javarje, nc se ne opravicuj. Vsi vemo da ti sploh nimas mazde, si je pa zelo zelis. Zato si nalimu tisto sliko od xenos6, da ja mislimo da je tvoja, pa se tablca je paintshopana
Glede na to da obstaja samo slika, pelje pa se vseen dobro ne ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sej to sem hotel, od takrat ko imajo avtomobili katalizatorje le ti ne potebujejo nobenih aditivov, ker so ventili, sede?i ventilov in vsi ostali deli ki prihajajo v stik z me?anico goiva in zraka, naraejeni iz drga?nih materijalov, kot pa pri starih avtomobilih. Vsa kar se lahko zgodi, je da zaradi zmanj?anega upora izpu?nih plinov pre?ge kak izpu?ni ventil, samo to se zgodi samo ob stalnem pretiravanju in vrtenju motorja v v rde?e polje, pri normalni uporabi (tudi ?e v?asih pretirava?)se to ne bo zgodilo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moj predlog, ne obremenjuj se s tem in se samo vozi, ker brez katalizatorja JE bolj?a vo?nja, manj?a poraba, avto ima lep?i zvok, ki ga s katalizatorjem nima in ?e kaznivo je.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e samo pogleda? sliko, vidi? da je to samo en velik nateg, saj se vidi en upor, ,ki dela prevezavo na dveh kontaktih in s tem prepri?uje motor, da je pretok zraka ve?ji, kot pa je v resnici, in tako pove?a kli?ino vbrizganega goriva.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js tudi pravim da se plastike ne da kromirat, ker je kromiranje poseben postopek ki poteka v posebni teko?ini, s prisotnostjo elektri?nega toka. Koliko pa se jaz spoznam, pa plastika ne prevaja elektri?nega toka. Tako da so ti plasti?ni deli pobarvani s barvo, ki izgleda kot krom.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sino?i sem imel mo?nost voziti DonFilipovo 626 s xeononskimi lu?mi in sem ostal brez besed, to sveti nenormalno dobro, tako da sem dobi ?e en razlog ve? da zamenjam originalne s xeonskimi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja itaq, ker karter in pokrov ?ez odmi?ne gredi nista povezana, mislim da takega avta ?e niso naredil.Pod pokrovom ?ez ventile so isti plini kot v karterju, zato ker ja glava in vse ostalo nad bati povezano z kanali po katerih te?e olje izpod pokrova odmi?nih gredi nazaj v karter, iz katrterja oziroma izpod batov pa plini potujejo v nasprotni smeri, proti pokrovu odmi?nih gredi, kjer jih potem posesa nazaj v motor.Nekateri imajo ve? teh cevi, sem pa videl celo to da imajo nekateri tako povezan menjalnikov oddu?ek. Pa ?e to razlog za skrb bi bil ?ele potem ?e bi prvei motorji tega ne imeli novej?i pa.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sam nekaj mi ni jasno, avto deluje normalno, porabo ma normalno, vi pa se obremenjujete za eno cevljo ki samemu motorju bolj ?koduje kot koristi, saj po tisti cevi iz motorja v sesalne kanal gredo plini ki so uspeli priti mimo batov v karter, ki pa motorju prej ?kodujejo kot koristijo.
Pa brez zamere.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e en predlog, da nebo treba menjat vzmeti, enkrat se za vikend zmeni? z virgem in tonixom, pa ?e kakega "te?kokategornika" in se skupaj in v vso pija?o ki jo potrebujejo odpeljete na obalo in se tam malo pozabavate in potem vrnete nazaj domov. Avto bo sigurno ni?ji, ker je bil preobremenjen.
Pa brez zamere virge & tonix
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ce se ne motim sem danes popoldne videl eno zeleno hondo civic vti, z takim izpuhom v ljubljani. Je to mo?no ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani