Ok, nekaj ?asa ?e i??em ?portni lonec, ki mora imet obvezno t?v homologacijo za mx5 in globok zvok, sedaj pa mi je uspel dobit nekaj mo?nih kandidatov, tako da bi prosil za mnenje, v kolikor je kdo mogo?e ?e kdaj v ?ivo sli?al katerega od na?tetih:
bolt-on:
- Remus
- Fox
- Motorsport
potrebna dodatna monta?a:
- Magnaflow
Remusa (predvidevam da enega najstarej?ih modelov) je imel vrag in je bil soliden zvok, ?eprov bi raje kaj z globjim tonom.
Fox in Motorsport mi ni poznano, tako da je pod vpra?ajem kaj da od sebe, vsekakor ne bi rad imel 'piksne' in 'prdenja'.
Magnaflow lonec pa sem zaenkrat sli?al le na hondi in prav tako ni bil ne vem kako globok, bolj kot ne je bilo sli?ati dretje. (Tudi na
o?itno ni ni? druga?e)
Za info je tuki ?e zvok
, ki se zna tud kr po?teno zadret
Cene vseh na?tetih so sicer vse pribli?no enake +-30?, ?e pa kdo slu?ajno ve ?e za kak?no kompatibilno zadevo, ki ni ?ungalunga in ima papirje, se seveda priporo?am.
Aja gre se pa za MX5 NB, 1.6.
Hvala vsem za pomo?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Prov ma?, tud mene ?e mau leta dajejo tko da bom kr upo?teval modrovanja. Teb pa najbr? res ne preostane n? druzga ko da vozi? po lojzevo in da grejo vsi mimo tebe
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?ist tko informativno..?e je kdo ?e kaj sli?al karkoli glede take kombinacije lpg + non kat? Namre? meni na zadnjem tehni?nem niso vedli kaj merit, ker jim je vse ?udno kazalo in dokler nisem povedal, da je na plin so vztrajno merili in merili (imam pa zaenkrat ?e kat)
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pred tem pa bi lahko ?e z lumpijem pri?la pomerit kak?ne so zdj kej cifre pri 'strojih'.. jaz z vragom, on pa s snegul?ico. Pa mamo res ?e skor mazda dyno day
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
kaj ti pomaga tak moped v mx5 in toliko mo?i k jih ne more? izkoristit toliko, ker je enostavno preve? mo?i in kolesa vrtijo v prazno v 5 prestavi...........kje je tle point potem tega? :ne vem:
To si pa sam seb ?e odgovoru
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Dejanska razlika je v veliki ve?ini le v najve?ji mo?i, ne pa po vsemu rangu obratov.. Sicer se mi ne da ra?unat koliko je potem povpre?ni % razlike, bi pa rekel da je nekje 5-10%.
Ker v sloveniji ni ravno veliko mx5k predelanih na plin, je zato optimizacija najbr? malo bolj specifi?na in se bo ?e ?e uredilo
Skratka, ?e enkrat hvala avtoelektroniki za brezpla?no meritev in se, upam da, kmalu spet vidimo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Svetlo rde?a je na kolesih, temna je prera?unano na gredi. Svetlo modra je navor na kolesih, temno je prera?unano na gredi. Nasploh je tole na kolesih dosti bolj realno, prera?unano mi je nekam ?udno, ponavadi sta si izmerjeni in prera?unani krivulji bolj podobni.
Ne,ubistvu je tko:
svetlo rde?a in svetlo modra sta plin
temno rde?a in temno modra sta bencin
Merjeno vse na kolesih, druga?e pa je razen izpuha zaenkrat vse stock kar se pogona ti?e
No enivej,tko kot se ?uti med vo?njo so tut valji pokazal,da se ve?ja razlika med plinom in bencinom pozna ?ele nad 4500,pa tut to bi znala dodatna optimizacija ?e mal popravt..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ah denarnica ga je v vsakem primeru na***ala
V kratkem ?e sli?im foxa v ?ivo na cliotu in ?e se bo ?e tam kokr tok vredu sli?al, zna bit potem na DOHC najbr? ?e kej bol?..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani