Skoči na vsebino
Mazda 6 2016 maska/grill
Napisano
4 hours ago, Deeyan said:

 

Men tut chrom ne pase, razmisljam, da bom spomladi na crno pobarvu ves chrom, pa zadnjo lajsno tudi....

 

Te lajsne se da drugac prestavit 🙂

Ene maske k sm jih gledu je blo videt kot da so iz enga kosa. Sem pa vidu da so na original kosu loceni deli to🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016 maska/grill
Napisano

Je ze kdo menjaval preFL grill za FL grill? Sta maski enakih dimenzij? Oz. se je kdo spuscal v razne ebay ali aliexpress variante? Osebno mi je FL grill veliko lepsi kot starejsi v horizontalnih kromiranih linijah.😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano
4 hours ago, Janez007 said:

@Alex, poskusi enkrat malo pomigati v usnje oblečeno "korito", ki je pokrito z roleto. Pri mojem CD175 z 80.000 km se že kar sliši. 

Morm rečt da tok tok tok, se pri meni na 94k tut pri mrzlem še nič ne oglaša. 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano (urejeno)
7 hours ago, Aless said:

Glede na to da sem ljubitelj večjih platišč, ti bom rekel Go For It! 

Izgled bo vrhunski, glede teh platišč so mi oblikovno zelo lepa vzel bi edino kake antracit oz grafitno temno sive, svetlo sive mi zgledajo prenavadne, črne pa se malo izgubijo, je pa stvar okusa. 

Glede nižanja pa z -30mm tudi ne bo sile, če ne voziš glih polnega avtomobila, bo šlo prek ležečih policajev brez problema, edino sprednji odbijač boš moral pazit da ga ne zabijaš v kak robnik. 

Vožnja bo zihr slabša kar se udobja tiče, to pa bo bolj na račun nižjih gum.

S samimi fedri če vzameš kake progresivne ala Eibach... Ne bo tak trd, druga je Gewinde jaz imam izkušnje z HR gewinde in so mi bile pretrde tudi na avtocesti. Z samimi Eibachi na moji M3 pa ni težav z udobjem, se pozna samo ko je avto bolj naložen. 

Kot je Alex napisal pri platiščih pazi na ustrezno širini in ET v kombinaciji z ustrezno dimenzijo gum, ker pr znižanem avtu ti lahko hitro kje podrsa če ni vse v mejah. 

Drgač pa če ne boš nižal pa vprašanje kako bo zgledal z 20col, včasih zgleda mal čudno z prevelikim razmakom med gumo in blatnikom. 

@Aless

Kaj pa potem misliš za kombinacijo 19col in nižanje? Bolj sprejemljivo glede udobja? Ker glede na naše ceste po svoje niti ni tko pametna odločitev 20col😬

Popravljeno od Husky1290
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano (urejeno)

No saj kar ste napisali glede same udobnosti vožnje mi je vse jasno da bo neudobno ko hudič, sam saj veste, za lepoto je treba potrpet :D

Original mazda 17 ima širino 7,5 in et 50, medtem ko je 19 x 7.5 et 45. Planiral sem 20x 8.5 et 45 (širinsko gledano bi izpadlo identično kot pri tebi @Alex) in gume 245/35/20. 

 

Spodaj prilagam ˝teoretični izračun pozicije gume˝. Po teh kalkulacijah bi moral it skozi. pri pozicioniranju sem upošteval razmik med gumo in blatnikom 55mm po višini in 20mm na širino. Na meter pokaže približno take številke.

 

Tule pa prilagam še link z neke ameriške strani kjer ljudje objavljajo svoje avte z določenimi specifikacijami (feltne, gume, nižanje itd.). https://www.fitmentindustries.com/wheel-offset-gallery?make=Mazda&model=6&sort=date

 

Po njihovih setupih bi moral iti skoz celo 19x9.5 et40 + nižanje brez modifikacij?? 

Vmes so tudi ekstremi, tistih ne upoštevat kot normalne ljudi :D

 

wheelsize.jpg

wheelsize 2.jpg

Popravljeno od Husky1290
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano

Na vse vas se obračam z vprašanjem če se je že našel heroj, ki je na šestici sprobal 20 col? Z vizualnega vidika me neizmerno muči da bi jih spomladi namontiral na avto + spustil za 30mm, me pa zelo skrbi kvaliteta vožnje.

Kristalno jasno mi je, da bi potencialno lahko štel kamne po cesti in sekal gume, zato me iz praktičnega vidika zanima če se je že kdo opogumil in izvedel tak projekt?

Spodaj prilagam potencialne kandidate :) z veseljem sprejemam mnenja glede videza, ker se sam res ne morem odločiti :D 

 

 

cms 1.jpg

kibo 1.jpg

mam gt1 1.jpg

proline 1.jpg

rial kibo 1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.