Ampak imata B6T in BPT motorja dolo?ene spremembe, ki vseeno vplivajo, da je motor ?e bolj turbo friendly (npr. manj?e kompresirjsko razmerje za za?etek)
Jst sam ne vem zakaj je tolk "skrivnosti" pri tem tuningu. A mislite, da ?e boste izdal kaj imate narejeno, da vas bo kdo posnemal? Pa dejto no. Malo ljudi ma za to dnar in jajce. Tak da tisti, ki smo v tem, bi lahko bili malo bolj povezani. Sicer pa...enmu se dopade kompresor, drugmu turbina, tretjemu NA... mo?nosti je miljon! Ne vem zakaj je vse navadno nastrojeno v neko kreganje, pametovanje, skrivanje, posmehovanje... ?!?!?
Symon...priporocam, da se drzis tistega kar je v blizini od motorjev (sam sicer ne poznam nissanovih motorjev, tak da ne bom pametn)
Lej...jst sm dal za V6 motor zelo malo in bom za dodaten denar mu pa? ?e kaj dodal - kompresor upam. Za podoben denar bi pa lahko samo dobil GOLI motor V6 z 200 konji iz tujine - kar se mi ne spla?a!
Ni tuning potenciala?! To pa glih ne vem ?e dr?i...
Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor...
mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave
V6 motorji majo fuuul placa...verjem ker je motor u bistvu za en valj kraj?i je pa res, da je pri po?arni steni mal sti?an, sam tam tak ni ni? "pomembnega"...
Ob?utljivi na nivo olja? Moj motor ima 300k km, pa dela ?ist ok brez merilnika. Sej ima? lu?ko ko ti zasveti da ni dost pritiska...Sicer se mi ?e ni pri?gala, tak da... Ima? pa skoraj 1 liter od min do max za olje, tak da ?e ga redno kontrolira? ni panike.
Je pa res, da je lepo
Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal.
Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...
?i bi bilo to res, potem bi dal celoten izpu?ni sistem dol (brez kolektorjev in vsega - gola ma?ina) in bi avto dobil 15 kojev?! Kar pa vsi vemo da ni res. Motor rabi backpressure
Sej kilometri sploh nimajo takega vpliva na KM...sploh pa ne pri mazdah!
Sicer pa. ?e moje mnenje. Jst sploh nisem nekak razo?aran nad 150hp. Zakaj? Hm...na prvi pogled se mi je itak zdelo ful malo, ampak po razmisleku je to to...
Razmi?ljat je treba takole:
-serijska razlika med 2.5 in 2.0 je cca. 25hp
-po pri?evanju vseveda, doda kolektor min. 15-20 max hp?!
to pomeni, da je teh 25hp razlike skrito v 10 hp razlike izmerjenih in 15(min.) kolektorji po trditvi vseveda!
Ker pa seveda nisem tako khm...neumen recimo, razmi?ljam druga?e... Seveda kolektor doda moooogo?e dobre 10-15 hp, ampak - ?e upo?tevamo da se obenem odstani KAT (ki ga jst itak nimam).
Tako da moja razlaga je naslenja. Razlika, med mano in Zemirjem je 15hp (bi naj on vse skupaj pridobil). Jst pripisujem slabe 10hp (recimo 8) kolektorju, ene 2hp temu, da sm jst opravil prej dokaj hard vo?njo z mojim, kar bi pomenilo glede na pozicijo filtra in pregretost celga pleha tiste 2hp minusa. Pa naslednje 5 hp bi pripisal me?anici dejavnikov (on ima CAI, jst ne...poleg tega mam jst gor filter iz obrnjene mazde na streho...nikoli spucan pa ni?...sam gor natakjen...poln olja, ki ga je prek vrglo...itd itd...)
Men so podatki ?ist kul in realni. :ne vem:
Sicer pa ?e ?e gledamo osnovo (vsevedo izjavo koliko kolektor doda...) in vzamemo, da doda 20KM...sem potem jst nameril 5 hp ve? od Zemirja?!
Ali druga?e... ?e ima on 143 serijsko plus kolektor...potem bi moral on namerit 160...in je tut blo 20 premal...
Pa pustmo raj to debato. Jst sm ful zadovoljen s storitvijo in tudi z mojim aftekom in motorjem tak da...
Sicer pa... Jst sm zagovornik turbin (sedaj sm pa? zagovornik V6 + turbo) in se ne j**** za tistih 5 KM
Zelo zadovoljen z vsem skupaj! Res je blo fain! Zadovoljen tudi s svojim rezultatom (sicer ne s 150HP) ampak odnosno s +10HP proti zemirju (moj ima le 300k km). Pa tudi pokadil ni "preve?". ?e ve? takih sre?anj!
Mene ?al ne bo, ker sem pregledal stanje ro?ne zavore in ugotovil, da jo to cel dan dela. Pa ?e delavnice nimam fraj V ?etrtek mam pa ?e nek sestanek v MB...joooj
Mi je zelo ?al, da morem odpovedat. Se opravi?ujem!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Turbina ponavad ni ozko grlo pri boostanju avta...vse druge komponente so (injektorji itd...)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani