Pri podvozju je kolko para tolko muzike, pa v tem postu spodbija? samega sebe...
Glede apexov , jz lah re?m da nisem mel nobenga sranja z njimi, sicer ko se je menjalo so se menjali tudi amortizerji, ni? tr?ani ali kraj?ani, samo novi, pa sem vozil to kak?no leto. Avto se ni neenakomerno posedu itd...
Je pa res da sem to vozil na Fiat Puntu, ki je mel celih 60konj. Tebi predvidevam da se ti gre bolj da bo avto padu ne toliko za performance. Glede gewind pa je tako, lahko si na?tela? vi?ino po ve?ini tudi trdoto, ?esar ?e menja? samo fedre ne mor? ane.
Vglavnem zmislit se mora? kaj bi rad, kolk ma? $$ na razpolago, pol pa dalje.
sej ravno v tem bi bla fora Gewindow, da bi lohk avto ?ez zimo nazaj povi?u. Nikjer pa nism zasledil drugih firm za 323BA modele razen teh FK.
Za Apex nvem, ve?inoma jih prav, da so bli v?asih super, in da so se zdej pokvarl. $$$ bom pa ?e kr ?paru, ker ne za?nem z ni?emer pred koncem spomladi
H&R, Eibach pa je to to. So ti na JACu prav povedali. Raje ?paraj za kaj mo?nej?ega. Verjemi, sem bil na tvoje mestu (imel 323C 1.5) in ?ele ko ima? kaj mo?nej?ega z bolj?o lego, dojame?, da res nima smisla rihtati nekaj kar v osnovi niti ni mi?ljeno kot hiter avto.
sicer mi bo edn zrihtu Vogtlandove za zlo pocen, sej 600? devat za amortizerje je res mal huda, druga? kar se pa stro?kov ti?e mi sploh ni va?n, ker mam veselje do tega
Pomoje pri podvozju dobi? kolikor pla?a? kot je napisal Jero. Za NXa bi dobil Apex fedre poceni pa sem ?el raje na H&R. Tudi pri S13 sem raje dal Teine kot karkoli drugega z razlogom.
Ja za Apex fedre sm ?u pravt, da ni to to. So me pa prepri?al na JAC-u, da se mi ne spla?a devat Gewindov gor glede na vrednost avta.
Jero, u podn ga morm pa obvezno dat, ker na 17 colkah zgleda res ko en terenc
V teh par letih kaj prebiram forume itd. mi moje skromno znanje pravi da pa ravno RTI v MB najbolj komplicira Zato pa hodijo na?i v LJ na LPP, al pa pride vsake tolk ?asa en od LPP v na? konec (za mursko sem ziher) pa kr tukaj opravijo s to papirologijo (mi je kolega pravo da ti ?e vpi?e kako stvar ki je sploh nima? namen dat gor- npr. 17col, 18col, itd.)
Lp.
ma s temi majstri mi ni n? ve? jasn, vsak druga?e prav, eni pravjo pa da so u Novem Mestu pa res najbolj?i, zdej res pojma nimam ve?.
To vem ja, da mora? delat homologacijo za vsako spremembo na avtu( ?e ni original).Zanimalo me je samo, ?e so TUV veljavne, ?e lahko pri nas spravi? skozi homologacijo. Ker pred ?asom vem, da je LPP delal hude probleme (TUV veljaven predmet(lu?, ?tirito?kovnipasi itd..)), ki pa pri nas ni bil veljaven navkljub TUV standardu, ki naj bi veljal po celi evropi.
pomoje bolj?e, da gre? na RTI MB, baje manj komplicirajo
ko ?e ravno omenjate halo/angel eyes me zanima ?e je mogo?e z takimi lu?mi (na MX3) pri nas sploh narediti registracijo. Sicer sem na nekem kandaskem forumu bral, da naj bi ble ?ISTo kompatibilne z originalni, ter da naj bi izpolnjevale mednarodne predpise, ampak nekako nisem ravno prepri?an v to. Sploh zato, ker si tu v Slo kar naprej nekaj izmi?ljajo .
homologacijo mor? pri nas delat v vsakem primeru, ?eprav druge dr?ave trdijo, da je legalno
No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.
@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Symon, TNX za tale video, s tem si mi vse povedu kr nej jih majo
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani