Hmmm z Fko bo kar te?ko. Moja Mazda naprimer tehta manj kot tono in je do sedaj ?e vse Fke z istim motorjem pustila zadaj. Fka je namre? kar te?ak avto. Koliko tehta Alfa, kje ima blokado in koliko mu gredo posamezne prestave? Ti samo glej, da bo? prestavil TIK pred blokado, ki je okoli 6700 obratov/minuto. Ko sem meril pospe?ke z g-techom sem ve?krat ?altal pri 6500-6600 pa je bil rezultat 10,50 sekunde. Ko sem v prvi prestavi pritisnil sklopko v hipu, ko je zapela blokada in hipno prestavil v drugo sem dosegel najbolj?i ?as 10, 14 sekunde... Stotinke in obrati na minuto torej ?tejejo, sploh v tvojem primeru, ko ima? kar te?kega tekmeca za moje pojme.
Natreniraj ?tart, ?im hitrej?e prestavljanje in vso sre?o pa ne pozabi nam sporo?iti rezultate.
Danes smo izmerili pospe?ek 0-60 mph. (100 km/h je v bistvu 62 mph).
No rezultat je zadovoljiv. Iz dynota se vidi, da je sicer lena ma?ina in se po?asi obrne ampak vseeno sem izmeril najbolj?i ?as 10,14 sekunde. Pospe?ek na 402m pa je brez reakcije le okoli 17, 700 sekunde, ?e me spomin ne vara (pozna ura pa to).
Merjeno je bilo pa z napravo gtech, ki ka?e kar dovolj natan?no te zadeve.
Po predlogu Uro?a sem ugotovil, da imam 91 konjev! 90,5 namerjenih in jaz, en osel, ki je pol konja je skupaj 91 konjev!
Ja ?e vedno sem presene?en, da je moja Mazda tako brutalno natunana!
Pa ?e nekaj popravkov. 200SX ima serijsko 165 konjev, in tisti z 180 konji ima nekaj predelan avspuh. Un, ki ima 219 konjev pa ima 1.1 bar boosta.
Tako, da ne bo kdo rekel, da ?irim neresnice.
Merili smo pa pri Avtoelektroniki v ?rnu?ah, in moram jih pohvaliti, koli?inski popust je bil res po?ten, pa lepo nam je razlo?il, ?e smo ga kaj vpra?ali. Povrhu tega pa ne me?e peska v o?i temve? je priznal, da se na 200SXe ne spozna in, da ga on raje ne bi ?ipal. Bolje to, kot pa, da bi befiral in kaj zasral. Ja, po?tenjaki so.
Aja pa Marko, kako ma? res ?vohotcen avto, kar gromozankega 0,1 konja manj pa tolk si ga tunal.
Bilo nas je 6 in smo imeli koli?inski popust, da nas je ko?talo le 6 jurjev na osebo kar je pa ?e po?tena cena.
Osebno sem zeloo zadovoljen z rezultati pri meni! Ne le, da ima avto serijskih 88 konjev temve? jih ima kar 90.5 (ja 90.5!!) Aja in 126 Nm navora. Tuning? K&N vlo?ni filter (isti kot original le bolj prepusten), prej?njemu olju je bil dodan QMI (mogo?e je ?e vedno kaj bolj podmazano???), sve?ke so za eno stopnjo hladnej?e kot prej pa 100 oktanski bencin. Zdaj v podrobnosti se ne bom spu??al ampak mogo?e bi moral neko? meriti z 95 Petrol bencinom, serijskim zama?enim filtrom
Iz grafa smo ugotovili, da bo najbr? treba prepucati injektorje (neenakomeren vbrizg pri vi?jih obratih mogo?e?). Zanimivo je obmo?je od 5600 obratov, ko mo? pade in spet naraste. In res je v praksi tako, da na AC pride do 5600 obratov naprej pa ni ?ans pa ?eprav ni veliko manj konjev enostavno nima ve? elana. Ugotovil sem, da avto pri teh obratih res ne vle?e ve?, enostavno se ?uti, da ni ve? pravega pospe?ka. Aja in nad 6200 obratov se ne spla?a terati ker ne gre ve? nikamor. Tudi to sem ?e vedel ampak sedaj imam dokaze!
Ostali rezultati:
Marko ima na svoji Mazdi tudi nekaj "tuning predelav" in tudi on mi je po mo?i tesno za petami (jasno, moja Mazda je seveda mo?nej?a) saj ima 90.4 konje. O?itno je Mazda zelo zihera?ka pri navajanju mo?i in raje povejo minimum kot maksimum na koncu bi imel pa recimo 10 konjev manj. Dolo?ene Toyote imajo menda do 20 konjev manj kot bi jih mogle imeti!!! Isto so Avtomagazinovci ugotovili pri VWju...
Toyota MR2 na kateri je bila delana generalka je imela namesto deklariranih 157 KM "le" 155 KM.
Nissan 200 SX S13 z le 60.000 prevo?enimi kilometri brez predelav je imel namesto 173 KM 180 KM. Serijsko ve? konjev!
Naslednji Nissan 200 SX S13 natunan iz 173 konjev na 218 konjev. Lastnik je pri?akoval med 210-220 konjev. Prav je imel. Ima pa FMIC, ?ip stage 1 in 1 bar boosta.
Vrhunec dneva je bil gotovo Nissan 200 SX S14 saj je imel namesto 200 konjev kar 270 konjev! Popolnoma cel izpu?ni komplet zamenjan s ?portnim + 1 bar boosta. V na?rtih je ?e FMIC in ?ipanje vsega tega pa bo pri 300 konjih.
Skratka bilo je fajn in ugotovitev je ta, da sta Mazda in Nissan zakon saj dobi? ve? kot pi?e, Toyota pa la?e.
M2 ja v bistvu ?e tako pogleda? imata isti namen. Da se turbina neprestano vrti brez sunkovitega ustavljanja kar ?kodi turbini na dolgi rok pa ?e turbo lag je potem preve? nadle?en. Baje. :ne vem: ZAENKRAT ?e ne vem iz prakse.
?e ni turbine ni blow-offa Tako enostavno je to. To je isto kot bi hotel imeti ?portni filter brez avta.
Kot vidi? je Blow-off za turbino (in pred loputo) in ko ti spusti? gas (zapre? loputo) mora un odve?ni zrak nekam. In gre ven ?ez blow-off. In spotoma ve? ali manj zapiska.
S to zadevo pa? povi?a? pritisk od tanka do ?ob. Ampak ?obe ?e se ne motim ?e vedno delajo z istim pritiskom tako da je tole bolj tako tako. ?e se ne motim pomaga, ?e ima? kak turbo avto, ki ga natuna? zamenja? ?obe in potem avto ne dobiva ve? dovolj bencina...
Potem ni varjante da bi v masino brez turbine ugradu kaj podobnega kot blow-off ventil ? Da malo zvizga
Lp
Ni Boga, da bi ti zrihtal delujo?i blow off brez turbine! Vse ostalo je samo bednobedna imitacija...
Skratka turbina potem pa blow off.
Aja pa druga?e ni samo pri turbo bencinarjih, je tudi pri dizlih. Samo serijsko so narejeni tako, da se ne sli?ijo kaj dosti, nekateri pa potem celo na dizle me?ejo blow offe ki so prirejeni, da ?im bolj piskajo...
Marko, ?e se ne motim ga serijsko 200sx nima. Zato tisto zanimivo ropotanje, ko spusti? gas oziroma prestavi?. Oziroma je nekaj tako speljano, da ga ne rabi? al neki takega.
Lahko pa gor vr?e? tole sranje ampak ?e ne zameri? bo to izpadlo res pateti?no. Nekdo mi je govoril, da je v ?ivo sli?al avto s tem... ?el itak ni nikamor, ko je prestavil je zapiskalo ampak hec je v tem, da ko je on ?e peljal v naslednji prestavi je tale piskalica ?e vedno vlekla tisti zvok.
Upam, da se bo? pravilno odlo?il. Mazda_MX ponuja vgradnjo turbine za od 350.000 SIT naprej, ?e se ne motim.
Zgodba iz Uro?ovih ust je drug?na. Menda se je ves tresel, ?e se bo? s krosko pripeljal cel nazaj. Danes mi je povedal, da si se imel res kar dobro.. Krosisti ?ivi norci.
Eh ne sekiraj se saj Apcihu je tut pokazalo 83 konjev. Glavno, da se ima fajn, da lahko re?e? moj avto ima toliko konjev in pika, da morda vidi?, ?e si s predelavami kaj dosegel...
V glavnem meni je Hyundai Copue, ?isto v?e?en avto. Ni dirkalnik, ampak oblike je pa ?isto v?e?ne. Ta novi je pa ?e kar strupen in bi se kar navadil sedeti v njem (zadnji? na Brn?i?evi sem ga malo pregledal ).
Tako, da Blindek, jaz te podpiram, ?isto dober avto ima?, ?e si se pa (po mnenju drugih) za****l si se pa itak sam in se nimajo drugi kaj vme?avati. Raje u?ivaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmmm z Fko bo kar te?ko. Moja Mazda naprimer tehta manj kot tono in je do sedaj ?e vse Fke z istim motorjem pustila zadaj. Fka je namre? kar te?ak avto. Koliko tehta Alfa, kje ima blokado in koliko mu gredo posamezne prestave? Ti samo glej, da bo? prestavil TIK pred blokado, ki je okoli 6700 obratov/minuto. Ko sem meril pospe?ke z g-techom sem ve?krat ?altal pri 6500-6600 pa je bil rezultat 10,50 sekunde. Ko sem v prvi prestavi pritisnil sklopko v hipu, ko je zapela blokada in hipno prestavil v drugo sem dosegel najbolj?i ?as 10, 14 sekunde... Stotinke in obrati na minuto torej ?tejejo, sploh v tvojem primeru, ko ima? kar te?kega tekmeca za moje pojme.
Natreniraj ?tart, ?im hitrej?e prestavljanje in vso sre?o pa ne pozabi nam sporo?iti rezultate.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani