apcih HVALA za nasvet mi je nekak ratal zdej pa sam ?e na barvanje pa bo mimgrede a mogo?e kdo pozna kak?nga li?arja k bi mi to po?trihu tko k treba.LP
Iz kje si? Bi bil dober podatek?
Aja a je tale avtek v podpisu tvoj? 323f GT 2.0 16V V6. Saj je ?e dovolj lep.
hime, tiste spodnje slike so le fotomonta?a, tako da ti ne znam to?no povedat, mislim pa da bi bila to velikost 17" mogo?e celo 18". Tudi za model ne vem to?no, ker so bile kupljene kot original mazda plati??a.
A slu?ajno na njih pi?e nekaj podobnega kot aLive ali pa Alive? Slu?ajno..
Kaj bi jaz dal na ta avto? Odkrito povedano ravno toliko kot ve?ina ljudi na mojga se pravi ?im manj ker serijsko ni ne vem kaj. Ampak ko sem videl uno temo... Temne ?ipe ?im ve?je feltne, kak?ne podalj?ke/pragove. Ampak bolj bi ga rihtal v smeri luksuza (kromirana maska...) Ne vem no bolj mi tak deluje.
Pozablja?, da ga imam jaz tut. Ampak inkognito notranji pa od K&N.
Ko?tal me je mislim da 13k Sit v A3Mu. Prej?njega je bilo treba tako ali tako menjat pa je vseeno ?e dam malo ve?. Zvok je morda kak dB glasnej?i, ve? ne vem ?e gre. Aja sli?i se bolj tisti CSSS zvok ko pohodi? gas z ni?le. Ko za?ne vle?i zrak. Sem pa ?isto zadovoljen.
Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 .
V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM
(BY TICH)
Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT
Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. >>> gremo: :mi pijemoo:
?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma)
Sploh ne, ker najbr? ne bi pasala ma?ina not. Niti 1.8T (BPT) ne. Tako, da je edina varijanta 2.5 (pomoje ma malo premalo konjev za tak?no prostornino- res ne vem kaj je mislila Mazda takrat... ) ali pa rihtanje tega motorja...
Kot so napisali jaz bi najbr? v tvojem primeru ?el na te varijante:
-?portni filter (CAI) +?portni izpu?ni SISTEM (torej od kolektorja do nastavka na koncu )
-?portne odmi?ne ampak nimam pojma, ?e se jih dobi. Kaj naredijo? Prej odprejo in kasneje zaprejo sesalne ventile in tako dobi motor ve? me?anice (benz+zrak). Aja pa izpu?ne tut ampak tu se mi zdi, da je manj efekta...
-poliranje kanalov, la?ji vztrajnik (podrejan), balanciranje (centriranje) celega motorja (bati, ojnica... neki takega v glavnem, ker ne vem to?no kaj vse se da )
-turbina (poljubno nastavlja? tlak v mejah normale ). Stro?ki tu narasejo nad pol milijona ?eprav mislim, da kovani bati niso nujni. So pa seveda priporo?eni, ?e bi rad fuul pritiska (beri cca 200+ konjev pomoje). Turbina, intercooker ups cooler, kolektor, mo?nej?a benz pumpa (ker ?e ne bo postala potro?ni material)... Da ne omenjam potem ?e kak?ne mo?nej?e kuplinge ker vpra?anje koliko ta zdr?i, bremze 100%, oja?an avto (OK spu??en, antirol bare ima pa ?e serijsko, ?e se ne motim).... Ampak bi pa bil zame car!
Hehe si ?e temo naredil... Samo zdaj ko vidim hi-res slikce... Zakaj si ?el ?vasat? Lahko bi vzel eno cev in jo krivil. Res pa je, da mora? imet uno hidravli?no pre?o, ki je prav za te namene. Druga?e pa po?teno narejeno. Ni va?no kaj in kako se rihta, samo da se!
Druga?e je pa tole on naredil zase in, ?e ho?e?, da ti naredi bo kar dost zahteval (saj po eni strani ga razumem- takih majstrov pri nas ni veliko, dragi so ali pa sploh ni za vse avte).
?e pa slu?ajno najde? kolektor za Z5 pa povej. ?ist tko iz firbca me zanima, ?e obstaja...
Druga?e je pa dal znanec nekomu delat kolektor za Primero 1.6 (?ist tastaro) in ga bo dobil az 30.000 SIT. In kolikor mi je znano bo pri tistem avtu dejansko dobil kar ene par konjev (min 5)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz imam notranjega od K&N.
Zvok? Mogo?e malenkost. Pa? kak?en decibel bolj zadoni, ko ga pohodi?. Ampak res samo kak?en dB.
Odzivnost? Bolj?a, jasno. Malenkost hitrej?e potegne.
Mo?? Mah kaj pa jaz vem. ?tudiram, da bi ?el na Dynota. ?e gre ?e kdo, bi dobili popust najbr?. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani