MX-3 ima tri razlicne pragove, ki so se montirali v tovarni. Kakrsnikoli papirjev v zvezi s tem ni. To je samo eden on tisocev razlicnih sestavnih delov, ki tvorijo cel avtomobil. Stevilke, ce kaksne so gor, niso nikjer zabelezene.
Komu bo uspelo dokazat kaksni spojlerji so bili original na MX-3? Oziroma bo LPP specialcem uspelo dokazat da ta pa ta spojler ni bil original na MX-3? Samo primer.
Papirji v zvezi s tem ne obstajajo nikjer.
Saj res, kdo mora kaj dokazat? Da to ni bilo , ali da to je bilo original?
MX-3 ima recimo vsaj stiri vrste zadnjih spojlerjov, tri vrste pragov in vsaj stiri vrste prednjih spojlerjev. Mazdaspeed vsteti.
Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.
Tako daje odvisno od primera do primera.
In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dodas se kaksne odmicne, popravis elektroniko in potem gre kot je treba
Povezava za deljenje
Deli na druge strani