za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....
Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.
Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."
A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.
Pri Tunercu ne vem kako je,ampak pri najini g120 je ponavadi tako,da odstranijo blokado in imaš potem g165tko s podaljšanim menjalnikom,ker pri 120tki je blokada od 4k naprej zato je tako. Jaz bom to naredil po gatanciji......😊
Ps; povedali so mi tudi,da pri avtu brez turba ni kaj veliko za naredit pri Mazdi 2.0. Zato se g165tke ne splača na novo mapirat,ker skoraj nič ne pridobiš!😬
Jaz se kamot peljem 140 z mojo v 6ti in ni frke za prekrške delat pa moram res dati v 5to a mi ni hudo to naredit parkrat na leto.... Za vsakodnevno vožnjo pa bi verjetno imel dizla.
Meni ni težko priznati da bencinar brez turba z navadnimi atmosferskimi 160/190km nima za b....ek proti dizlu 150/175km...žal je taka realnost...debata gre pa lahko dalje....
Kje pa lahko uporabiš te konje in navor,po gozdni cesti v 30%klanec......😊
Hvala Boss ,ko sem tole prebral sem se počutil kot kakšen " a je to" pa nič za to,sem takoj šel v akcijo in še enkrat odprl pokrovčke in od prve našel stikalo,je pa res malo! Nazaj sestavil in ob prvi vožnji preizkusim delovanje oziroma nedelovanje i- stop stikala.
Evo preizkusil nedelovanje I-stop sistema. Vse je kot mora biti, ne ugasne, ko spustiš sklopko in tudi nobena kontrolna lučka ne gori pa avto zaklene normalno z utripom žmigavcev tako, da je rešena zadeva z I-stop.
Tisto stikalo pa ni kar tako kot na filmčku, sem ga zapakirali v malo vrečko, zalepil z lep.trakom in pritrdil z vezico, tako da ne opleta sem in tja. Mislim, da bo ok....
Bini, čist napačno gledaš - na drugi strani un črn kabel je do tega stikala. To je čist trotel stikalo ON/OFF, sploh ni rele. Mogoče bi bilo zanimivo pogledat kam gre pa stikalo spravit v kabino in lahko imaš tam izbiro ali hočeš meti skos na OFF in ga mogoče priklopit, kadar dejansko ima smisel.
Hvala Boss ,ko sem tole prebral sem se počutil kot kakšen " a je to" pa nič za to,sem takoj šel v akcijo in še enkrat odprl pokrovčke in od prve našel stikalo,je pa res malo! Nazaj sestavil in ob prvi vožnji preizkusim delovanje oziroma nedelovanje i- stop stikala.
Sem za hec in iz radovednosti pogledal ta rele pod haubo za i- stop in je malo drugačen in drugje kot na 6ki. Ne bom nič počel s tem relejem,ker bi moral razdreti masko in še par stvari okoli pa še moti me ne preveč.
Zakaj je pa pol nimaš in zakaj v večini primerov imajo ljudje v lajfu sam po eno Alfo?
Jaz je sicer nisem imel smo pa v devedesetih enmu kolegu konstantno rihtal Alfo 75. K je bila v voznem stanju je bil super avto, ampak kaj k se je to bolj poredko dogajalo.
Imel dve in obe bp, sicer malo kilometrov kot vsak moj avto in tudi z lahkoto prodane. Po moji drugi ni bilo nič pametnega od alf in seveda lepega pa sem kupil M3. 😊 Po nekaj letih pa vse "bele Alfe" ful predrage! In tako spet M3, veliko lepega za ta denar. . Enkrat Mazda vedno Mazda...... 😂😂😂😂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani