Ampak to je problem neustreznih ploščic ne pa dimenzije diskov. Vsi, ki smo zamenjali diske (še vedno enako velike) in ploščice potem nismo imeli več težav.
Točno tako. Nima veze z velikostjo diskov. Ugotovili smo, da so bile krive pretrde ploščice.
se strinjam, če želiš imeti samo nekaj konjev več, brez dodatnega vložka v večji intercooler, močnejšo sklopko/vztrajnik, namesto navadnih gumi cevi kake pletenice, itd.....mislim da je prehod iz 150km na 185km tisto kar pomeni da si na varni strani, in pomojem je tudi že kar nekaj razlike, vse kar je več pa samo z mappingom ne boš dosegel....aja pa pozabil sem dodati potem še druge/bolj zmogljive zavore (večji diski/boljše ploščice), ne morete "nabijati" samo navora in konjev, kdo se bo pa potem ustavljal 😀😉
Da se tudi samo z mapo in večjim intercoolerjem. Do 210 konjev brez problema. Tudi na 240 so že nekateri v Nemčiji šli brez. Ja, druge športne diske in ploščice(velikost ni toliko pomembna, Mazdini diski so dovolj veliki).
Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2.
Baje, da je edino enemu članu z mazda foruma v Nemčiji uspelo dobro to narediti. Na poljskem je tudi problem, prav tako na Češkem. Obstajajo sicer neke serijske mape a to ni to. Ne vem, kako se obnesejo dolgoročno. Itak je že problem z temi našimi dpf filtri. Kako se obnašajo po nekaj časa vožnje z temi mapami mi ni znano. 🤔
Slabo za naše motorje, ker smo poizkusi vse, da bi uspelo a niti po dveh urah dela in nešteto različnih map nam ni uspelo. Ko se motor segreje v visokih obratih trokira in meče motor v zasilni program zaradi zaščite motorja. Škoda. 🙄
Saj ga vsi hvalijo. A je tudi sam priznal, da so Mazdini dizli zelo specifični in jih nikakor ni lahko tunati. Stare motorje da, te nove skayactiv pa ne.
Od mazd, ki jih poznam ni Ervin nobene zrihtal. On je strokovnjak a pri mazdi po moje nima toliko izkušenj oz je motor toliko poseben
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Res je. Tudi svojemu bratu je rihtal mazdo 6 in so morali potem dati nazaj na original (nazaj dpf filter gor, odblokirali so egr nazaj ) in naložili so original mapo.
Tudi, ko berem po tujih forumih je problem v pregrevanju motorja pri daljših, hitro vloženih avtocestnih hitrostih. Nekateri rešijo ta problem z menjavo hladilnika intercoolerja z večjim.
Zakaj te pa pol mot... sprednja maska je del avta in mora bit čimbolj estetsko v sozvočju oblikovanja ostalega avta. Recimo tale maska je cool, strežne sanke so pa uncool.
Če smo pošteni je to prej možno kot DPF filter. Mislim na splošno kvaliteta goriva, da ne bomo spet imel flamewar med OMV/Petrol nafto.
Aha... Po mojem mi ga je zabilo zadnjič, ko sem tankal uno brozgo edinikrat na Petrolu. Hvala bogu, da prihaja Mol. Bomo imeli vsaj zelo kvalitetno gorivo. Ups. Je Madžarsko. Oni ne znajo narediti nič dobrega. Baje. 😉
He, He. Se že oblikujeta dve struji, za čiščenje in proti čiščenju DPF-ja. Kot pri cepljenju. 🤗
Lej še vedno so hitrejše 😎, Pač sprijazni se ni tvoja rdeča puščica najhitrejši avto na forumu so tle še 194konjski(ki pojedo tudi 175km). Pa poglej pa z pozitivnega vidika zdej k imaš le 150konju ti ni treba stavit športnih zavor gor itak za tvojo malo hitrejšo vožno maš standart komplet čez glavo 🤣 Boš prišparu, greš v Brič na kosilo 😁
Vaše 175 so samo na papirju 175. Boš kar precej razočaran, če greš na meritve. 😉
Jaz sem videl včeraj graf in nismo daleč z konji. 😉
Lej še vedno so hitrejše 😎, Pač sprijazni se ni tvoja rdeča puščica najhitrejši avto na forumu so tle še 194konjsk. Pa poglej pa z pozitivnega vidika zdej k imaš le 150konju ti ni treba stavit športnih zavor gor itak za tvojo malo hitrejšo vožno maš standart komplet čez glavo 🤣
Sem že nabavil nove diškote.
En malčk znajo bit boljši. Če že ni "več konj", bo vsaj "več praha" na feltnah. Sej če dobro premislim niti ne rabim
Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostali z 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve na valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗
Sem dobil dve ponudbi za čiščenje dpf. Ena je zelo ugodna, Novak, od 150-180€. Druga, od Strajnarja je malo dražja in sicer 280€. Demotiraš, pošlješ po pošti, naredita oba takoj in pošljeta po pošti nazaj. Sej v bistvu niti ni tak strošek vsakih par let. Delamo iz muhe slona. Garantirata pa oba 98%, 99% čistost in pretočnost dpf ja po čiščenju. Jaz zaenkrat ne bom nič čipiral, me je malo odvrnilo, ko mi je razložil, kaj gre vse lahko narobe. Še najmanjši problem pri čipiranju je sam motor.
Je pa hecno, da mi je Ervin dobro spucal mašino na obratih, tako, da mi je delalo regeneracijo šele danes, po prevoženih 255km.😄Pa tudi sama poraba, mi je zanimivo padla na 6,1/100 za domov. Pa nisem šparal avta. Za gor je bila 6,7/100.🤔
Še enkrat. Filter ni zabasan. Filter je delno zabasan po robovih, kar pomeni, da zaradi tega dela prepogoste regeneracije in posledično tudi večja poraba. Veš čas so spremljali dogajanje na računalniku, med čipiranjem in med samo preizkusno vožnjo. Tako, da so imeli podatke skozi in se je lepo videlo, kako vse deluje. Tudi zapise regeneracij za nazaj je imel vse na papirju. Tako sem tudi sam videl na njegovem računalniku, kako je posegala elektronika vmes po čipiranju, ki je preprečevala, da bi se preveč segreval motor, ko bi bil več časa obremenjen (recimo veliko kilometrov z visokimi ekstremnimi hitrostmi na avtocestah). To simulacijo vožnje so že prej dosegli na valjih, kjer so avto gnali kakih petnajst minut pri "zelo visokih hitrostih". Ko se je motor segrel je na trenutke metalo motor v "safe mode" in zato so bili grafi nad tri tisoč obrati valoviti, ko je bil poseg računalnika vmes. Če bi se šlo Ervinu samo za denar, nam tega ne bi povedal in bi rekel, da je v redu. Saj za navadne vsakodnevne vožnje in normalne predpisane hitrosti po avtocestah ne bi bilo nobenega problema in bi delovalo v redu. A če bi se recimo odpravil kdo od nas štirih v Nemčijo in bi vozil pri res ekstremnih hitrostih, ki so tam dovoljene, bi se pojavi ta problem. Zato pa je raje naložil nazaj originalni mapo.
Tega dne je bil za mano naročen pri Tunercu tudi turbo lumpi in je bila situacija pri njegovem avtu enaka oziroma podobna kot pri meni. Tudi pri njegovem avtu niso storili nič. Tako, da so na koncu po posvetu skenslala čipiranje še ostala dva, ki sta bila naročena za petek. (husky in Hixxy).
Zaključek : zaradi delne zabitosti dpf filtra ali celotne, motor ne more razviti optimalne moči, predvsem v višjih obratih, ker motorna elektronika pravočasno poseže vmes.
Če bi dali kake starejše avte na valje bi lahko hitro ugotovili, koliko manj imajo dejanske moči od deklarirane, zaradi zabasanosti dpf-ja.
Fantje, ne se tolažiti. Tej filtri so narejeni tako, da če vozite na dolge relacije ali kratke, v vsakem primeru se vam bo zabasal. Nisem bil samo jaz danes tam. Isto je bilo pri drugem avtu. Enostavno se moramo sprijazniti, da vse čaka čiščenje filtrov. Saj avto gre v redu, ne gre pa optimalno. Ne, Boss, ni nič od navedenega krivo. Tip je strokovnjak in se ne pogovarja tako kot mi in ne ugiba kot mi. Točno stvar izmeri in ti pove diagnozo. Pa lahko mi tu gor fozofiramo kot hočemo. Ko se ti enkrat prižge lučka za zabasanost filtra je že prepozno. Povedal mi je, da je tipu šla na enaki mazdi, kot ko vozimo mi, mala turbina zaradi tega. Samo v vednost. Ta mala turbina se ne da obnoviti nikjer in stane okoli 3000€.
Filter v bistvu je kvaliteten a problem je v tem, da regeneracije nikoli ne očistijo 100% saj in počasi se dogaja, da je vedno več zavitega. Oni temu pravijo "beton", ker je v bistvu tako trdo.
Pogledal je tudi nivo olja in vsaj tam je bilo v redu. Vprašal me je, kakšno olje dajem noter. Ko sem mu povedal je rekel, da je zelo dobro. Tako, da sem to zadel in nisem dajal noter dextelje, ker bi bilo stanje verjetno še slabše.
Pred eno uro je Janez007 napisal:
Torej ti je način vožnje za "pucanje" dejansko zapackal filter? 🙃
Ne se veseliti preveč. Moj je bil še kolikor toliko dober. Verjemi, da ne bi hotel iti tudi ti s svojim avtom na valje. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zna bit da res. Original mazdine bremze so bolj za silo. Ko pa montiraš gor brembo narezane in ate ploščice je pa druga pesem. 🤗
Povezava za deljenje
Deli na druge strani