Skoči na vsebino
323F BA Body kit + styling
Napisano

nmal offtopic: bi pasale zavesce od 626 na 323? sm nmal brsku po podstre?ju pr tastu pa najdu omenjeno zadevo. pa me zanima kako mnenje mate o tem pa ?e bi blo sploh izvedlivo, k sm avto posodu bratu pa ga nimam da bi probu :blush:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

spoiler
Napisano

?e so kake malenkostne razlike, pol z malo improvizacije vse pa?e! :danzoman:

 

to?no tko :D s pozna? macgyverja: papir?ek od ?igumija, gumica, ?igumi. ?vicarski no?ek pa je tukej bomba :vesel:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

spoiler
Napisano

Ne pa?e, ?e ga pa ho?e? 20? pa pelji :)

 

 

prepri?an da ne pa?e? sm dandota klicu pa je reku da naj bi pasu....

ma? jutr cajt da bi se dubla pa sprobala?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

spoiler
Napisano

ja ?e ne pa?e pol ne nucam... :zvizga:

jozagulikoza sm najdu cifro, ga bom tokom dneva poklicu(si jo pa kr velikrat posredvov... :D )

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

spoiler
Napisano

pozdravljeni :rolleyes:

imam eno vpra?anje, ki se pa glasi nekako takole... :blush:

i??em spoiler za svojo mazdico 323f ba, pa le tega nenajdem in me zanma ?e mogo?e kdo ve kje bi lahko dobil to iskano zadevo :unsure:

hvala za odgovore :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ozvo?enje mazda 323f
Napisano

bom kr ukrado temo :D

ker imam zelo rad dober zvok bom v 323f-ko verjetno prilimal dynaudio-ev kompletek iz vw-eosa

je kr dostopen pri omenjenem budgetu na ebay-ju, sli?al ?e jih nisem, sem pa ljubitelj dynasov nasploh

sem pa prepri?an da se bo marsikdo strinjal z mano da je to zelo prei?ljena in delikatna poteza

 

?koda da ve?ina mojstrov avtoakustike gleda samo na frekven?ni odziv pod 200Hz, namesto da bi

odkrivali ostale spektralne platforme in dinamike sveta zvoka, ker ?e mamo navadni smrtniki met kje mo?nost

bit v audiotorskem "sweet spotu" je to v na?ih konji?kih

 

in si potem kaj ustvarjal? :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektri?na turbina
Napisano

Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR.

Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja.

Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS.

Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.

Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.

Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine!

 

Tale gre pa zdej na mojo ma?ino ;)

Objavljena slika

 

Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino.

 

in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja? :blush:

homologacija?

pa? firbec me nmal matra :harhar:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.