Evo, pesto mi je ratal raztavit, tako da sem se potem lotil bru?enja:
Obe?eno za barvanje:
Pobarvan boben:
Pobarvano pesto:
Pobarvani nekateri deli podvozja:
PS: umes sem opazil da moje razervno pesto nima ABS-a... pa me zanima kako bi to vplivalo ?e bi zmonteral na avto? verjetno bo skozi svetila ABS lu?ka...
Hvala Symon za informacije Za 323f-ko res ni, sem pa videl da imajo tudi univerzalne.. nekaj se bo ?e zrihtalo
pri men je pa roba kon?no doma Nidhoggr, ti pa ?e bo? rabu kak del iz podvozja (od 1.5) pa povej (informativno, zadnji konec je pri C-jki isti kot pri F-ki, spredi je pa druga?e, ampak se da skombinirat)
za 1x niti ne rabim imam komplet od 2. f-ke. ?e se ne motim je tudi pri gt-jki podobno zadaj podvozje, razen diskov 5ih ?ravfov in podobno. Bo? povedal k bo? imel oba podvozja dol
Hmm, potem je najbolje da pustim fi-je kolektorjev kakr?ni so...
Aja ?e nekaj, pri ogriginal kolektorjih gredo cevi oz. kanali 1 in 4 skupaj ter 2 in 3 skupaj na koncu se pa zdru?ijo. Ali na preformanse vpliva tudi zdru?evanje cevi/kanalov?
P.S.: verjetno ?ir?i fi-ji iz bloka ne bodo pomagali ker bi moral potem ?e na bloku raz?irit luknje...
Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega...
V mislih sem imel mnogo manj?o vsoto, oz home made zadevco... zanima me ?e ali bi se spla?alo dat ?ir?e cevi na kolektorjih? oz vsaj na koncu ?ir?o cev na izpu?ni sistem.. Ker zdaj so luknje iz bloka fi32mm na izpuh pa pride fi45mm. Potem pa do Fabi-ja po celoto cev do zadnjih loncev, zadnja lonca pa ?e mam In jap, zadi bota 2 lonca
Zanima me katera kombinacija prehoda iz 4ih cevi na 1o cev pri izpu?nih kolektorjih je najbolj?a/optimalna? Sepravi ali da grejo 4 cevi takoj v 1, ali da grejo 4 cevi najprej v 2 in potem te 2 ?e v 1??
Ja amortizerji za ba modele so bojda posod enaki, to je ?e nekaj tem nazaj omenil Bobi.
Glede fedrov kot je bilo omenjeno za kubika?o motorja mi je pa prodajalec pri tehnoracingu razlo?il da so za ba modele 1.3, 1.5 in 1.8 isti fedri, samo da se recimo pri ni?anju 30mm pri 1.3 zni?a avto cca25mm pri 1.8 pa do 35mm ker naj bi bil te?ji avto. Za gt-jko so pa posebej fedri ker zgleda da je ?etak dosti te?ji. Koliko pa je te?ka sploh 323f-gt druga?e? :ne vem:
na internetni ponudbi sploh niso mel n? za BA model, in ker gre kao za redek avto, sm mogu pla?at ?e 50? avansa
To ni ker bi bil avto redek. To je zaradi starosti in nimajo neke zaloge, kot recimo pri novej?ih avtomobilih. Recimo pri technoracingu sem jaz naro?il vogtland fedre in sem isto moral pla?ati avans, da ne bi oni đabe naro?val iz nem?ije (v mojem primeru), oz. odkjerkol naro?ajo fedre.
Hej zakaj pa ne Druga?e bi bila za turbo verjetno bolj primerna 1.8 ma?ina, ker pa je bolj redkost v slo, sem imel v mislih 1.6 od xedosa 6, ker ima v primerjavi z 1.8 samo 2KM manj (323f 1.8 115KM vs. x6 1.6 113KM)
sam kaj ?e? v 1.5 ma?ino metat tako podvozje? ?e mena? vse razen interierja in ?kolke (vklu?no z ma?ino) je pol tak vseeno a GTjko celo kupi? pa proda? svojo 1.5ko a ni?
Jaz za 1x ne rabim, Deeyan se zanima za ve?je diske pa sem samo predlagal kaj lahko naredi.
Mogo?e bom pa rabil v bli?nji prihodnosti ?e si bom kak turbo umislil , kajti samo turbino se komot dobi na odpadu, ostale komponente pa kupi? rabljene ali nove (intercooler, cevi..) najte?ji oz. najdra?ji del je programiranje ECU, poznam pa par folka ki se ukvarja z programiranjem in bi se ?e sklanfalo nekaj vkup. Sicer pa bi si moral temeljito prebrati turbo upgrade, ker ziher bi se na?la kaka piz*arija ki bi me zezala, ane Symon
Vau, nisem si mislil da bo eno meni butasto vpra?anje zanetilo celo debato o zavornem sistem. Sem si pa prebral use in niti nisem pomislil na razmerje ter zana?anje riti. Je pa od 323f ziher te?ja rit kot 323c glede na to da je med modeli (c, f & s) najte?ja f-ka. Tudi pozmi samo malo zategne? ro?no pa ?e odnese rit (driffttttt :P ). No ja z slab?imi gumami tudi po suhem . Druga?e sem se pa nekaj ?asa nazaj zanimal za celotno podvozje od 323f gt pri mitja mx6&t, Deeyan ?e te zanima ga pra?aj, mogo?e ima ?e.
Heh, zanima me ?e je mo?no da se bobne pri 323fba zamenja z diski, diski od spredaj od istega modela? Imam namre? celo podvozje vi?ka pa sem malo razmi?ljal o 4ih diskih. Sicer pa nevem kako bi to kaj pasalo vkup z ro?no zavoro..
Ql, jaz bom tudi rabil cev od kolektorjev do zadnjih locev. Pa da nebom odpiral nove teme, ali pozna kdo koga ki bi mi naredil tudi inox ?portne izp. kolektorje?
Z lu?mi bom moral nekaj narediti, ker druga?e ne bodo nikamor pasale... druga?e pa ideja z ledicami je tudi kar zanimiva (lahko bi jih vezal na ?top lampo)..
oujea:
eo pa ?e reverse pa meglenke pa bi bilo use v stilu!
Niso odbija?i je pa odbojnik na zadnji havbi, keteri se bo barval na ?rno. Sem pa mislil pustiti rde? napis Mazda ali Lantis, pa me zanima kaj se lep?e sli?i?
dober ti gre, JAPmeet je pa prestavljen na 28. avgust
Hvala Deeyan, ter vsi ostali! No potem se pa le bo mogo?e uresni?ila moja napoved z lanskoletnega japmeeta:
No meni je bilo tudi super, ?eprav sem malo bolj po svoje ?etu okoli pa tudi malo prej sem od?el zaradi veselice... Druga?e pa res zakon blo, komi ?akam drugo leto ko bom imel kon?an avto...
Lp, Matej
Pa ?e na veselico bom lahko ?el, ker je letos spet na isti datum kot je bila lani z japmeetom.
Evo kocka je padla, z odbija?i raje nebom hitel da nebo na kocu grdo izpadlo, ker dela s kitom je ?e kar dosti, pa fajn bi blo da ?e kak izpit naredim. Mam pa za japmeet neko drugo presene?enje, seveda ?e bo v ?et. ali pet. prispela po?iljka iz nem?ije.
Druga?e bo pa kon?ni izdelek zadnjega odbija?a zgledal nekako takole:
A je to zadnji odbija? pa ima? luknjo za izpu?ni lonec? (sem malo bolj pogledal pa se mi tako zdi)
Bo ?e dr?alo ja! Sprednji je kon?an sam ?e finese je treba, kitanje luknjic pa ravnanje linij, ubistvu zadnji je tudi proti koncu, sam eno linjo moram ?e popravit z steklenimi vlakni ter neke stebri?ke naresti pa bo!
?e ho?em z odbija? na japmeet morajo pa najkasneje do petka zjutraj biti nared za rde?o barvo.
Joza, namen teme je da si pomagamo in svetujemo pri takih stvareh ane, tako da upam da ?e se ?e kdo loti kaj podobnega kot jaz naj uporabi epoksi smolo oz. povr?ino, kalup, podal?ek, ipd. primerno za??iti pred poliestersko smolo!
Jah tele, havbe se mislim lotit tudi z felksarco tako da za japmeet bom dal letvice samo gor, ker se mi valajo nekje po gara?i ?e. Sicer ?e bi tako intenzivno delal fax kot delam stylish dodatke... joj bi bil drugo leto ?e lahko absolvent!
Glede rakete pa ?????, ker ?e nisem objavil slikc od raketnega pogona!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo, pesto mi je ratal raztavit, tako da sem se potem lotil bru?enja:
Obe?eno za barvanje:
Pobarvan boben:
Pobarvano pesto:
Pobarvani nekateri deli podvozja:
PS: umes sem opazil da moje razervno pesto nima ABS-a... pa me zanima kako bi to vplivalo ?e bi zmonteral na avto? verjetno bo skozi svetila ABS lu?ka...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani