?e misli? le to, da bi aftermarket menjal nazaj na original, lahko to kadarkol nardi? brez problema.
Tko kot da? vpisat neko dodatno dimenzijo plati?? in gum za letne, kasnej pa premontira? zimske original dimenzije, lahko ostalo menja? nazaj na original (odstrani? folijo s stekel, zamenja? nazaj original odbija?,fedre..ipd.) ?e je homologirano ni obveza, da je tud na avtu
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To je res, najbol da se kr takoj o tem prepri?ata ko jih dostavi?..vsako posebej vr?e na centrirko in se hitr vid kok niha. Na pogled sm bil tud js mnenja da so samo spraskane in n? krive, no izkazal se je da slovenske lukne po cestah le niso tolk nedol?ne, sploh ?e so na feltni nizkoprese?ne gume.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ja no ?e se gre za neke obi?ne vsakodnevne, se definitivno spla?a nove nabavt..v primeru,da pa v sloveniji ni niti enga uvoznika kar bi rd, v nem?iji so pa nove kakega jur?ka s po?tnino,je pa to skor edina pametna opcija
No, nasploh je v sloveniji misija nemgo?e dobit neki pametnega za dobr dnar; so krive in spraskane, kar pomeni obnova, ?e so pa ?e obnovljene so pa seveda zlatarske cene
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Mislm da je 20? ravnanje, 30 na?vasanje in bru?enje, potem pa ?e kakih 20-30 barvanje odvisn od zahtevnosti. No je pa res, da sm js pol ?e 20 dal za poliranje, tko da je blo vse skup cca 100? na komad oz. 400 za cel set Cene so ?e s popustom, v nasprotnem primeru ?e 20% vi?je (lih za davk)
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Js sm svoje dal zritat Kuretu v Kamnik..bile so konkretno uni?ene, spraskane po vseh robovih in skrivljene, zdj so pa kot nove. Je pa res da ni pocen, tud ?e upo?tevam s klubskim popustom.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Lipi, kakr?ni koli mi nikoli niso bili u?e? ker mi delujejo kot neki cheap shit plastika sam da avto zgleda ni?ji. ?e se ?e grete real deal styling nared pol odbija? do podna pa da je vse v enemu kosu
Klinc, pol pa popravla? odbija? vsake 2 tedna k se vlakna pa kit razletijo takoj ko ?ez mejhno lukno zapele?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Priporo?u bi edin, da res ne kupuje? najcenej?ih iz steklenih vlaken (Fiberglass), ker bo po?u ali se razletu ?e ob prvem ve?jem le?e?em policaju ali dotiku ob robnik.
Gumirana plastika (Polyurethane) so pa the real deal in se spla?a tud ?e so dra?ji, nekateri so clo tko dobr dizajniran, da pridobi? downforce
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e so original, bo? ?e dokaj lep dnar dobil zanje..kdor je bil kdaj na progi al pa razmi?lu v tej smeri, ve kaj pomen superleggera in zakaj se jih kupuje
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Kar se ?paranja ti?e se 100% strinjam..bolj delat nekaj tko kot se zagre,pa tud ?e je mal dra?je
sm bral mal tut glede turbin, pa je 2.0 ma?ina menda pre?voh za predelavo, oziroma bi predelava bila zelo zelo draga...tut tu okol 3 ?uke, tk da kkrkol...morm za?et ?parat:)
Tuki so pa mal banane gojil..vem za enga, ki je imel ?e na 1.8 pol?a
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e bi slu?ajno ?e koga zanimalo kar se ti?e omenjenih loncev;
Zadeva je sedaj re?ena, kupljena, zmontirana, homologirana..skratka po dalj?em pogovoru s prodajalcem, sva pri?la do zaklju?ka, da je (vsaj kar se homologiranih loncev za NB serijo) za moje ?elje najbolj primeren Friedrich Motorsport Gruppe A. Namre? med razlikami v karakteristikah loncev imata Remus in Fox premer cevi 50mm, Magnaflow 57mm in FM 63,5mm, kar pomeni med drugim tudi najglobji zvok in hkrati najve?jo preto?nost.
Sicer sem se po vseh nabranih podatkih ?e vedno odlo?al med Magnaflowom in FM, ker je prvi 'straight through', drugi pa Cat-back lonec in je zaradi tega kar nekaj dB razlike v prid Magnaflowa, ampak bi bilo pa potem potrebno ?e dodatno montirat cevi in jih ?vasati, s ?imer pa sem ?e imel nenajbolj?e izku?nje.
Fotke bodo v kratkem na voljo v moji temi, zaenkrat lahko le re?em da je zvok
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e misli? le to, da bi aftermarket menjal nazaj na original, lahko to kadarkol nardi? brez problema.
Tko kot da? vpisat neko dodatno dimenzijo plati?? in gum za letne, kasnej pa premontira? zimske original dimenzije, lahko ostalo menja? nazaj na original (odstrani? folijo s stekel, zamenja? nazaj original odbija?,fedre..ipd.) ?e je homologirano ni obveza, da je tud na avtu
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani