Drgač pa aftermarket so vsi bolj lowbudget china stuff.
Jaz sem si na M3 zmontiral zadaj aftermarket senzorje od kao znamke Giordion (china), in zaenkrat delajo že nekja let brez problema, edina pomankljivost je ta da je avto znižan in so zgleda senzorji prenizko in ne piska one prve stopnje kp piska na vsake 5s, v tem primeru zdaj mi piska že naslednja stopnja na 1s, ampak je tudi ok, ostaneta itak še 2stopnji do ovire.
Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana.
Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična.
@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".
Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste.
Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo.
Kolk je pa od M6 2gen težka?
Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge.
Ja to maš prav da gre dejansko za predelavo ker ni original. Po drugi strani bi pa moral pol homologirat tudi vse ostale neoriginalne dele, zavorne ploščice, diski, auspuh.
Zato sem spraševal pri nas ko delajo homologacije, in so mi razložili da se to ne smatra kot predelava ker je izpušni lonec original, nastavek pa ali je zavarjen ali prišraufan je vseeno.
No spraševal sem tudi za luknjane zavorne diske če jih moram homologirat (imajo ABE papirje) in je pravtako odgovor bi ne ker ustrezajo originalnemu nadomestnemu delu. Za čeljusti sem pa bil raje tiho, so itak original Mazda😁😎
@Scr3ammogoče si preveč nabijal obrate pa je policaj mislil da imaš Remusa🤪
Nastavke dobiš vsepovsod po netu, še mimovrste jih ima ali pa pri kakem lokalnem auspuharju.
Itak so to vsi univerzalni nastavki za določen fi.
Jaz sem na 2.gen, one original nastavke ki so privarjeni na lonec odrezal z flexarco in navaril novo daljšo cev in pol nove Akrapo nastavke gor. Simpl ko pasulj😁
P. S. : Dr. Izpuh pa je dobra opcija, Denis vredu zrihta in ti lahko prilagodi izpuh po tvojih željah.
Meni je na Hondi na novo izdelal komplet izpuh od kolektorja nazaj in ga lahko pohvalim, sicer takrat še ni imel delavnice ker je delal pri Tertineku, popoldan pa doma šušmaril, zdaj pa vidim da ima že svojo delavnico. 👍
Ehh, ni tako hudo, sam sem že mel bolj extremne predelave podvozja in platišč na Civicu L. 96(športne nastavljive vzmeti in 80% stršane amortizerje pri Vugi v N. Gorici+ 17col 205/40.
Je pa res da je bilo to ko sem bil star kakih 20let, zdaj mora bit bolj uravnovešeno udobje z izgledom.
So pa okusi različni eni dajo na izgled eni na performanse, eni pa na nič od tega.
Če pa hočeš udoben avto pa kupiš avto z hidravliko ali z zračnim vzmetenjem.
@Husky1290 ja moje izkušnje so da se glede udobja zelo poznajo nizkopresečne gume.
Nižanje z progresivnimi fedri se ne pozna toliko na udobju, progresivni so vredu zato ker imajo večino hoda normalne trdote fedre, proti koncu so fedre so pa zviti bolj na gosto tam je trši hod. Zato so skoraj enako udobni kot serijski, če pa imaš polno naložen avto se pa čuti da so trši ker je fedra bolj stisnjena in deluje na tistem gostejšem tršem hodu fedre. Poglej sliko se lepo vidi kje je trša fedra.
Glede svetovanja kaj vzet pa se moraš ti odločit, odvisno kje in kako se voziš. Definitivno bo znižan z 20kami zgledal TopŠit👍🤘😎
Jaz mojo M6 nisem nižal ker se v avtu vozimo večinoma 4 včasih tudi 5ljudi, pa čeprav samo po AC, in bi izgubil na udobju.
M3 pa imam znižano, samo tista se uporablja za po mestu, večino časa žena vozi otroke v vrtec in v službo, pa tu pa tam se jaz zapeljem v trgovino.
Glede na to da sem ljubitelj večjih platišč, ti bom rekel Go For It!
Izgled bo vrhunski, glede teh platišč so mi oblikovno zelo lepa vzel bi edino kake antracit oz grafitno temno sive, svetlo sive mi zgledajo prenavadne, črne pa se malo izgubijo, je pa stvar okusa.
Glede nižanja pa z -30mm tudi ne bo sile, če ne voziš glih polnega avtomobila, bo šlo prek ležečih policajev brez problema, edino sprednji odbijač boš moral pazit da ga ne zabijaš v kak robnik.
Vožnja bo zihr slabša kar se udobja tiče, to pa bo bolj na račun nižjih gum.
S samimi fedri če vzameš kake progresivne ala Eibach... Ne bo tak trd, druga je Gewinde jaz imam izkušnje z HR gewinde in so mi bile pretrde tudi na avtocesti. Z samimi Eibachi na moji M3 pa ni težav z udobjem, se pozna samo ko je avto bolj naložen.
Kot je Alex napisal pri platiščih pazi na ustrezno širini in ET v kombinaciji z ustrezno dimenzijo gum, ker pr znižanem avtu ti lahko hitro kje podrsa če ni vse v mejah.
Drgač pa če ne boš nižal pa vprašanje kako bo zgledal z 20col, včasih zgleda mal čudno z prevelikim razmakom med gumo in blatnikom.
@Scr3am Ja res je naš infotainment dopušča več kamer in featuresov
Ja vezal sem jo direkt na varovalko ki dobi napajanje ob kontaktu v notranjosti z bypassom, nimam nobenega stikala vmes, kamera je vedno vkloplena pod napajanjem ko dam kontakt, ko hočem sliko pa samo pritisnem AVIN na radiju. tako ob parkiranju recimo vklopim prednjo kamero, ko dam v rikverc pa se preklopi na vzvratno kamero in pol ko spet v prvo se preklopi nazaj na sprednjo.
Za ono škatlico je mogoče res mišljeno za original radijo da potem prek tiste škatlice preklapljaš med kamerama, ker ima verjetno samo en video vhod.
Jaz imam tako sprednjo kamero zmontirano, vezal sem da se vklopi ob kontaktu, sliko pa vklopim ko rabim na radiju avin. Nisem rabil nobede druge škatlice. Več imaš opisano v moji temi. 😉
1. Na misel mi pade UstyleTuning, oni so pred leti dost ukvarjali z raznimi bodykiti za avte, tudi individualne predelave. Cene pa morš pri njih preverit.
2. Eibache pa dobiš pri raznoraznih ponudnikih tuning opreme, tudi ebay... No pa tudi prek Mazde ponujajo kot dodatna oprema Eibache, samo so fedre modre barve in jih kao naj ne bi bilo potrebno homologirat ker imajo ABE.
Za osnovno ceno ?ip tuninga imajo ve?ali manj vsi iste mape.
?e pa ho?e? individualno prilagoditev mape za tvoj avto bo pa dra?je. Za individualni tuning vem da dobro dela Tunerc in RSR, samo rsr nevem ?e dela Mazde(je bil bolj specijalict za Vag).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne zgleda slabo, ampak maene moti da se preveč vidi Oem nastavek. 🤔
Jaz mam na moji M6 podobne 92mm carbon akrapovic nastavke, sem pa Oem nastavke dol porezal in na cev prišraufal te nove nastavke.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani