nmal offtopic: bi pasale zavesce od 626 na 323? sm nmal brsku po podstre?ju pr tastu pa najdu omenjeno zadevo. pa me zanima kako mnenje mate o tem pa ?e bi blo sploh izvedlivo, k sm avto posodu bratu pa ga nimam da bi probu
Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR.
Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja.
Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS.
Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.
Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.
Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine!
Tale gre pa zdej na mojo ma?ino
Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino.
in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
nmal offtopic: bi pasale zavesce od 626 na 323? sm nmal brsku po podstre?ju pr tastu pa najdu omenjeno zadevo. pa me zanima kako mnenje mate o tem pa ?e bi blo sploh izvedlivo, k sm avto posodu bratu pa ga nimam da bi probu
Povezava za deljenje
Deli na druge strani