izkoristi? prostor, je pa ki?ta velika 75 litrov pa ?e zmerom je plac da lahko normalno ven vzame? rezervo.samo s tem je malo ve? dela.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moj novi projekt...
Napisano

zgleda ?e vse bolj slabo, res je rjavo fest, pa turbina zgleda bolj boga ?e.Pa tiste vijake ?e jo bo? dol jemal bo? ziher polomil ker so rjavi in pregreti.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.