pa ?e ma? tipke za glasnost tega ne more? nikakor spremeniti, ?e pa je potenciometer, pa bi se dalo.?e pa je samo vrtljivi gumb in ni potenciometer(vrteti se da v eno smer koliko ho?e?) pa bo? bolj te?ko dobil ta del da bi zamenjal.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
mislim da ti motorji se sami ?telajo.Pa ve? oktanov je ,bolj je odporen bencin da ne klenka.Pa malo bolj gre tudi ker je ?e tudi drugega dele?a v benzu nekej ve?.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz bi raj?i dal gor kompresor in ne turbine ker bo? imel lep?i razpon, vleklo bo bolj enakomerno.?e pa ?e turbino pa kak?no zelo malo .Pa polek tistega kaj je napisano zgoraj ?e mo?nej?e le?aje na gredi.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
na avtomobilizem.com kontaktiraj uporabnika z nickom vseved.On ima mx-3 in vgrajen NOS.Lani je imel celo z dvema jeklenkama, z dvojnim delovanjem.Pa mislim da bo tudi dragal v Slovenj gradcu.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
cela podlaga sveti, jo zamenja? isto kot vsako drugo.Na eni strani pa ima? ven ?ice ki grejo v napajalno elektroniko, tisto pa priklopi? lahko tam na ?tevcu namesto ene ?arnice, druge ?arnice pa vzame? ven da ne bi bila prevelika obremenitev na tej liniji.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
pa ?e problemi so potem v osvetlitvi, edino neonska ?ica pride v po?tev za osvetlitev.No dobijo se tudi take podlage ki imajo v sebi iluminiscentno snov in ko jo priklopi? na elektriko cela oddaja svetlobo.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
meni isto primanjkuje ?asa, druga?e pa imam jaz narejeno ki?to iz poliestra po meri prtlja?nika in da do rezervne gume ?e vedno pridem.Pa ?e la?je je od mediapana in bolj trdno.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
najbolj?e da kupi? kak oja?evalec ,pa woofer pa sam naredi? ki?to.Ki?to pa si izra?una? z bassboxpro ali pa z winisd pro programom.Notri sami vtipka? parametre wooferja, ali pa ?e je ?e v knji?nici podatkov ga samo izbere?(bolj enostavno).Ki?to pa lahko dela? iz mediapana, vezane plo??e ali pa iz poliestra po obliki kuferama.
Oja?evalec se ti najbolj spla?a zdaj kupiti od ground zero, dvokanalni v bridge da okoli 300W RMS, cena okrog 20k, pa temu kupi? primeren woofer, lahko tudi ground zero.V Gapexu so jih meli za 18k .
Druga?e pa ima? mnogo firm :rockford,DD,SPL,.....samo denar mora? imeti.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
raj?i vzemi dva oja?evalca, enega za prednji sistem, drugega pa za woofer.Pa take oja?evalce kupi ki imajo ?e gor kretnice, da lahko nastavi? frekvenco rezanja, druga?e mora? pasivne kretnice prilagajati zvo?nikom.
Glede oja?evalcev pa ima? veliko izbiro: ground zero, rockford f.,aurora, hifonics, jbl,
sam imam mac audio Z serije pa ?pila dobro pa ni niti dragi.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
?ipanje ni samo to da se spremeni to razmerje,pri turbo se npr . da da? gor ve?jo turbino spremeni ?as odpiranja injektorjev in s tem posledi?no ve? bencina da ve?jo mo?.Odvisno kaki ?ip in za kaj je.Kako je s tem pri superchips ne vem ,samo glede po forumih sem zasledil da malo pretiravavajo tam in da ne dobi? toliko mo?i zraven.
Najbolj?e je da da? avto na simulator in tako spreminja? vrednosti.Potem ?e ima? programirljive ra?unalnike z ve? rezervnimi programi(od ApexI,HKS,...),si gledal kaj v tej smeri.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
zdaj ?e je turbina ?e v slab?em stanju, se ne spla?a menjavati.Pa raj?i daj notri 1.8 v6, ker ta motor od gt je po?re?en.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani