Kaj pa za pritisk olja? A obstaja kak?en senzor, ki bi bil za oboje v eni luknji? Ker stvar sploh ni tako neumna pa tut mene tako informativno zanima.
Marko: Potem pa en DIY za tele ?tevce naredi, ki jih ima? v avtu. Komaj ?akam, da vidim tole, ko bo? kon?al. Pptem ?e air/fuel pa pritisk turbine pa bo? imel kompletne podatke.
Ne, mrzel je ?e bolj stisnjen. Saj pozna? uno poizkus, ko odprto fla?o (plasti?no ali pa celo za bencin- ?elezno) poliva? z vro?o vodo potem pa zapre? in jo da? po potrebi celo v skrinjo. Zleze skupaj, ker je imel segret zrak ve?jo prostornino, mrzel pa zleze skupaj. Ali pa pivo, ?e ga ima? v skrinji preve? ?asa, ko fla?a po?i ker skupaj zleze.
Tut turbopolnilniki imajo intercooler zato, da ko turbina zrak stisne, se segreje in ga potem ohladi in dodatno skr?i. No neki takega, v glavnem. Nekak?en zakon je tudi, da za vsakih 10 stopinj hladnej?i zrak v motorju se mo? pove?a za nekaj odstotkov. Zato resni tunerji dajejo na turbo avtomobile ve?je in bolj preto?ne intercoolerje. Da se bolj ohladi ter ima bolj?i pretok kar lahko prinese do 20 konjev. Sploh na Imprezah in GTI-Rih (Sunny), ki imajo intercooler nad motorjem in se ne hladi optimalno, saj jih motor greje. Ko ga dajo spredaj je ta te?ava re?ena in ima? prec par konjev ve?.
Fizika (komi naredu v srednji pa imam vseeno dovolj pojma, ko se gre za avte).
Hja teorija pravi, da ima? ve? mo?i v motorju, ko dobi? ve? benza+zraka. Torej, ?e bi napeljal eno cev od odbija?a do filtra, bi direktno filalo zrak noter. Druga?e bi ga vleklo iz okolice motorja, kar naj bi bilo slab?e saj je topel zrak redkej?i in dobi? manj zraka v istem volumnu. ?e je mrzel zrak, je bolj gost (saj ve?, ?e zmrzne voda postane sneg/led in se skr?i) torej ga na isti volumen pride ve?.
Ampak to je seveda teorija, toliko zraka kot ga na?i avtomobili potegnejo se ne pozna veliko oziroma ni?. Saj sem napisal, da je na Imprezi na tak na?in par konjev se celo zadu?ilo.
Ostalo pa ?e vse pi?e v temi, ?e te zanimajo odzivi in izku?nje.
V plinskih je plin da, in so veliko bolj odporni na temperaturne spremembe (nima veze a je zima al poletje) in so tudi bolj odporni na to, ?e jih bolj tera?- divja? ?ez grbine. Se ne zmatrajo hitro, ker olje se segreje, ko ga tera? in stiska? amortizer in se zato njegove karakteristike poslab?ajo. Plin se ne spremeni tako hitro, ker se ne segreje tako hitro.
Fizike sicer nisem maral ampak pribli?no takole je to.
Dobijo se pa recimo Monroe Reflex, KYB (japonska firma ) pa najbr? ?e kaj... Monroe prodaja Potokar, KYB pa OLAF
Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.
Saj jih ne more?. Ne preko tega. Kot sem napisal ta Blitzov R-VIT (bolj spodaj poglej) ti le ka?e vse vitalne podatke. Na boost controlerju (ali pa na R-VIT - ne vem) lahko potem le nastavi? mejne vrednosti, do kje je ?e varno laufat tak?en pritisk. Potem se naprimer pritisk turbine avtomatsko zmanj?a, ko zazna pregrevanje ali kakr?nekoli napake. Zelo pametno, ?e ima? nek 1+ bar pritisk turbine na avtomobil?ku.
Kako je bilo z drugimi firmami ne vem. Vem le, da imajo ta standard (mislim, da le) Japonski avtomobili in nekateri ?e pred tem letom (Nissan...). Aja pa ?e eno uporabno stavr imajo pri Blitzu. Power meter, ki ti ka?e mo? pospe?ke (do 100, na 402 metra...), hitrost... Skratka vse. Kako deluje se mi pa ne sanja se pa priporo?am, ?e kdo ve ali ga ima in bi ga posodil. (najbr? v SLO pribli?no nih?e).
hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.
Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?
Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.
Ne. Na?eloma bi bil, ?e bi ga imel. Doma narejen, a to se da? Vem samo za Blitz R-Vit, ki ko?ta od 80.000 jurjev naprej in ti ka?e vse vitalne podatke.
kaj to?no ka?e je seveda odvisno od same firme avtomobila, katere senzorje ima... Naj bi (v realnem) ?asu kazalo obrate, hitrost, temperaturo vode, olja, pristisk olja, air/fuel razmerje, boost... Skratka vse, da ima? to?en pregled. Pride prav PREDVSEM na turbo avtih, ko se preko IR sporazmeva z Blitzovim Boost controlerjem in lahko nastavi? parametre, kdaj je nevarno (temp. vode, olja) in se pritisk avtomatsko zmanj?a. Na N/A avtomobilih pa je uporaben ?e te pa? matra firbec. Bi ga imel. Aja priklopi se pa kar na konektor za diagnozo.
OBDII je bil standard za vse avtomobile po letu 96. Je kolikor vem nekak?en standarden programski jezik za ECU oziroma za la?je odkrivanje napak na ra?unalniku.
Evo spra?uj naprej. Sploh, ?e ima kdo cenej?o varianto se priporo?am.
PS: ne rabi? posebej za Mazdo, ravno v tem je hec tega standarda.
No super, kon?no. Glede na to, da si umirjen voznik ti bom verjel. Samo, da ne bo? ti potem to reklamiral kot Tine Strela Dormeo:"So mi dali milijon in ga hvalim. Ne zaradi denarja ampak ker je res fajn."
Sam najbr? je te cajte kr dost te?ko pelat v resnic! Ker itak tovarni?ki podatki so prov optimalni pogoji takrat!
Sploh ni res, ker velikokrat je ravno kontra, da ima avto ?e bolj?e pospe?ke. Najbr? bo tut nekaj na tem, da je avto bolj nati??an in predihan. Recimo P106 Rallye in S16 imata oba bolj?e pospe?ke, kot tovarni?ko baje. Nekaj sem zasledil, da imajo v UK tut to foro neki z zavarovanjem in zato dajo tak?ne podatke. Kot recimo pri nas imamo registracijo do 100 kw in nad 100kw in so se pordajali Clioti in R19ke 16V z 99kw in 102kw. Oziroma vsaj rabljene zasledim te dve varianti in res mi ni jasno, zakaj niso prodajali samo ?vohnej variante (4 konji gor ali dol). Mo?no, da ima en katalizator in drug ne...
Uf sem ?isto s teme krenil ok naprej pa pomagajmo raj?i Cikotu ?e kaj.
dizel rulz, a vidte? pol s plinom boste pocasnejsi kot dizelasi
Ne dr?i! Izgubi okoli 5-10% mo?i, poraba se pove?a za ene pol litra (v plinu) ampak plin ko?ta 100 SIT/liter Poleg tega bo avto imel veliko manj izpu?nih plinov torej bo? ?e vedno na bolj?em in bolj ekolo?ko primeren kot dizel.
Jup priam ima to kar je v avatarju. Samo pozimi ima drug odbija?. ?e ga ne bi imel, bi lahko le plu?il. Ima pa 1.8 16V.
Nope niso po ?asih. Najprej so kvalifikacije po ?asih. Ima? v stilu pod 12 sekund (slovenski rekorderji- v svetu so razni Skylinei in Impreze prilezle pod 10 sekund), potem od 12-13 sekund, od 13-14, 14-15, 15-16, 16-17, 17+ Potem pa v kateri razred pade? tam si. In ?e potem na tekmi pelje? desetinko (ne vem nekaj takega) desetinki bolje od razreda v katerem si, izpade?. Torej, ?e si v razredu 16-17 in pelje? 15.899 izpade?. Torej mora? ?e v kvalifikacijah dati vse od sebe in ne goljufat. ?e bi bilo po (serijskih) konjih bi skupaj padle kak?ne navite turbo VTi (270 konjev) in serijske(160 KM). ?e bi mo? merili na dynotih bi vzelo kar preve? ?asa pa ?e nima veze, ?e ima en dizelski terenec 160 konjev in (spet) Civic Vti, ki bi vagal 300 kil manj...
Aja za pribli?no predstavo: Serisjski novi Colt CZT (1.5 16V turbo- 150 konjev) ima na 402m tak?en ?as: 16 sekund. Clio 1.4 16v ima 18 sekund. VTiji omajo tut okoli 16 sekund. Slo rekord ima pa Audi RS4 z okoli 500 konji. Ferrari Scgalieti ima tut 12 sekund....
preberi moj odgovor Viktorju. Ta "hec" ti ponujam na testiranje. Pokli?i na 031 376 910. Res je, v nekaterih vozilih so rezultati solidni (posebej dobre rezultate dose?emo na klasi?nih gorilnikih za ogrevanje hi?). Res je, da na na najnovej?ih AUDI-jih ne dose?em NI? (?e vedno je na tiso?e primernih vozil) . Ponudili ti bomo najprej testiranje Super Fuel MAX-a, potem IR aktivarorja (posebna zmes keramike). Lahko pokli?e? brez obotavljanja kot velja za ostale na forumu. Sem za konstruktivno debato. Testiranje bo pokazalo kdo ima prav.
Lep pozdrav vsem.
Dragan Mrdaković
Pohvalno. Kot ti je Apcih napisal si prav lepo povabljen na sre?anje, kjer bo? natan?no predstavli tole napravo. Problem je le, da glede na to, da naredim povpre?no na dan (slu?ba potem pa domov) kak?nih 30 km in potem sem ter kdaj pa kdaj ?e malo ve? (?e grem v LJ...) tako, da bi to kar nekaj ?asa trajalo, da naj bi delovalo optimalno. Glede na to, da si takole velikodu?no predlagal pa lahko da? testirat komu na forumu, ki naredi res najve? kilometrov in bi torej hitreje ugotovili test). ?e pa si mi ga torej pripravljen posoditi, za recimo tri mesece potem sem takoj za (pa ?e prijavil se bom na porabo.net, kjer bomo sproti gledali porabo. Res pa je, da vozim kak?en tank zelo ?parovno, drugega pa malo manj. Skratka , ?e si za te lahko kontaktiram, le po?lji mi zasebno sporo?ilce. ?e bo delovalo imate takoj vsaj nekaj strank (forumovci + morda tudi znanci) ve?.
Avtofokus redko kupujem ampak bom naslednjega, da preberemo ?lanek.
Kdaj bo konec to?be, da vidimo rezultat?
Glede obra?anja magnetkov: ?e je to res je najbr? zaradi orientacije +/-.
Na traktorju je hotel manj?o porabo? Kaj dela, da porabi toliko nafte?
PS: kako to, da si se tako hitro oglasil na forumu?
Kolik?ne gume ima? lahko ti pa pi?e v navodilih ali pa nekje na voznikovih vratih. Ponavadi. Homologacijskega karton?ka ?al nima?, ker po letu 93 so ga vsi imeli in je to pisalo gor.
Imamo revijo Avtomagazin letnik 94, januar in ?e tam je ena reklama na podobno temo (ni SuperfuelMax ampak Petrol Booster). Testirali so na Mazdi 626 2.0i 16V. In poraba se je seveda ?ude?no zmanj?ala za 9-16% in najve? celo 20%. In na za?etku diagrama je vidna celo vpeljevalna faza, kjer u?inek ?e ni popoln.
Aja in pi?e, da je tehnologija ?e iz ?asov 2. svetovne vojne, ko so ?tudirali kako bi zmanj?ali nastajanje dima v izpu?nih plinih lovcev in bombnikov.
Ni mi jasno zakaj ne u?inkuje zakoj saj to ni nek ?ip, ko potrebuje ?as, da se optimira...
Sva?ta. Res bi rabili nekoga, da to testira. Morda kak?en Avtomagazin na svojih supertestih. Ker, ?e nategujejo stranke je to protizakonito.... Skratka a kdo pozna kak?en laboratorij (jo?ef ?tefan), da probajo v ?em je hec?
Se pa res opravi?ujem kr sem se tak grd zlagal. pa ne mi zamerit
Ok pravijo, da ?e prizna? ti je pol opro??eno. ?e si cigan ?e pol pa si frei. ?ala..
Ni problema ampak lahko bi vedel, da nas ne bo? kar tako nasral oziroma bi lahko kar naravnost vpra?al... Se pa priporo?amo za naprej, ?e bo? kaj rabil.
Zamerimo pa itak ne, ker nismo zamerljivi. :mi pijemoo:
To?no! In ?e vedno ve?ini pomoje ni jasno kak?en je to motor? Ker kolikor vem serijsko so bili v teh avtomobilih le 1.8 turbo. 1.8 V6 pa v Mx-3kah... Torej ho?e? povedat, da ima? 323, ki ima motor od Mx-3 plus dodano turbino???
Kje si to kupil, ker zdaj ti bom pa naravnost povedal: O?itno si se lotil enega projekta brez predznanja. ?koda, da si ?e vse kupil, ker prej bi lahko malo povpra?al na forumu (?e ga prej nisi poznal pa kogarkoli, ki se malo spozna).
Kaj, ko bi ti kdorkoli to vsaj malo poslikal, pa ti bomo mi povedali kaj ima?... Sicer so ti pa to ?e vsi napisali, ti pa ?e ni?... Nobenih slik. Oprosti, ?e smo dobili napa?en vtis ampak deluje? kot da naklada?- postavi se v na?o ko?o pa bo? razumel: Pride nekdo na forum in nam razlaga svoje velike na?rte ni?esar pa ne doka?e...
Ven ti ga ziher ne dajo. Imajo ti ?ipi prav poseben box. Kako ?ipajo ne vem (mislim, da priklopi na ra?unalnik, sprobava razli?ne nastavitve in potem to zape?e v boc).
Kaj pa RSR si pomislil na to? Ali pa avtoelektriko, ki se po novem ukvarja s tem?
Jaz bi prej vse tri vpra?al. Potem pa primerja? ceno, koliko konjev dobi? (pomoje pri vseh podobno).
DOHC ker ima 6 valjev.... Daj ?lovek umiri se pa ne nabijaj.... Saj razumem, da si najbr ravnokar naredil izpit in si kupil avto... Sedaj ima? velike na?rte... Ampak daj prej se malo ve? nau?i sploh o avtomobilizmu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Gremo enkrat na izlet? ?e bo prodajalec vpra?al, ?e kaj pomaga bomo itak rekli:"Nein, danke samo gledamo malo."
Samo res ne smem preve? tehle slik spet gledati, ker me bo spet prijelo, da bi vrgu ene par sto jurjev v avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani