RazširiSem ze preveril, vendar moj ni bil med vpoklicanimi.
Po moje je to samo neka ograditev za mazdo, da je zabelezen podatek kako so avti bili vpoklicani seveda tisti izpravni, ostali pa kot moj z dejansko napako na loputi so pustili da si mislimo kako smo "srecnezi", da prav moj avto od tolikih ni bil med izbranimi 😁
A je kdo oz kdo koga pozna, ki bi res imel vpoklican avto in bi mu odpravili napako?
Kateri letnik, mesec je tvoj avto?
Kot sem jaz razumel takrat, ko sem bil na vpoklicu, naj bi imeli vgrajene izboljšane lopute od maja 2016 naprej.
Ali je to res ne vem.
Razširi
Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂
Tudi jaz sem dobil vpoklic. Tudi pri meni niso odkrili nič narobe.
Upam, da je to res in da ne bo problemov. 🤔
RazširiV bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena.
Ne, to ni to. Pri regeneracija so drugi znaki. Ne gori pa ti nobena lučka
RazširiMeni se regenerira na 400km.
Ma ne bi cipiral, bi pa da, dobim dejansko te konje katere pise da avto ima. Mogoce boljsi filter zraka, vecji interkuler...
Sem pa enkrat na nekem forumu prebral da je clouk sel do tunerca, niso avto cipirali mu je pa nekaj naredil da je avto sel dosti boljse...nevem pa o cem se je slo.
Na 400 kilometrov?? A si siguren v to?
Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih 250 kilometrov.
Če je veliko mestne vožnje pa tudi na veliko manj.
To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.
RazširiZiu. Glede teh konjev, ki so na papirju in potem v realnosti... Sam imam 175 pa nisem glih zadovoljen kako avto gre... Po mojem obcutku gre kot avto od 150km pa se to je velik ? A obstaja kaksna finta da se te konjicke aktivira? Je mogoce tunerc dal kaksen nasvet?
Lp.
Pusti kot je. Tej motorji niso narejeni za tunat. Sem že sam hotel to narediti, a so mi že dva priznana tunerja to odsvetovala. Prečisti raje vse kar se da, ker zna bit, da imaš vse zabito od saj.
Na koliko km ti dela regeneracije?
RazširiJa, in če se ti gumidefekt zgodi sredi noči stran od civilizacije (mobilnega signala), vse odtehta. Nisem še močno star, pa sem imel v življenju 5 gumidefektov (nič robnikov ali kaj podobnega). Za dva sicer sumim bližnjega vulkanizerja ... 😃
Brez rezervne gume naj bodo samo avti, ki imajo RFT (run-on-flat) pnevmatike, vsi ostali bi jih pa morali imeti. Ker z onim kitom s peno narediš več škode kot koristi. Pa pride prav samo za kake žeblje, za vse ostalo pač ne.
Sredi noči boš bolj težko kaj pametnega sam naredil.
Rezervna guma je, vsaj zame, dodatna teža v avtu. Zna pa res priti prav enkrat v desetih, petnajstih letih prav.
Razširi
Verjetno ga ni junaka, ki bi to preizkusil.
Mislim, če se hoče še naprej varno in normalno in predvsem dolgoročno vozit. 😊
Razširi
Zdaj samo pazi, da nebodo predolgo stali oz mučkali na carini pa pol nazaj poslali ker jim kao nisi dal podatkov. Vprašaj Alexa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja. Pokliči jih sam in zahtevaj, da se carinski postopek takoj začne. Če potrebujejo še kak dokument jim ga takoj pošlji.
Ker, če pošljejo paket nazaj, boš moral sam še enkrat plačati poštnino. Poštna carina je katastrofa.
RazširiDanes prišel paket (izbral sem "karbonsko izvedbo" zato je trajalo malo dlje, da je prišlo iz Kitajske
![]()
Montiral bom v prihodnjih dneh, danes je vreme res kislo. Slikam končni "izdelek"
Lepo... a saj tudi sam veš, da odpremo havbo na Mazdah le parkrat na leto. In to je to. Sam nisem montiral tega, ker ne bi bilo nič v uporabi. 😊
RazširiPotem lastniki dizelskih Mazd sprednjo havbo kar dosti odpirate. 😁
Sem hotel tudi sam omeniti, da jaz tega ne potrebujem, ker se odpira havbapri meni le takrat, ko enkrat na štirinajst dni prekontroliram nivo olja ali ko dolijem tekočino za stekla. 😊
RazširiA obstaja kaj takega ampak brez tega SUMSOO napisa?
![]()
EDIT: vem da se da na roko navarit, ampak ta quick and easy varjanta
Pa ta napis je zmaga. Enake nas ima kar nekaj mazdašev. 😄Tako takoj veš, da je nekdo iz Mazda foruma in ga povabiš na pijačo. 👍
Včeraj zvečer sem ugotovil, da mi je ena led žarnica za osvetlitev tablice crknila. Sem že nabavil nove. Izgleda, da ne zdržijo tako dolgo, kot so včasih obljubljali. 🤔
Meni je lak (barvo) zmešal kar avtoličar( 3dcl)+ posebej prozorni lak. Vse skupaj me je stalo 10€.
Pazi, da dobro razredčiš barvo, da se lepo razlije. Potrebuješ, tudi posebno razredčilo za točno to barvo. Ponavadi so te barve akrilne. Raje več rok na tanko, kot eno debelo. Ne rabiš temeljne barve . Ko s prozornim lakom na koncu napolneš luknjico, na fino zbrusiš z brusnim papirjem 1200 in nato 2000, da je vse "niverirano" - zravnano. Brusiš strogo "na vodo" in zelo na rahlo. Nastane meglica. Na koncu to spoliraš in se vidi minimalno.
RazširiNe moje prepričanje temelji na osnovi gole fizike in zdaj razlagat kolk so Mazdine bremze slabše od konkurence je pač čisto neresno. Za dokaz daješ pa rezultate, ki edino mogoče pri polnem zaviranju od 130km/h do nič naredijo okoli dva metra razlike, kar je komaj pol dolžine avta. Pa še ta situacija, da moraš na polno bremzat iz 130 do 0 se meni v lajfu še ni nikoli zgodila, zato je veliko vprašanje kolk je sploh smiselna.
Če pa že razlika obstaja je prej možno, da nastane zaradi različnega delovanja ABS (mogoče pri Mazdi nekoliko dlje spušča), nastavitve podvozja, nikakor pa ne, da boš ti zdaj dal večje diske gor pa bo naenkrat avto bolje zaviral. In to je stvar okoli katere se pogovarjamo - a res večji diski pomagajo h krajši zavorni razdalji. Ne govorimo o dirakališčni situaciji ampak o situaciji v prometu.
Drugače pa seveda sem pripravljen, da naredimo teste tudi sami pa da preverimo, ker tole dokazovanje gole fizike me kr malo utruja.
Mislim, da je to zrelo za skupinski test, pa da razreši o dileme, kot smo to rešili z porabo. 🤗
Razširi@Aless Ja, natakni ji Potenzo, namest Turanze pa bo 2m krajša zavorna. Sploh ne vem kako naj razložim še bolj razumljivo. Pri modernih avtih zavore zmorejo bistveno več kot zmorejo gume. Ma ne vem zakaj moram tolk razlagat, ker če pogledate samo teste pnevmatik je razlika med najboljšo in najslabšo že na suhem lahko več kot 4 metre na mokrem pa celo več kot 8 metrov. Tako, da razlike meter ali dva tudi med boljšimi gumami niso izjema.
Naslednje srečanje lahko vsebuje tudi:
-bremrzanje od 60km/ uro -0. Enaki avti, različne gume, različni diski, različne ploščice. Iz prve preverimo, kako je na stvari.
Napisano
A to samo v zadnji verziji predvaja ali tudi v prejšnjih verzijah bose? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani