Tudi sam se ogrevam za to varianto, a se mi zdi 250 EUR preve? za tale sicer koristen okrasek. Nedolgo nazaj so bili eni na ebayu za cca. 160, a sem jih ?al zamudil.
Zanimivo sicer, da G skyactiv motorji ?e serijsko imajo 4-2-1 kolektor, da bi z BBR 4-2-1 kolektorja dobil ?e 10 PS ve?, je ?e spet precej optimisti?no:
180 jih dobi? z drugim airboxom, ki na tehni?nem ne bo ?el skozi. Realno je 170 oz. max 175, jaz bi 165 pustil tako, kot je, saj 5 do 10 PS ne bo? ob?util.
Final drive je druga?en, menjalnik pa enak. Z menjavo diferenciala je preve? dela in stro?ka
?ipane G120 in G145 naj bi bile za odtenek hitrej?e 0-100 od G165, saj je potrebno menjati le iz prve v drugo. Pri G165 gre druga le do 95 km/h (napram cca. 115), torej se ?e s tem izgubi cca. nekaj desetink.
Tnx, najprej bom preveril ali sploh imam ?e potegnjen kabel. Ker pa nisem s ?tromom ?e nikoli ni? delal (razen menjal ?arnice in akumulatorje ), bom zadevo itak raje prepustil kak?nemu iz foha...
Bencinarji pa so toliko bolj redki, da je te?ko najti uporabnika z izku?njami iz prve roke. Tudi na njihovi strani v galeriji ga ni, moj avto pa se je na seznamu mo?nih tuning kandidatov pojavil na dan, ko sem jim poslal povpra?evanje.
Cena naj bi bila okoli 300 EUR z vklju?enimi dyno meritvami.
Redline je pri obeh pri 6.500 obr, v drugi prestavi cca. 15 km/h razlike (95 vs. 110). Glede na to, da imata isto dimenzijo gum, to lahko pomeni samo dalj?i menjalnik pri G145.
Hehe, takoj ko bo ?as dopu??al, avto peljem na tuning ter seveda meritev pred / po na enakih parametrih.
konkretno je govora o 137 PS pri serijskih M3 G120, nekje sem zasledil tudi cca. 145. Ampak kot sem ?e zapisal, s ?tevilkami dyno meritev se da maniplirati.
En video G120 z bojda 165 PS, menjalnik je po od?itkih km/h enak kot pri m6 G145, torej dolg kot ponedeljek:
Ne, po moji teoriji imata enako konjev. Zmogljivost seveda ni enaka, saj je 165 verzija hitrej?a do 100, kljub enemu prestavljanju ve?. ?e bi dal na 145 verzijo kraj?i menjalnik od 165, bi avto po logiki moral hitreje pospe?iti do 100 km/h, kot pa s serijskim menjalnikom.
Nekje sem zasledil, da je imela ena serijska mazda3 G120 na dyno cca. 154 PS, kar je ?e nevarno blizu G165 verziji, ki je tudi na voljo pri mazdi 3.
?e en dokaz, da je povsem mo?no, da ni razlik pri mo?eh motorev, temve? samo pri menjalnikih...
Kakorkoli, po merjenju mo?i na valjih bo ve? jasnega, do takrat pa me veseli, ?e ste moje poste nekateri jemali kot humoristi?ne.
Po precej pregledanega materiala na yt sem vedno bolj prepri?an, da imata G145 in G165 verzija enako konjev. razlika je samo v menjalniku. Pri G165 je potrebno namre? pred 100 km/h menjati v 2., omejevalnik je pri nekje 95km/h po ?tevcu. Pri G145 je to pri cca. 110 km/h. Najla?je bi to ugotovil, ?e bi dal obe serijski verziji na dyno k nekomu nevtralnemu.
?e moja teorija ne dr?i, pa bo ?ipana 145 na 170 PS z veliko verjetnostjo res nekaj hitrej?a do 100 km/h od serijske G165, saj bo ob enakih PS potrebno eno prestavljanje manj (recimo da se s tem izgubi 0,3 do 0,5 sekunde). Sedaj je razlika 0,4 v prid G165, Kar se ti?e pro?nosti, pa je seveda serijska 165 v prednosti, zaradi kraj?ega menjalnika seveda.
Hvala, stran sicer poznam. 0-200 niti ne navajajo, ker je bolj kot ne ?alost oziroma preblizu kon?ne hitrosti.
Zanimivo, da je 0-100 claimed 9,5, izmerjeno pa 9,2. Toliko naj bi imela 165 verzija. Ne vem ali ne bi zadeve pustil tako kot je, morda je ?ipanje na 170 nateg. Sploh, ker se vsekakor da manipulirati z vrednostmi prikaza grafa mo?i before/after na dyno, ?eprav bi bil dejanski rezultat po "?ipanju" (namenoma v navednicah) zelo podoben.
?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram.
0-100 bo verjetno ob?utno izbolj?anje, 100-200 pa bolj ?e naprej bolj bogo, tako kot je ?e sedaj. Navsezadnje je avto udoben dru?inski karavan in noben ?portnik. Po?akajmo na 2.5T 250 PS, upam da pride v karavana, predvsem pa v Evropo. Sicer ?al ne ka?e, da se bo to zgodilo.
Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec.
?e se zadeva realizira, vsekakor prilepim grafe before/after. Sicer ne izklju?ujem mo?nosti, da nima avto morda ?e sedaj enakih PS, kot pa 165 verzija, ob?utek lenosti je zaradi zelo dolgega menjalnika. 4. prestava = 215 km/h po ?tevcu (205 po GPS), 5. morda kak km/h ve?, 6. pa vmax celo malce pade.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi sam se ogrevam za to varianto, a se mi zdi 250 EUR preve? za tale sicer koristen okrasek. Nedolgo nazaj so bili eni na ebayu za cca. 160, a sem jih ?al zamudil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani