APEX so vredu, sem jih mel na nissanu. Za FK pa poglej na procar, je uvoznik in zastopnik. Vzmeti imajo vse certifikate, brat jih je dal na hondo vti, prej jih je samo na ?rno pobarval in se sploh ne obremenjuje s papirji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
sej ni fora v pretoku, finta je da crpalka odpove, ce predolgo ne zamenjas bencinskega filtra. To je potem tudi posledica povi?anega tlaka, prav tako kot pa pri tem regulatorju. Sej nekaj ?asa bo potem pa bo lahko crpalka odpovedala, kar pa vem da ni poceni, cene se zacnejo tam pri 65 ksit.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Da se nebo kdo v?gal, diski so bili popolnoma novi in ?e ni? rabljeni. Utori so bili pa narejeni s tako imenovanim "kugla" rezkarjem. Globina le teh pa je polovico dovoljene obrabe diska. ?e ej nov disk debel 23mm dovoljena obraba pa 22mm je na vsaki strani narejen kanal globok 0.45mm, tako da ni niti toliko kot bi bil lahko. Povrh vsega pa ?e ti kanali povedo koliko diska je ?e in kdaj je ?as da se zamenja. Pa brez skrbi vse je bilo preverjeno in pre?tudirano predno sva se lotila dela, ker je ?koda diskov za 50 ksit. Pa ?e to diski so levi in desni, se pravi da diska nista enaka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja itaq, ne prodajat bu? ! Pa brez zamere, vse sva prej zelo dobro pre?tudirala in ?e en koilega nama je pomagal zbrati podtke kako delajo take diske. Tako da sva lahko brez skrbi. Kak?ne so zate ekstremne obremenitve, z 230 km/h na 50 km/h, to zdr?i preverjeno-ve?krat. Vse kar je blo malo je smrdelo in se kadilo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
js mam drug teden na svojem xedosu, namen dol vzet ?tevce (zamenjava ?arnice v stikalu),pa bi mogo?e ?e barvo ?tevcev zamenjal. Ma kdo tacho sheibe za xedos 2.0V6 Letnik 94 ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tako za informacijo,BMW nima v 6 motorjev pod 2.5l ampak ima inline 6 cilindrov.
Pa kolikor casa ne probas V6 motorja, se ga ne otepaj preve?. Tudi js sem hotel turbo avto, ko pa sem preizkusil V6, sem se ?isto premislil. Sicer to je samo moje mnenje, nobenemu ne vsiljujem in nikogar ne prepricujem da je V6 bolje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e se prav razumeva, potem je imel tako narejeno. Potem sva dodatno okrog filtra dala ?e meko plasti?no cev, bolj zaradi zvoka. Takrat pa se je filter za?el prav ne?love?ko(beri "zelo dober race zvok") ogla?at. Je pa verjetno odvisni kak glas ma motor od firme filtra, on je mel gor K&N filter. Takega mam tudi js na svojem Xsedos-u, samo tukaj ni nobenega glasu od filtra.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tud js bi na tvojem mestu raje vgradil 1.8V6 motor, manj problemov mas z vgradno in vsemi ostalimi stvarmi, tudi z A-testom nebo te?av, ker tak avto obstaja v originalu s takim motorjem. Pa ?e nekaj ti lahko svetujem, ko bo? enkrat mel V6 motor v avtu te 4 cilndrski z turbo in brez sploh nebodo ve? zanimal, to vem iz lastnih izku?enj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vsi senzorji ki so pritrjeni in vgrajeni na sesalno cev morajo biti VEDNO za foltrom, kakrsne koli druge kombinacije so ?kodljive in avto ne gra kot bi moral.
Moj brat je mel 323C, avto ma tako hud zvok kot Honda VTi, ?e ma? vse prav narejeno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Brat je, ko je imel 323C, kr z plasticno objemko pritrdil tipalo v blizini kjer vlece zrak v filter-motor. Bistvo je da je v blizini filtra-zraka ki vstopa v filter. To je tipalo temperature. Ostali ga imamo vgrajenega drugje, v ohisju merilca pretoka zraka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Za poleti pa ti svetujem, da si speljes kake cevi do filtra, ker je vroc zrak pod motornim pokrovom ni njboljsi za delovanje motorja-slabsi izkoristek...
Vroc zrak manjsa gostota = slabsa kompresija in moc.
Hladen zrak visja gostota = visja kompresija in moc.
Js sem to prizkusil na vec avtomobilih in drzi 100%
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stari kotna brusilka, od?aga? in adijo. To je potrebno pri starih hondah, ker se zadnji del preve? povesi, vedno je blo vse ok.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani