?obe nimajo nobene veze s tem kaki pritisk je na njih, za to poskrbi glih ta regulator,uporabi pa se ko potebujemo dovolj goriva v cilindrih ko ne moremo ve? z istimi ?obami do?e?i zadosti.na normalnem avtu je neka razlika ker ta regulator vzpostavi hitreje tak tlak pri pospe?evanju kot navaden .....
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz mam zdaj pa na vseh avtomobilih sem mel apex vzmeti pa nobene se niso posedle, prvi teden ko zmontira? se malo posedejo ,ve? pa ne, pa zadovoljen sem z njimi.Nevem kako to da se enim posedajo potem, lahko pa kupijo apex ponaredke. :D :D
Pa npr. gewinde komplet od apex-a je med tabolj?imi
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
no da jaz ne bom objavljal ,isti je postopek , edino ni potrebno vsega dol ?raufati lahko doli samo od?rajfa? ro?ko zgoraj ven vzame? o ring vzmetno ,,podlo?ko,, in ro?ico sam opotegne? ven.JE pa kot je mazda omenil on je podalj?al 1.5cm , jaz sem 2 cm. ?e gre malo ve? ,bolj podalj?a? kraj?i je hod in te?je gre menjavati, samo se ?e da.?e da? bunko zgoraj te?ko se ?isto lepo menjavlejo brzine.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
malo bolj na trdo gre potem prestavljati, ker je razmerje druga?no , samo zdaj sem dal bunko na ro?ici gor iz rostfrei-a pa je te?ka pa malo rukne? pa se kar skoraj samo prestavi. Bom objavil DIY v neki drugi temi.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
OK....zdej je to pritegnilo tudi mojo pozornost...
DIY se ne posilja ampak se jih objavi v DIY sekciji...torstorm, komu si poslal???
Tukaj ne sme bit varijante, da se ti ne da...hehe
enemu od tistih kaj pi?e pri DIY pod pravila ,mislim da tadeju, saj mi je poslal mail da naj njemu po?ljem, da bo objavil.Saj bi jaz dal gor pod DIY ,samo nimam dostopa.Pa tak je vseeno, jaz mam narejeno ,?e pa bo kdo gor dal ali pa ne pa mi je vseeno.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
No danes sem kon?no pri?el do rezervne prestavne ro?ice, tako da bo v roku enega tedna shortshifter narejen.
Zelo verjetno da ?e ta vikend.
blindek ?e te zanima kako mora? predelati ti poka?em, DIY pa sem ?e poslal pred kar nekaj ?asa tistemu ki ima dostop da lahko dodaja teme tam, pa zgleda da nima volje gor dati.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Danes sem si sam naredil shortshifter, pa lahko re?em, da je dosti lep?e menjavati brzine.Se kar zelo pozna pri prestavljanju.Za tiste kdo ga ho?e imeti zakaj bi toliko dali za drugo ro?ico ,?e samo na spodnji strani kugle podalj?a? spodnji del za 2 cm pa je isto.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz mam na strani narejeno ki?to po obliki kuferama iz poliestra, tako da do konca izkoristi? prostor, je pa ki?ta velika 75 litrov pa ?e zmerom je plac da lahko normalno ven vzame? rezervo.samo s tem je malo ve? dela.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
zgleda ?e vse bolj slabo, res je rjavo fest, pa turbina zgleda bolj boga ?e.Pa tiste vijake ?e jo bo? dol jemal bo? ziher polomil ker so rjavi in pregreti.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
poleg xsenonk si vgradi dodatno gretje lu?i :mi pijemoo:
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani