Druga?e sem jaz mislil svoje sede?e oble?t v usnje (fake, ne pravo hehe) v ?rno-rde?i kobinaciji (RX-8 style) pa me zanima, ?e kdo ve, kje se ugodno da dobiti fake usnje, da vidm kok me bo kaj pri?lo, ?e se bom kdaj lotil tega projekta
No jaz imam zimske 15 pa je vo?nja ti?ja in mehkej?a "ko na barki " verjetno zato ker je tudi mehkej?a guma od letne.
A si ga kaj ni?al? Kako da se nisi odlo?il za 17'' -najstke?
avto je EIBACH zni?an za cca 35mm...
17ke za zimake... hjah... ker sem hotel meti dvojne feltne, nabava ?e enih 17k ni pri?la v po?tev, pa gume so dra?je, te obstoje?e 17ke pa mi je zdaj, ko so prebarvane in obnovljene, ?koda za pozimi
aja, pa ?e to, ZELO poceni sem dobil 16ke z gumami vred pa bolje dr?i ga nego lovi ga
1. seveda se da zvezat oja?evalec... vpra?anje je, kaj bi rad z oja?evalcem poganjal... osnovni zvo?niki pri NON-BOSE sistemu niso glih dojemljivi za oja?evalec... vedno pa lahko doda? kak?en woofer in pa oja?evalec z high-level vhodom, kamor bo? ukradel signal od zvo?nikov
2. pojmanimam, lahko pa bi probal poiskati v workshop manualu...
3. ne vem, ker mam Bose....
4. nima smisla, ker kablovje ni isto, ni kablovja za BOSE oja?evalec, ki je pod sede?em, navaden HU (headunit) ni kompatibilen z BOSE sistemom, saj ne more? pravilno nadzirati glasnosti... so preizku?ali v Nem?iji in v ZDA
5.
6. audio input predlagam Xcarlink... najla?je za zmontirat, lahko tudi verzijo za Ipod.... ?eprav, meni je najbolj simpati?na verzija na SD kartice... dela ?e ve? kot 1 leto BP... ?eprav mam starej?o verzijo ki ima omejitve:
nekateri smo se ?e poigravali z mislijo, da bi si kaj podobnega nabavilil namesto originalne navigacije, ki ne podpira ju?ne in vzhodne Evrope, pa nas je minilo, pa smo raje denar v kaj pametnega nalo?ili
izgleda pa zanimivo... je pa tega ve? tipov, na USA mazda forumu so ene trije v opisu...
Ja sj mislim dat u ?rno-belo kombinacijo pa ?e kak motiv?ek zravn not. Mam modelarsko ?ilico:D Edino kar me skrbi je to da bi barva pu??ala fleke na mojih oblekah:D Pa tut zanima me ?e bi lohk zadne zice po barvanju blaga dau prat u pralni stroj, ker je ?e en del zravn usnjen
?e bo? ?e sede?e sla?il, potem si najdi kolego tekstilca, ki ima vsaj malo ?ilice za platno, pa lahko enostavno izdelata nove prevleke
no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici
dale? od tega, da bi hotel pametovati, vzmeti ti lahko na?eloma vgradi vsak mehanik, ki ima nekaj osnovnega orodja, najla?je je, ?e ima pripravo za stiskanje vzmeti, druga?e pa malo adrenalina, pa malo mo?nej?a
?ica
itak je priporo?ljivo iti na optiko potem...
je pa res, da ponavadi za homologacijo prosijo potrdilo o strokovni vgradnji
Mazda ima ra?unalnik narejen tako, da ne more? preko OBD ?ipat...
Pri M6 se v ra?unalnik vgradi podno?je za ?ip, stari ?ip se ?e prej odlota, z njega se pobere program, ta program se optimira, nalo?i na novi ?ips in ta ?ips vtakne na prej nalotano podno?je...
potem pa samo gasa... prvih nekaj kilometrov se prilagajajo parametri, zato ?e ni takoj?njega u?inka, po ene 200 - 300 km pa je to to, in razlika je o?itna
Mogo?e kak?na razlika v porabi, pri enaki vo?nji ?
pri ve?ini vozil, ki so bila ?ipana s strani mojega kolega, ki se tudi s tem ukvarja,
so se performanse relativno izbolj?ale, je pa npr. pri 2002 letnik Berlingotu pri?lo do ob?utne razlike v porabi pri enakem re?imu vo?nje, prej 8,2 - 8,5, po pa 6,5 do 7,5 kratke primestne relacije
tudi pri Cayennu Biturbo se je poraba pri normalni vsakodnevni uporabi zni?ala, performanse pa so ble svinjsko bolj?e, ?e si ga silil (seveda sorazmerno s porabo )
pri Mazdi 6 se pozna razlika v turbo-luknji, saj se da ?ipana voziti z 1400-2000 RPM ?isto solidno, originalna pa je do 2000 RPM bolj ali manj mrtva... Yavar ?e ve, o ?em govorim
* sistem mora omogo?ati hkrati vklju?ene kratke lu?i tudi pri vklju?enih dolgih lu?eh
* pri naknadno vgrajenih sistemih se morajo vgrajevati tipske in za tip vozila odobrene ?arnice in ?arometi, ki so v skladu z navedenimi odstavki zakona o cestnem prometu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.vizual.si
pokli?i pa vpra?aj...
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani