Jaz se kamot peljem 140 z mojo v 6ti in ni frke za prekrške delat pa moram res dati v 5to a mi ni hudo to naredit parkrat na leto.... Za vsakodnevno vožnjo pa bi verjetno imel dizla.
Meni ni težko priznati da bencinar brez turba z navadnimi atmosferskimi 160/190km nima za b....ek proti dizlu 150/175km...žal je taka realnost...debata gre pa lahko dalje....
Kje pa lahko uporabiš te konje in navor,po gozdni cesti v 30%klanec......😊
Hvala Boss ,ko sem tole prebral sem se počutil kot kakšen " a je to" pa nič za to,sem takoj šel v akcijo in še enkrat odprl pokrovčke in od prve našel stikalo,je pa res malo! Nazaj sestavil in ob prvi vožnji preizkusim delovanje oziroma nedelovanje i- stop stikala.
Evo preizkusil nedelovanje I-stop sistema. Vse je kot mora biti, ne ugasne, ko spustiš sklopko in tudi nobena kontrolna lučka ne gori pa avto zaklene normalno z utripom žmigavcev tako, da je rešena zadeva z I-stop.
Tisto stikalo pa ni kar tako kot na filmčku, sem ga zapakirali v malo vrečko, zalepil z lep.trakom in pritrdil z vezico, tako da ne opleta sem in tja. Mislim, da bo ok....
Bini, čist napačno gledaš - na drugi strani un črn kabel je do tega stikala. To je čist trotel stikalo ON/OFF, sploh ni rele. Mogoče bi bilo zanimivo pogledat kam gre pa stikalo spravit v kabino in lahko imaš tam izbiro ali hočeš meti skos na OFF in ga mogoče priklopit, kadar dejansko ima smisel.
Hvala Boss ,ko sem tole prebral sem se počutil kot kakšen " a je to" pa nič za to,sem takoj šel v akcijo in še enkrat odprl pokrovčke in od prve našel stikalo,je pa res malo! Nazaj sestavil in ob prvi vožnji preizkusim delovanje oziroma nedelovanje i- stop stikala.
Sem za hec in iz radovednosti pogledal ta rele pod haubo za i- stop in je malo drugačen in drugje kot na 6ki. Ne bom nič počel s tem relejem,ker bi moral razdreti masko in še par stvari okoli pa še moti me ne preveč.
Zakaj je pa pol nimaš in zakaj v večini primerov imajo ljudje v lajfu sam po eno Alfo?
Jaz je sicer nisem imel smo pa v devedesetih enmu kolegu konstantno rihtal Alfo 75. K je bila v voznem stanju je bil super avto, ampak kaj k se je to bolj poredko dogajalo.
Imel dve in obe bp, sicer malo kilometrov kot vsak moj avto in tudi z lahkoto prodane. Po moji drugi ni bilo nič pametnega od alf in seveda lepega pa sem kupil M3. 😊 Po nekaj letih pa vse "bele Alfe" ful predrage! In tako spet M3, veliko lepega za ta denar. . Enkrat Mazda vedno Mazda...... 😂😂😂😂
Mislim, da se ne splača dosti eksperimentirati glede tunerjev. Tunerc ima največ izkušenj prav z japonci (honda, Mazda) in jih je že kar lepo število naredil.
Jaz hočem, da je narejeno za prav in da pozabim na to, da je bo kaj delano na elektroniki. Ne pa, da se vračam vsak mesec nazaj, da kaj pošraufajo. 😬
Za tunerc sem slišal, da ti motor dobesedno "uglasi", tako, da dela optimalno in posledično naj bi zaradi tega tudi manj pil.
Jaz bom šel kar do njega.
Zdaj pa komaj čakam,da slišim kako boste zadovoljni s čepiranjem od realnih in objektivnih uporabnikov M.foruma !
Jaz bom pa še malo počakal kot sem že omenil,ker je avto še 2.5 leta v garanciji in ne bi glih raskiral... Če bi imel pa dizla pa verjetno ne bi zdržal tako dolgo,saj če avto ne gre nikamor ni druge rešitve...😁😃😂😂😂
Sem govoril z mojstrom na css in mi je povedal,da mi na mojo g 120 naloži od g 165 s tem,da mi prej stestira na valjih in po mapiranju,kaj bi s tem bilo narobe ne vem! Je pa firma mednarodna i mislim,da vejo kaj delajo. Garantirajo ti tudi ponovno mapiranje,če ti na uradnem servisu povozijo program. Jaz ga sicer še eno leto in pol ne bom dal dokler je v garanciji po tem pa zagotovo.Sem tak zajc kot @Boss😂
Govoril sem tudi s serviserjem na Mazdi in je rečeno,da je to css maping zagotovo ok ,saj ga mapira od g165 Mazde in na avtu zagotovo ne more biti nič narobe, pa še baje malo manj pije, se ti pa garancija prekine v ptimeru bilo kakšne okvare na avtu ! 😁
Sem ga vprašal ,če bi mi lahko kar na servisu to naredili pa ne gre,ker je program vezan na št.šasije avta,žal.
Ne vem v čem je štos,očitno hočejo vse za nazaj pokasirat. Jaz imam v bližini doma mapiranje od CSS firme na valjcnih kot pri tunercu in je cena 285€ za skupino pa 265€. Ni pa idividualno mapiranje kot pri tunercu! Poglejte si na netu.👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pride cc400€.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani