Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.
Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap
Zato, ker so V6 zelooooo ob?utljivi na low nivo olja, pa ker so mi ?tev?ki v?e?, pa ker mam lepe okrogle zra?nike idealne za ?tev?ke, pa ker imam trenutno v enem digit. merilnik zunanje temperature k je ful grd, pa ga je treba z ne?im zamenjat, pa ker mi ne dela temperatura vode, pa bi dal not ?e temperaturo olja, pa ?e kej bi se najdlo ...
Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...
Ja samo ta adapter je za mehanske merilnike. Tu je potrebno montirat ?e cev do senzorja. To je 'nevarno' za iztekanje. Zato sem se odlo?il za elektronskega.
Pa ?e zdej ne vem zakaj noben proizvajalec ne poka?e 'instalation instructions' :ne vem: al jih jaz ne nejdem na net-u.
ja meni se pa ne zdi tako da ga lahko uporablja? sam na dirkah!!!
Pa? nekaterim so ?tev?ki v?e? in ?e malo bol?i vbogled kaj se dogaja z motorjom!!!
To?no tako
Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.
To v karter ne bo ?lo! Pol bi tist adapter (?ldruckgeber und Sensor) visel pod karterjem in komi ?akal da kam nasede?.
Ne vem, mogo?e ga da? tja kjer je stikalo za pritisk olja. Tko sem mislil, od?teka? kable stikala za olje in priklopi? tja kable od digitalnega merilnika pritiska olja in to je to. Sam ni glih tko ne :ne vem:
zdej kak?en je adapter kako izgleda?
lahko se dobi tudi vmes ki se na?ravfa tam ko je filter za olje in potem gre ven za filter in za pritisk
Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?
Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK
Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.
Eju zdej sm pr Maretu kao popravu. Delal je OK, dokler ga nisem prtisnu, pol se je pr 4000 zablokiru . Zdej pa res pr ugasnjenem, pod ?tandgasom in ful gasom isto ka?e
Ja sam na?ao uputstva od jednog de?ka koji je odrezao onaj kratki dio kazaljki i onda je jednostavno, bez skidanja stavio plazme. Moram malo vidit i razmislit kak ću ja to obavit....
Da li mu radi sad OK? Ne znam da li onaj dio radi i kao te?ina? A kako je stavio kod temperature i benzina? Tamo su dve kazaljke?
Sishi> Jesi skidal originalne ?tevce ili si plazme stavil na njih??
Lepo zgleda!! Ja jedva ?ekam da skupim hrabrosti da to stavim!!!!
Plazme sam stavil na originalne ?tevce jer je lak?e - tako ti ostanu blokadice za kazaljke in folija za duge lampe.
Kad bude? stavljao ?tevce, najbolje ti je odnijeti ?tevce kod urara ili finomehanika, da ti on skine kazaljke. Skida se samo kazaljka a igla mora ostati u tuljavici!. Onda samo stavi? nove ?tevce na stare i skupi? kablove kroz jednu rupu. Zapi?i si gdje je bila kazaljka za benzin, da je tamo i stavi? nazad. Kad bude? stavljao kazaljke za brzinu i obrtljaje ?tevci moraju biti prikop?ani i auto upaljen! Tek tada stavi kazaljku brzine na 0 km/h. ?ekaj da se auto ugrije da stavi? kazaljku vrtljaja na standardno mesto tvog '?tandgasa' cca 1000rpm.
A inverter prikop?aj na lastan kabal i nekamo stavi iza ?tevca - treba malo improvizirat.
Stavit ću i slike kako bi trebalo da se skida kazaljke ?to ja nisam znao
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani