Skoči na vsebino
?portni Filter Na 323c...
Napisano

Jaz imam notranjega od K&N. :danzoman:

Zvok? Mogo?e malenkost. Pa? kak?en decibel bolj zadoni, ko ga pohodi?. Ampak res samo kak?en dB.

Odzivnost? Bolj?a, jasno. Malenkost hitrej?e potegne.

Mo?? Mah kaj pa jaz vem. ?tudiram, da bi ?el na Dynota. ?e gre ?e kdo, bi dobili popust najbr?. :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

barvanje ?peglov
Napisano

apcih HVALA za nasvet mi je nekak ratal zdej pa sam ?e na barvanje pa bo mimgrede a mogo?e kdo pozna kak?nga li?arja k bi mi to po?trihu tko k treba.LP :D

 

Iz kje si? Bi bil dober podatek?

Aja a je tale avtek v podpisu tvoj? 323f GT 2.0 16V V6. :bravo: Saj je ?e dovolj lep. :vesel:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

syling mazda 323 sedan
Napisano

hime, tiste spodnje slike so le fotomonta?a, tako da ti ne znam to?no povedat, mislim pa da bi bila to velikost 17" mogo?e celo 18". Tudi za model ne vem to?no, ker so bile kupljene kot original mazda plati??a.

 

A slu?ajno na njih pi?e nekaj podobnega kot aLive ali pa Alive? Slu?ajno..

Kaj bi jaz dal na ta avto? Odkrito povedano ravno toliko kot ve?ina ljudi na mojga se pravi ?im manj ker serijsko ni ne vem kaj. Ampak ko sem videl uno temo... Temne ?ipe ?im ve?je feltne, kak?ne podalj?ke/pragove. Ampak bolj bi ga rihtal v smeri luksuza (kromirana maska...) Ne vem no bolj mi tak deluje. :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

filtri
Napisano

Jaz man ?porten filter pa me Symon prehiti :(

 

Pozablja?, da ga imam jaz tut. B) Ampak inkognito notranji pa od K&N. :vesel:

Ko?tal me je mislim da 13k Sit v A3Mu. Prej?njega je bilo treba tako ali tako menjat pa je vseeno ?e dam malo ve?. Zvok je morda kak dB glasnej?i, ve? ne vem ?e gre. Aja sli?i se bolj tisti CSSS zvok ko pohodi? gas z ni?le. Ko za?ne vle?i zrak. Sem pa ?isto zadovoljen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

 

Hja oglasi se, ko bo imel BPT na zalogi in bo pripraljen mi menjat motor. :bravo::vesel:

?mrc...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

(BY TICH)

 

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ve? mo?i
Napisano

?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) :danzoman:

 

Sploh ne, ker najbr? ne bi pasala ma?ina not. Niti 1.8T (BPT) ne. Tako, da je edina varijanta 2.5 (pomoje ma malo premalo konjev za tak?no prostornino- res ne vem kaj je mislila Mazda takrat... :huh: ) ali pa rihtanje tega motorja...

Kot so napisali jaz bi najbr? v tvojem primeru ?el na te varijante:

-?portni filter (CAI) +?portni izpu?ni SISTEM (torej od kolektorja do nastavka na koncu :bravo: )

-?portne odmi?ne ampak nimam pojma, ?e se jih dobi. Kaj naredijo? Prej odprejo in kasneje zaprejo sesalne ventile in tako dobi motor ve? me?anice (benz+zrak). Aja pa izpu?ne tut ampak tu se mi zdi, da je manj efekta...

-poliranje kanalov, la?ji vztrajnik (podrejan), balanciranje (centriranje) celega motorja (bati, ojnica... neki takega v glavnem, ker ne vem to?no kaj vse se da :huh: )

-turbina (poljubno nastavlja? tlak v mejah normale :danzoman: ). Stro?ki tu narasejo nad pol milijona ?eprav mislim, da kovani bati niso nujni. So pa seveda priporo?eni, ?e bi rad fuul pritiska (beri cca 200+ konjev pomoje). Turbina, intercooker ups cooler, kolektor, mo?nej?a benz pumpa (ker ?e ne bo postala potro?ni material)... Da ne omenjam potem ?e kak?ne mo?nej?e kuplinge ker vpra?anje koliko ta zdr?i, bremze 100%, oja?an avto (OK spu??en, antirol bare ima pa ?e serijsko, ?e se ne motim).... Ampak bi pa bil zame car! :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?PORTNI LONC
Napisano

Symon ti pa si ?losar!!! :bravo::D:D:D

Pr gretju se cev stan?a in ob enem se premer poman?a pa ?e idealne krivine se ne da lepo spelat,polek tega da pri ukrivljanju cev lahko zalomi?!!

 

Glej na slikah staro cev i no primerjaj!!!

 

LP

 

Hja ampak ve?ina dela tako, da jih zakrivi. :huh: Tut dihta bolj? in manj zavira idealni pretok. ?e pa segreva? pomoje bolj ?kodi kot krivljenje. ;)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?PORTNI LONC
Napisano

Hehe si ?e temo naredil... Samo zdaj ko vidim hi-res slikce... Zakaj si ?el ?vasat? Lahko bi vzel eno cev in jo krivil. Res pa je, da mora? imet uno hidravli?no pre?o, ki je prav za te namene. Druga?e pa po?teno narejeno. Ni va?no kaj in kako se rihta, samo da se! :cheers:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izpu?ni kolektorji
Napisano

Staro....

 

Druga?e je pa tole on naredil zase in, ?e ho?e?, da ti naredi bo kar dost zahteval (saj po eni strani ga razumem- takih majstrov pri nas ni veliko, dragi so ali pa sploh ni za vse avte).

?e pa slu?ajno najde? kolektor za Z5 pa povej. ?ist tko iz firbca me zanima, ?e obstaja...

Druga?e je pa dal znanec nekomu delat kolektor za Primero 1.6 (?ist tastaro) in ga bo dobil az 30.000 SIT. :blink: In kolikor mi je znano bo pri tistem avtu dejansko dobil kar ene par konjev (min 5)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moj novi projekt...
Napisano

:D Hvala fantje... samo brez zamere, gume & felge so tazadn kar bom kupu na avtu.

 

nov zadnji levi lezaj, obnovljene palcke stabilizatorjev,

 

Ja, ja, poznamo tak?ne stvari. Ko si ves presre?en in razmi?lja? o nakupu felg, gum, fedrov se ti pa za?nejo ogla?at le?aji.

Pol pa spet ni dnarja. :angry:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moj novi projekt...
Napisano

Hudo in pohvalno. Samo glede Boost controlerja a bi sploh pasal na tako staro ma?ino? Ma mal premalo elektronike pomojem.

 

Mimogrede, ?ist si me zrajcal, da dam ?e jaz kaj drugega not. Al a vsaj turbino. Pa ?e zdaj ne vem kaj bi ?lo not. :huh:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.