Ma pomoje da bo sam sklopko bo treba dat sportno .. ma nubirca je sla mimo vseh .. no razen unih nemskih jajc kar je blo 2.5l+
Ho?mo to?ne modele pa letnke avtov k si jih prehitel in kje to. a na cesti a na ravninah al kwa?!? Da si la?i predstaulam kolk zlo je ta nubira mogla it ane.
Hehee ja amortizer d.o.o .. dole pri ljubljani- videm ... tip je hard nrdi ku je treba res .. sej mazdo bom tud tko naredu sam bo le zacasno dokler ne dobim za KW V2 ker zal v3 na mazdo 6 neobstajajo .. ma na nubiri je blo sej ki vc kakor sam kar si nastel
aja aja, ma kwa sem blond, nisem dojeu ja, tega poznam, kratka lajtunga pa to heeh.
No avid? poj pa sploh, ne mor? tak avto tunat za od gasilskega doma do gostilne. Kwa use si mel zrihtan, dj odpri temo!
Ma jst govorim civilno nimam jst Nwm kolk kesa da bom pi grobniku vozil... jst sm imel na moji h&r in pri tunersku predelal amortizerje ..
kdO je ta tunersk, to rs nwem?
Pa nwem, ke si to zmagoval? Sicer pa, ?e s mel za kulektor, fedre, montizerje, bi lahko napraskal unh 100? in poka?? oreng cajt na dirkali??u, ?rno na belem, an tko? :ne vem:
In kaj bos delal dirkalnik al kaj ? Mhm za tistga 2 konja se pa res nebom sekiral .. sam dere se pol k da mas nwm kolk konju .. pel ercu pa ti ustima tipi topi
Sigurno se pa pozna pri drugih plinih, da je rezultat lahko druga?en in pa seveda, ?e avto ni v najbolj?em stanju je lahko zaradi nepopolnega izgorevanja v izpuhu ?e pove?an cel kup drugih zadev, kot recimo HC, ogljikov monoksicd CO in pa vse spojine na osnovi du?ika NOx, N2 ter seveda tudi ozon O3.
Pomoje je bolj tule hakeljc.
js mam cat vseen
Ti ma? drug avto. Govora je to?no o tem modelu, Mazda 3 GTA + tale kolektor. Eni avti imajo pa? katalizator za kolektorjem, eni ga majo v kolektorju in ?e enega zadaj... To je zdaj kot bi rekel, da ?e da? 300mm bremze na Clia RS 182 da ne gre ve? gor manj kot 16 col pa bi rekel da tebi pa gre, a govoril bi o Cliu 16V z bremzami od Clia RS. Me?a? hru?ke in jabolka.
Majster zato ker je del originalnega kolektorja katalizator, s ?portnim kolektorjem pa se tega katalizatorja znebi?. In NE, zadeva preverjeno pol ne gre ?ez. Preberi celo temo prej, saj sem objasnil zadevo zakaj.
Ne bom trdil 100% ampak to ni del OBD standarda in zaradi tega ne vem koliko jih ka?e. Za Renaulta imava s kolegom naprimer prav poseben vmesnik in dodaten modul v programu.
Tole je bolj tako tako. Vedeti mora? naprimer v nulo to?no kila?o (z vso kramo, ?oferjem, to?no goriva..), pospe?evanje mora biti naravnost itd... Je pa en pokazatelj, ?e kaj rihta? in zmeri? prej in potem.
Druga? ti bo pa tudi navadn sprej dr?al, sam fajn razmasti prej pa gasa
En takle pokrov (originale, ne po?trihan) imam pa ?e jaz vi?ka, za okras.
Sicer se pa strinjam, pokrov motorja vseeno ne dose?e take temperature, da bi ti navadno barvo stopilo dol. ?e tako pogleda?, poleti na soncu imajo kaki ?rni avti tako vro? pleh, da se ga ne more? dotakniti, ponavadi se pokrova motorja ?e po teranju la?je dotakne?.
Originalna Honda wrinke barva je sicer tudi zanimiva.
Po ?elji potem samo vzame? ravno des?ico in da? na njo fin ?mirgl in zbrusi? napis, ter ga po ?elji s ?opi?em po?triha? v drugo barvo.
Jaz bo pokrov snel dol in ga konkretno s?istil s kakim ?istilom za motorje, fajn razmastil potem pa naprej. ?e gre? pa z n avadno barvo pa seveda pride ?e primer prej in ?ez lak. Hmmm mogo?e, ?e se mi bo dalo bom to jaz malo ri?al na svojem japoncu, ?e eno primerno ri?asto barvo imam.
Pa ?e ena opomba. To se dela na suh son?en dan, nikakor ne na turoben, vla?en dan, da fa?e? vlago v lu?i. ?e dobro, da imam v parih minutkah dol odbija? in lu?i, da bom ko se vreme osu?i ?e notri osu?il in dal nazaj skupaj. Takole mamo, ?e se ?loveku mudi postylat ri?oto.
Jaz lahko ?e svojo ki?to pripeljem, ?al pa trenutno razpolagam le s serijskim filtrom. Verjetno se da hitro (po indijansko) namestit enga "?portnega" pa se vidi primerjavo a ne.
Kupi K&N filter za v box pa probajte.
Glede na interes bi mogo?e lahko Mazda klub raje organiziral kar dynoday v navezi z mazdo mx?
Ce se kdo javi lahko naredimo preprost preskus na merilnih valjih. V imenu znanosti.
Evo, kljub trditvam da ne bom vgradil ?portnega filtra sem ga konc koncev vseeno nabavil, predvsem iz radovednosti. Kak?ni bodo rezutati pa bom poro?al ko se bom nekaj ?asa vozil. Sicer mi je pa vseeno, ?e bo razlika ali ne, to sem hotel sprobat in sem pa? nabavo.
Evo izvrstna prilo?nost ker to je edina mo?nost, da se opazi razliko. Ker ?e slu?ajno dobi? 2 konja ju ne bo? za?util.
Se pravi pol se skoraj vsi honda?i, subaruji ter mitsubishiji...z kn filtri vozijo po cestah z crknjenim maf-om??
Ti je ?e odgovoril, nekateri nimajo MAF senzorja. Pa ni nujno, da crkne. ?e ?e je zapacan malo slab?e meri, ne da nujno crkne.
jst mam ta filter...sm ga dubu kot darilo...kar mam obcutka je mogoce mckn pospesk bolsi...no pa glas...
sam mi je ze tko tko...tok da ce se odlocas za nakup ti ga lahko jst vrjetno prodam...
To?no tako, dere se kot bi avto trgal ne pa, da gre sam maj?keno bolje.
Jaz lahko zdaj re?em, da sem imel en drug airbox s Pipercross filtrom (jaz mam MAP, ne MAF, v vednost) in z navadnim filtrom je avto bistveno ti?ji. Pa gre za serijski airbox z 10cm izhodom. Razlike v konjih v primerjavi z navadnim airboxom (isto pipercross filter) je bilo 3hp ?ez celo obmo?je. Ampak tu gre za zasnovo airboxa in velikosti vhodne luknje, ker sta imela oba airboxa isto znamko filtra, torej isti pretok. Mogo?e, mogo?e, bom kdaj pomeril tudi V6 airbox navaden vs pipercross filter. Za foro, da razbijemo kak mit.
To je (le) moje mnenje ampak nekaj izku?enj pa ?e imam in se mi sanja kako se pove?a mo? motorju in z priklopom na nek senzor temperature se verjetno le nekako delno zgoljufa ta senzor in ra?unalnik, da dobiva druga?ne signale in spremeni vbrizg. Ampak iz 230 wanklovih konjev dobiti ?e 60 ve?... Tole bo pa te?ka. V bistvu ti ne morem prepre?iti vgradnje, lahko pa ti toplo priporo?am, da pred in po posegu pomeri?konjenico in se obenem pogovori? ?e s tistimi, ki opravljajo te meritve naj ?e oni povejo svoje mnenje.
aja cip samo poveca vbrizg zraka in goriva v motor mislim da nebi smelo biti nic narobe.pred tem so ga prodajali za 400 dolarjev jaz sem ga kupil v neki akciji za 70.in mislim da nebi smelo biti problemov.ker je to velika firma ki se okvarja samo z tem.(v ameriki)
?ip ne more fizi?no pove?ati dotok zraka v motor. Zraka pozauha toliko kot ga lahko, ob?utno ve? bi ga kve?jemu ?e bi imel kompresor ali turbino. Ali pa pri navadnem motorju, ?e bi menjal odmi?ne in bi ventile bolj odprlo in bi bili odprti dlje ?asa. Druge variante, da motor dobi ve? kisika ni. ?ip lahko le zamakne predv?ig in pove?a ali zmanj?a vbrizg bencina. Ampak prosim, resno prosim, da ne verjame? slikcam na tej spletni strani (razen to, da lahko vgradi vsak). Vsako kvalitetno mapiranje je bistveno dra?je, pri naturalcih se pozna nekaj (govorim iz lastne izku?nje z RSom) ampak toliko pa ziher ne. Sme?no, prej je bil 400?, zdaj je le ?e 70? pa ?e vedno te nategnejo za 75? (?e tvoj ?as pri montiranju na le senzor temperature vsesanega zraka?!?). Pa brez zamere, napi?em kot je ker toliko pa ?e imam pojma, da prepoznam larifari.
Lahko pa zrihta? motor, gre? na dyno, in?talira? tole, pomeri? ?e enkrat in zahteva? denar nazaj. ?e pa s takim ?ipom pridobi? 60 konjev (se pribli?a? 300 konjem!) pa sam svaka ?ast, pri Mazdi niso imeli pojma kako sprogramirati wankla.
Hmm ?ip za RX8? Ne bi se jaz igral s temi zadevami. ?e dajo v UK garancijo za 100.000 km ne vidim razloga da ne bi dali tudi pri nas, oziroma ?e ne druga?e vsaj ve? da dobro sestavijo da upajo dati toliko garancije.
...ki je ?e v ?tartu bistveno dra?ji, kaj ?ele ko se spravi? pove?ati konenico primerno RX8, pa ?e manj tuning podpore ima. Nisem po naklu?ju napisal BP motor, drugi? pomisli in poglej malo ?ir?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani