Skoči na vsebino
Chip-tuning
Napisano

Bratu so s-maxa tako nabildali, da res gre ko pes! To mislim- KO PES! Ne nekja da komaj opazi? razliko, ampak da zadaj pusti q7 3.0 tdi :danzoman::bravo:

 

Delali so pa tam, kjer je mazda mx doma , ?e se ne motim ;)

Motor je pa verjetno enak- 140 km osnova?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova dyno delavnica
Napisano

Valji so kos zeleza. Kot jih zavrtis tako bodo merili. Motorji niso konstantni. Se segrevajo, ohlajajo. Voda v motorju, zrak iz intercoolerja.

 

Torej so meritve z te?kimi valji razli?ne samo zaradi spremenljivk, ki vplivajo na motor?

Saj temperatura vpliva tudi na valje oz. njihove le?aje. Verjetno bi bila meritev druga?na, ?e bi prvo izmeril po enem dnevu pavze in na koncu dneva, ko so bili valji cel dan v pogonu in imajo tople le?aje?

 

Ma saj nima veze. ?e jih boste uporabljali za tunanje, potem so 100% odli?en pripomo?ek, ker boste videli razliko prej in potem.

Pa tudi za firbce, kot sem jaz bodo o.k., ker tistih par km gor in dol verjetno nobenega ne moti :)

 

P.S.

Lahko vam sestavim puhalnik z izstopno hitrostjo zraka okrog 150 km/h na premeru 60 cm, ?e te zanima?

Je ?e dodobra stestirana varijanta, ki zdr?i 10.000 ur delovanja brez servisnih posegov......

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova dyno delavnica
Napisano

2 tone. Skupna teza 4 tone.

 

Avto skoraj vsak tehta 1,5 tone, pa med pospe?evanjem v tretji komot ?uti?, kje za?ne vle?t bolje in kje ima kako luknjo. Na ravnini to bele?i tudi vsaka naprava z giroskopi.

 

Bolj pomembno je, da so valji KONSTANTNI pri meritvah in ?imbli?je realni mo?i, kot pa da merijo na tretjo decimalko ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova dyno delavnica
Napisano

Ena od meritev, da se vidi obcutljivost zajemanja podatkov, navkljub konkretni tezi vseh valjev, ki se stalno vrtijo.

 

 

?e avto zavrti valje v nekaj sekundah, potem je "konkretna" te?a zelo relativen pojem.

In zato je lahko meritev tako ob?utljiva, ker "konkretna te?a" niti ni tako zelo konkretna v tem primeru ampak je "konkretna" ravno toliko, da omogo?a tak?no stopnjo ob?utljivosti v intervalu pospe?evanja.

Ali druga?e- te?a valjev in ob?utljivost meritlnih naprav sta usklajeni do mere to?nosti in/ali univerzalne uporabnosti.

Nobene umetnosti.

Umetnost je Mona Liza ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ECU tuning Piasinni
Napisano

Pa saj zato se gre. Ne on ne ti ne dobita pokala. Dec je lepo prijazno napisal, ?e ima kdo MPS3 ali MPS6, da bi stestirali kak?na je zdaj razlika,

 

:mi pijemoo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ECU tuning Piasinni
Napisano

 

Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem:

 

Jaz bi ravno z ?estico rad primerjal. Ne ravno od 0 - 100, ker je v tistem kratkem ?asu ogromno odvisno, kako uspe? speljat, zmenjat,.... ampak tako med vo?njo v tretji pa potegne? ipd.

Ravno sem se vrnil iz testa nove mape, ki bo notri ostala, kakor ka?e.

Avto prediha 260 g/sekundo ?e pri 5100 rpm in to se krepko ?uti.

 

Moram pa opozorit na razliko ob?utka hitrosti, ?e sedi? vi?je. Zadnji? sem peljal audi TT in ko sem pohodil sem imel ob?utek, da avto res letiiii. NA ?tevcu je pa pisalo 80 km/h in sem belo gledal! Pri CX-7 ?uti? pol manj hitrosti, kot v tisti nizki jaj?ki......

 

Torej kak MPS dobrodo?el na pir in na probo :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ECU tuning Piasinni
Napisano

Meni je ravno za teoretike, ki niso razumeli zgoraj razlo?ene teorije.

Razni samozvani "teoretiki", katerim se teorija in praksa razhajata bi pa te?ko razumeli, zakaj se gre, tudi ?e bi videli pedeef

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ECU tuning Piasinni
Napisano

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ECU tuning Piasinni
Napisano

Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.

Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.

Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.

 

 

Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i ;)

Lahko tudi kdo pride probat.

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ECU tuning Piasinni
Napisano

Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.

Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga.

Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.

Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.

So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.

Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.

Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne!

 

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba. :blush:

 

Vztranik je kos ?eleza ;)

 

Zaenkrat vse dela b.p., bremze so gor 355mm, izpuh je komplet Fi 76mm in metalcat.

Avto leti ko pujsa pepa ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sesalna loputa
Napisano

Tist z audijem pa je legenda.. mu ni kapnalo da filtri niso na avtu kr tk za đabe?

 

A ti ne ve?, da je tip delal TUNING in je zato odstranil filter!?!?

 

Po moje mu kasneje zato ni delal dobro, ker je imel pretople sve?ke za tunan motor z zelo pove?anim VE-jem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sesalna loputa
Napisano

Malo poglej, kako majhno povr?ino ima? tam okrog in kaka koli?ina zraka ti pihne mimo.

Tisto ne more vplivat na temperaturo kaj prida- vsaj ne pod polnim plinom, za ler je pa bolje, ?e je zrak malo ogret.

Moj predlog- ne pipaj!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izpu?ni katalizator
Napisano

Ro-bi to si imel v mislih ne:

 

Objavljena slika

 

to so dejansko distan?niki za sve?ke a ve? morda ali imajo vse lambde enak navoj?

Objavljena slika

 

O tem sem pisal , ja!

Za navoj pa nisem 100%, kolikor sem jih pa videl, so bili pa vsi enaki.

lp

 

to so dejansko distan?niki za sve?ke

 

To so dejansko distan?niki za LAMBDE in ne za sve?ke. Posledi?no pa vplivajo na sve?ke ker motorski ra?unalnik "misli", da je motor zalit in ?pricne manj bencina notri, zato so sve?ke bolj suhe.

 

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

WTF je to
Napisano

?ber einen IAT Sensor verf?gt

 

Notri je navaden UPOR, ki stane 2 centa.

Ob dolo?enih pogojih res malo dvigne mo?- najbolj poleti, ko je toplo.

Lahko pa tudi malo kadi v teh razmerah.

Lahko si naredi vsak sam- vzame? ven IAT in ga shladi? na -20°C in izmeri? upornost. Potem da? potenciometer, ki gre tudi tam mimo in nastavi? po ob?utku.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.