Pa se komu sanja kako zelo filter vle?e notri? Glede na to, da je pot navzgor kar visoka in zavita poleg tega pa mora taisto vodo potem ?e potegniti v filter? A vle?e tako mo?no?
Bi avto teral, bi se mu hauba obarvala, bi ga parkiral na sonce, bi se en del tako segrel, da bi postal druga?ne barve... Noro!!!
Ali pa, kako vedeti, da je nekdo nedavno ?latal va? avto:
Glow in the dark barva je barva, ki se pono?i sveti. Ja to je isto kot uno okostje iz revije Dinozavri, ki smo ga dobili zraven in se je pono?i svetilo.
Una dvobarvna fla?ka je "Daytime Yellow Glow in the Dark Paint" Kar pomeni, da je podnevi popolnoma vidna rumena, pono?i se pa sveti zeleno (no al pa je kontra, kdo bi vedel :roll: )
V glavnem tole bi moglo biti noro, da bi imel letvice ali ?a kak?en manj?i detajl po?trihan v tak?no barvo. 8) Neskonno mo?nosti.
Pa ?e nekaj temperaturnih barv:
Kako bi ljudje gledali, ko bi bil avto ves motno po?trihan. Oziroma kaj bi ?ele gledali, ko bi se za?el sam od sebe spreminjati.
Ja in v tak?ni "radioaktivni svinjariji" bi se potem kopal
Video tega, kako izgleda polivanje umivalnika, ki reagira na toploto: :twisted:
Sem ja, nekaj zelo podobnega. Saj pravim, da sem mu dal samo okvirno, da bo vedel ampak sem pa tudi POUDARIL, da mu ne bo veliko v pomo?. Samo okvirno, za predstavo, sploh, ?e izve koliko so optimalni zanj, bi bilo zanimivo prebrati.
Aja 5 cm=50 mm
@ReDevil: Vseeno ima 2.0 od Nissana ve? veze kot Maruti tako, da te PROSIM, da ne kometrira? s tak?nimi neumnostmi, ja sem mu samo posku?al ponazoriti okvirne mere. Itak se mi zdi pa logi?no, da je 0,5 litra na cilinder manj kot 3,3 delovne prostornine, torej je velika mo?nost, da ima manj?e cevi, ve?je pa gotovo ne.
Najbr? ti ne bo niti malo pomagalo, ampak vseeno bom pa? napisal kar vem.
Na 4 cilinderskem motorju 2.0 z 150 konji (neka druga japonska znamka ) imam jaz notranji premer samih cevi avspuha 5 cm. Cevi kolektorja (ampak POUDARJAM TU GRE ZA 2.0 s 4 cilindri torej ima vsak cilinder ve?jo prostornino kot pri tebi) pa imajo zunanji premer 4 cm od oka. To?ne mere in notranji fi bom vedel ko uspem nekako od?raufati zadnji ?rauf ki ga je nemogo?e dose?i z gedoro, s klju?em sem ga pa itak ?e skor z****l tko, da najbr? se bom lotil s kak?nim specialnim orodjem.
Preden je ?el motor v maloro? Hecam, ampak kolikor se jaz razumem:
TO4E T3/T4 Turbolader: Leistet max. bis zu 30PSI oder ca. 600PS; Laufzeit: 15h also nahezu neu!
Tole pomeni, da ima 30 PSI pribli?no 600 konjev. Kar je 2 bara po na?e. Da ima? pa 2 bara boosta mora? menjati skoraj vse razen samega bloka.
HKS Turbo timer; Kr kul.
RS Blow off Ventil- toller Rallysound!
Elekt. Gemischregelung, eingreiffend ?ber Luftmaßenmesser; Luftmaso razumem, kaj so prve stvari nimam pojma.
Kostenpunkt-Neupreis: ca. ?5000,- No saj ima res kar lep spisek vsega skupaj, ampak vseeno ne bi dajal toliko.
Preverite pa koliko ko?tajo turbo-kiti na na tejle strani. (mimogrede, ti prasci ne prodajajo ve? turbo kita za mojega SR20DE v Nissanu. Pa si upam staviti, da niso ?li slabo v promet, ampaka ajde itak bi samo par delov naro?il ne celega kita.
Ajde, oboje je kul, turbo, neturbo glavno da je dobro narejeno. Druga?e pa glede cene... ?e dra?ji so tile kiti, pa glede na to, da je tale bolt-on je za nekoga, ki ima resen namen dobiti veliko konjev kar tole ?isto spodoben nakup. Minimalen turbo lag, pa ?e ene 250 konjev.
Tu lahko re?em, da se popolnoma strinjam. There's no replacment for displacment in tudi sam sem to prej ali slej ugotovil. Najbolj?i tuning je, da za?ne? z najmo?nej?o/najve?jo verzijo motorja za v tvojo Miato. V tvojem primeru se spla?a bodisi "ta mo?no" 1.6 ali pa 1.8 vr?t notri, z papirji ne bi smel imeti te?av. Poleg tega bo? dobil za ta dva motorja veliko ve? delov za rihtanje.
Sicer pa saj, ?e si prebral celoten vodi? bi ?e moral malo izlu??iti kako se natuna tvojo ma?ino. ?e ne pa preberi ?e enkrat in to po?asi in natan?no. In uporabljaj Google i??i, u?i se. Mi smo ti pokazali pot, po njej pojdi sam.
Morda ne bi bilo napa?no imeti dva vti?a in preizkusiti ?e oba G-techa (stari in novi) ka?eta enako, oziroma koliko je odstopanja. :ne vem: Ima kdo spredaj dva vtika?a za 12V?
Morda zato ker ima druge feltne, sumljive dimenzije gum itd.. Ker druga?e jih ni? ne zanima. Kak?en avto ima? Meni ?e ni nikoli nih?e rekel, ko me je policaj ustavil sem mu ga zanala?? ponudil (ker imam alu feltne, ki so sicer original) pa je rekel, da tega ne rabi. Preve? serijski avto.
Tak?ne opornice kot jo ima? ti, naredi vsak majster, ki zna vsaj malo ?vasat. Se vzame ena mera kolk je med ?raufi, kak?na dol?ina pa to je to. Saj zato bi jih pa lahko nekdo naredil serijsko za pol Mazda foruma.
Hmm mogo?e bom izpadel siten, ampak ReDevil ima prvo generacijo tako, da ste nekateri malo falili slike. Saj ne, da niso dobre MX-5ke samo vsaj jaz zase vem, da sem se kar namu?il, da sem na?el MK1 slike.
Marko kot prvo, kje si na?el to grdobo? Kot drugo pa si poglej banner in www naslov na katerem forumu si!
OK, kot pravi? na?i predlogi. Najprej bo treba zadevo poklepat, odbija? drug, tale je preve? podoben puzlam, ?eprav ni grd.
OK gremo k predlogom:
LSD torej Lambo style door? Tole dela celo nek dolenj?ek, ampak ne bi 2x rekel, da bi se na? Yavarye upal lotiti tega, ?e bi videl kako izgleda v ?ivo!
Glede na to, da si prista? body kitov, za moj okus nekaj diskretno po?timanega:
Glede na to, da ga bo treba pa ?trihniti pa bi se mogo?e lotil ?esa tak?nega:
Razen premajhnih felten mi je res zelo ful super v?e?!
Ampak tu ni tako zanimiva zunanjost, kot je sam motor. Ve? si preberi tukaj!
Ker pa mi forum ne dovoli objave toliko slik naenkrat, moram objaviti ?e en post.
te slike mi no?e pokazati zato sem jo dal kot link. Se spla?a pogledati, ima lep tak v izi car tatoo, feltne pa?ejo k barvi avta (rde?e ) da ne omenjamo zanimivega zadnjega spojlerja. Priznam, prednji odbija? mi pa ne sede.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko je ravno ta debata.
Pa se komu sanja kako zelo filter vle?e notri? Glede na to, da je pot navzgor kar visoka in zavita poleg tega pa mora taisto vodo potem ?e potegniti v filter? A vle?e tako mo?no?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani