Ja, so za ta model. Sem jih neso nazaj, ker sem mislo da niso prave. So mi zagotovili, da so prave
da jih oni pri mota?i tudi re?ejo.
KJE??????????????? Nekako se mi svita ampak vseeno, ?e to delajo potem pravzaprav na nek na?in ogro?ajo ?ivljenja svojih strank. ?e so fedri pravi morjo pasat a ni to ena kme?ka logika no? Fak, kva se po svetu dogaja... To je za potol?t z zarjavelo motiko! :mi pijemoo:
Glede engine swap je pa tako. ?e bi imel 1.8 V6 in bi menjal z 2.5 V6 potem baje pa?e ?rauf na ?rauf ma?ina noter. Kako je pa, ?e ima? 1.6 in bi dal 2.5 pa ?al ne vem. Vseeno ima nekdo nameso 1.8 V6 notri 1.6 motor kako je ?el pa notri pa ?al ne vem ne jaz in tudi on mislim, da ne saj je to stroil prej?nji lastnik. Mogo?e ti bo ta uporabnik vseeno vedal povedati kaj ve?.
Glede tega, da je ta avto zelo primeren za tuning se pa strinjam. Kljub starosti je ?e zelo lep dizajn. Avto ima baje tudi solidno podvozje in vsaj jaz menim, da bi bilo bolj?e le ?e, ?e bi imel zadnji pogon.
Hja saj pravim ve? ti bo kdo drug povedal. Sicer pa poglej pod male oglase. Namesto, da se matra? z engine swapom in "nepotrebnim" stylingom da? notri turbino in si zmagal!
Evo osnovna stran bi bila Wheel Machine. Gor najdete mere za prakti?no vse avte in znamke. Pa marsikateri avto ima celo sliko in lahko preverite kako pa?ejo feltne na avto! Moj model (323 C BA) naprimer je, medtem, ko 323 F BA nima slike. Mere pa so, jasno!
Potem imajo pa firme tudi svoj interni program (o?itno sdandardiziran, saj so tudi avtomobili isti noter obenem pa istih ni ) za preverjanje katera plati??a grejo na katere avte in seveda slike le teh, da jih preizkusite.
kaj tak?nega sem imel namen naredit na mojem ampak ga nebi mogel homologirat, zato sem raje opustil zadevo..
Morda Fazer? ?e bi ti dal podalj?ek in ti zraven vpisal da je predelan odbija? oziroma prilagojen podalj?ku? Qrc mu da? 10 jurjev ve? pa pomoje bi ti ?e nekako zrihtal? Saj se da kar zmeniti z njim.
hmmm spet sem dobil idejo, da bi dal od CRX zadnji spojler zadaj pa podalj?ek spredaj pa Eibache pa 15ke! UUU poletje, kva me mika!
Letos bodo iz?rebali enega sre?ne?a, ki mu bodo avto urihtali za ceno 3 mio SIT. 1 milijon bo ?el za akustiko (sponzor je najbr? Sony) dva pa v kompleten body kit, fedre, feltne, pre?trihan avto, druga?na notranjost...
Vse bodo homologirali oni. Lahko boste celo izbirali bodykit in barvo ostalo pa bolj ne.
Drobni tisk: Brez avta boste potem 4 mesece, nujno se boste udele?evali showov v Sloveniji (mogo?e celo tujini?), avta nekaj ?asa ne boste smeli prodati...
Vseeno ni slaba ideja, da vam popimpajo avto zastonj. Skratka ponudba je mikavna.
sem bil pri a3m-u in ker imajo samo 35mm zni?ane fedre sem se pozanimal ?e gre ?e ni?je in mi je rekel da lahko po opravljeni homologaciji avto pripeljem nazaj in ti jih segrejejo da se ?e dodatno vsedejo dol!
Je rekel da gre pol do kak?nega cm ni?je!
Po?lji jih v k***c s tak?nimi predelavami! Naj si potem segrete fedre kar v r*t zatla?ijo. Tuner pa tak... Pa ?e Apex, ki so ?e tako bolj za en khm po?en gro? vredni.
Ej zanimivo..... symon...si mi razsvetlil dolo?ene pojme.... in ej... podkovan si kot treba za te zadeve....neglede na to da si s knjige pobral....
Ja zdaj moram samo ?e dovolj samozavesti nekje pobrati, da se bom upal sam raz?raufat kaj ve? kot osnovne malenkosti. Jezst bi cel motor raz?raufu na prafaktorje, ?e bi si upal. Tako pa se bojim, da bi zih kaj polomil (neroda nerodna ) ?e bi se pa razstavljanje iz?lo pa 100% ne bi ?lo nazaj skupaj ali pa bi mi kak?en bat ostal. Potem bi pa bratranca (mehanik) da mora nujno priti, ker sem motor podrl pa zdaj ne gre skup. Ko bi pa pri?el bi se pa jaz kar skril samo fotru bi rekel naj poka?e kje je avto. Sramota do kraja (?e tako je izjavil, da sem preve? picajzlast ker za vsako malenkost te?im ). Na ?alost ?e kar dr?i, da teorija je eno, praksa pa drugo.
?e neki me zanima, kak je kej s tem rezanjem vzmeti .
A morm to tudi homologirat al ni treba??
?e bo? sam rezal ne bo? nikoli naredil homologacije! Sploh se to smatra kot nevarno po?etje... Edino, ?e ti to naredi Amortizer, on ti pa da nekak?no garancijo/papirje, da lahko naredi? homolomo. ?e bo? pa samo rezal, ne bo? naredil homologacije, ?e ve? najbr? bi ti vzeli tablice. ?e ne bo? ?el na homologacijo ti bo pa policaj vzel tablice. Potem pa ?e kazen: 100.000 SIT
kompresijsko razmerje mojega motorja je: 9,0 : 1...
se nekaj vprasanj...
Kako pol izbrati primeren kompresor ali turbino?
Uf kup vpra?anj. Hja kolikor je meni znano imajo turbo avti kompresijo okoli 8:1 do 8.5:1. Kar je ve? ni zdravo. Turbino iz dizla avta se da, ni problema. Glavna je, da je prostornina podobna, ker turbina od tovornjaka bi ti ubila motor. Motor je ne bi bil sposoben dovolj zavrteti. ?e bi dal premajhno (sicer jih ni veliko tako malih ampak recimo od Daihatsuja dizla 1.0) bi ti pa turbino prehitro vrtelo in i jo z*****o. Tako okvirno in amatersko napisano, ker se mi ne da vsega prepisovati ) Recimo tako od oka bi na tvoj avto najbolj pasala kak?na turbina od 1.5dCI ali pa kaj podobnega. Ene pol bara (7 psi-jev boosta) bi bilo ?e varno brez kak?nih predelav motorja pomoje.
Sem upal, da imajo na Sport Compact Car ?e narejeno tabelo z primernimi turbinami sem jo mogel pa prepisati iz njihove knjige Sem jo malo skraj?al, da te ne bo ?e bolj zmedla... Poglej spodaj.
Imajo pa tole, pa tole. ?e bo? oboje prebral si ?e malo bolj podkovan.
Glede teh excel datotek (v bistvu so za Open office, upam, da ga ima?- je zastonj). "Kalkulator" je okviren pokazatelj konjev, in kak?no turbino rabi?. Sem ti v bistvu ?e vse vstavil za 1.6 motor in slabe pol bara. To je ve? kot preve? za standardni motor. Kako se bo? znajdel naprej? Hja poglej tole. Notri so nekak?ni grafi. ?e gre? ven iz oto?ka ni dobro. ?e gre? preve? levo je turbina premajhna in je dobra kve?jemu za majhne pritiske. ?e gre? preve? desno (?ez "Surge limit")bo to gotovo ubilo turbino. Skratka najti mora? turbino, ki bo ?im bolj na sredini oto?ka. Lahko pa pogleda? drugo preglednico, kjer so ?e vpisane turbine, ki bi pasale na dolo?ene prostornine motorjev. (?e bo? ?e iskal druge grafe: Google>> compressor map) Aja pa potem je dobro dati ?ir?o cev avspuha. Za 1.6 N/A (zauhar) je 2 in?e ?e skoraj preve? za turbino pa rabi? vsaj 2.5-3 colske cevi. (vir: Sentra.net Da bo motor dobil dovolj bencina bi bilo dobo spremeniti tudi vbrizg. Ve?je ?obe, drugo benz pumpo. Sicer ni nujno ampak lahko, da bi postale serijske potro?ni material. Sem ti tudi vstavil v kalkulator?ek te forumule.
PS: ?e bo? v kratkem kaj v Morav?ah in si dejansko resen glede turbine ti lahko posodim knjigo iz katere sem izlu??il tele modrosti. Samo, da jo bo? vrnil, ker mi veliko pomeni.
PS2: uf dost bo zaenkrat... Kar dosti je prepisovanja zaenkrat. ?e se bom spomnil ?e kaj, se bom oglasil. Zdaj pa ?e ti malo uporabi google in poi??i, ?e ti ?e kaj ni jasno.
To?no tako. Kompresor poganja glavna gred preko jermena.
Stvar je po strani bolj enostavna, kot turbina ampak ?e vseeno ni ma?ji ka?elj. Jermen mogo?e sploh ni tak?na te?ava dobiti. Kak?en kompresor bo? dal in kje ga bo? dobil? Rootsovega ali centrifugalnega?
Za manj?i prirastek mo?i je kompresor veliko bolj?a izbira, kot turbina. Na?eloma proizvaja manj mo?i kot turbina vendar je tudi ?ivljenjska doba lahko dalj?a saj je pri turbini naprimer kratka relacija smrt, tukaj je ta te?ava malo manj?a. Res ti kompresor ukrade nekaj procentov mo?i (in bencina) vendar konec koncev ima? v primerjavi z turbino to dobro lastnost, da ni turbo laga in proizvaja dodatno mo? ?e od za?etka obratov.
Kompresor se pri?raufa nekam na blok, ?e se ne motim. Odvisno od izvedbe - poglej linke zgoraj. Poleg tega mislim, da bi bilo vseeno potrebno zmanj?ati kompresijo. (no pravzaprav ne vem- kolik?no ima? zdaj?) Dobro bi bilo urihtati tudi vbrizg. Sicer pa za za?etek preberi mazdamaniaca. Sicer nekdo pravi, da je pribli?no tako pameten kot Vseved ampak napisano ima dovolj enostavno, da bo? nekaj izlu??il.
EDIT: ?e sem ti ?e za OBD pomagal upam, da sem ti tu tudi dovolj! Kompresor je za enega zmernega dirka?a (ob?asna te?ka noga) nasplo?no bolj?a izbira. Vsaj za moje pojme. Edino tistega zna?ilnega BOV-ovega PSSSST! ni sli?ati. In dodatno navijanje (ve?anje pritiska z elektroniko) je onemogo?eno. ?mrc....
Jaz bi dal na avto najve? 215/40 R15. Oziroma kar standardno mero: 205/50 R15. Lega bo pomoje ?e najbolj optimalna, ?e bo avto spu??en bo lepo izgledalo, pa ?e privar?eval bo?. ?e da? 15ke namesto 17ke bo? gotovo privar?eval za fedre. sem 100%
pa seveda pridejo gor ?e kromirana ogledala, pa zadnji spojler kot je na tej vijol?ni mazdi
ki je na sliki pod mojim imenom
Hja men osebno se je bolj dopadel un spojler na beli 323f, ki se je prodajal na avto.netu. :ne vem:
Glede ?rte: daj jo ampak ne potem pretiravati kot na tvoji sliki, ko ima podalj?ke tut malo na belo po?trihano. Cel avto rde? samo belo ?rto... ?eprav, priznam meni se ne zdi najbolj?a ideja. Namesto za eno poceni rde?o in belo daj za eno malo dra?jo metalik barvo pa bo avto bolj bomba. Unikatno barvo daj zme?ati.
Pa kak?ne lepe 15ke, spustit, kak?en lep spojler?ek... Tak smooth look brez pretiravanja. Potem pa ?e pod haubo vse lepo spucas, spravi? v red pa si zmagal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kje si kupil barvo, in katero? Kak?en predlak si uporabil in v katerem oddelku se ga da dobiti? Jaz bi dal pa kar metalik srebrno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani