Skoči na vsebino
Pred eno uro je sportman333 napisal:

za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....

image.thumb.png.1d50b9f8ebf645067cd3b5c43145547b.png

Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 33 minutami je sportman333 napisal:

Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati :) in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."

To si opisoval Hondo al Mazdo? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jaka32 napisal:

A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.

Pri Tunercu ne vem kako je,ampak pri najini g120 je ponavadi tako,da odstranijo blokado in imaš potem g165tko s podaljšanim menjalnikom,ker pri 120tki je blokada od 4k naprej zato je tako. Jaz bom to naredil po gatanciji......😊

Ps; povedali so mi tudi,da pri avtu brez turba ni kaj veliko za naredit pri Mazdi 2.0. :nevem: Zato se g165tke  ne splača na novo mapirat,ker skoraj nič ne pridobiš!😬

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016 maska/grill
Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

1ga, sel sm 5 slojev skoz, pa se mi je ostalo malo manj kot pol piksne, pa je kr na debelo

Slika...?🧐

pred 29 minutami je Alex napisal:

Odločitev je padla. Plasti dip + plasti mat lak naročena. Gremo v krom-delete. 

Pri rdeči zna dobro it skupaj....👍. Pri moji bi bilo vse skupaj pretemno.😛

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016 maska/grill
Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

A bi kdo meni naredil to na M3? Mi tudi ni všeč ta krom, ampak sam nisem "majster" da bi šel barvat in pacat.

Imam pa machine grey M3.

Bo grda za zjokat..... 😬

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano

Jaz se kamot peljem 140 z mojo v 6ti in ni frke za prekrške delat pa moram res dati v 5to a mi ni hudo to naredit parkrat na leto.... :bravo:Za vsakodnevno vožnjo pa bi verjetno imel dizla. :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Meni ni težko priznati da bencinar brez turba z navadnimi atmosferskimi 160/190km nima za b....ek proti dizlu 150/175km...žal je taka realnost...debata gre pa lahko dalje....

Kje pa lahko uporabiš te konje in navor,po gozdni cesti v 30%klanec......😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano
pred 2 urama je Husky1290 napisal:

Uradno naročilo potrjeno :D zdaj pa da vidimo, če se Nemci kaj bolj držijo dobavnih rokov 😄

So tak lepe feltne, da še te rdeče 6tke ne bo nihče opazo..... 😂😂😂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Amortizerji motornega pokrova
Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:

 

Evo sem še jaz namontiral amortizerjev za haubo. Ni bilo 5 minut dela.af9bd7a7bcf14f4f6cfe1f991b439925.jpgd8480ba178c146803425eb79d4d83217.jpg

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

Zgleda super,mislim amortizerje ,moto je pa.......😭

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 10. 3. 2021 ob 21:26 je Bini napisal:

Hvala Boss ,ko sem tole prebral sem se počutil kot kakšen " a je to" pa nič za to,sem takoj šel v akcijo in še enkrat odprl pokrovčke in od prve našel stikalo,je pa res malo! Nazaj sestavil in ob prvi vožnji preizkusim delovanje oziroma nedelovanje i- stop stikala.:bravo:

Evo preizkusil nedelovanje I-stop sistema. Vse je kot mora biti, ne ugasne, ko spustiš sklopko in tudi nobena kontrolna lučka ne gori pa avto zaklene normalno z utripom žmigavcev tako, da je rešena zadeva z I-stop. :prstgor:

Tisto stikalo pa ni kar tako kot na filmčku, sem ga zapakirali v malo vrečko, zalepil z lep.trakom in pritrdil z vezico, tako da ne opleta sem in tja. Mislim, da bo ok.... :rolleyes:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Bini, čist napačno gledaš - na drugi strani un črn kabel je do tega stikala. To je čist trotel stikalo ON/OFF, sploh ni rele. Mogoče bi bilo zanimivo pogledat kam gre pa stikalo spravit v kabino in lahko imaš tam izbiro ali hočeš meti skos na OFF in ga mogoče priklopit, kadar dejansko ima smisel.

Hvala Boss ,ko sem tole prebral sem se počutil kot kakšen " a je to" pa nič za to,sem takoj šel v akcijo in še enkrat odprl pokrovčke in od prve našel stikalo,je pa res malo! Nazaj sestavil in ob prvi vožnji preizkusim delovanje oziroma nedelovanje i- stop stikala.:bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjava končnikov avspuha na Mazdi 6
Napisano
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

75 je bla pa druga zgodba.... 

 

Moja je sla od hise pri 365kkm pa vem, da bi se sla,ce je nebi prej rja pozrla... 

 

Nism pa uzel druge, ker so se nedostopne za moj zep, kot drugo, pa nimajo vec karavana 🙄

Pa letalsko ročno si pozabil omenit... :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjava končnikov avspuha na Mazdi 6
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Zakaj je pa pol nimaš in zakaj v večini primerov imajo ljudje v lajfu sam po eno Alfo?

 

Jaz je sicer nisem imel smo pa v devedesetih enmu kolegu konstantno rihtal Alfo 75. K je bila v voznem stanju je bil super avto, ampak kaj k se je to bolj poredko dogajalo.

Imel dve in obe bp, sicer malo kilometrov kot vsak moj avto in tudi z lahkoto prodane. Po moji drugi ni bilo nič pametnega od alf in seveda lepega pa sem kupil M3. 😊 Po nekaj letih pa vse "bele Alfe" ful predrage! In tako spet M3, veliko lepega za ta denar. :bravo:. Enkrat Mazda vedno Mazda...... :rispekt:  😂😂😂😂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.