Kupil sem na ebay komplet za sestico. Prodajalec premium_led_store. Bodo poslali nove, druga?en tip menda. Bomo videli.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Jst sem na moji prvo tudi naro?il komplet led ?arnic na Aliju, pa so mi po 1mescu za?ele one za osvetlitev tablice na prtlja?nih vratih utripat kot v diskoju.
Zdaj sem nabavil te osram na mimovrste pa bomo vidli ?e bodo dr?ale.
Zfgleda jih sfukajo vibracije ko treska? z prtlja?nimi vrati, sam navadne na nitko pa so delale.
Te nove barve na vodni osnovi so res bolj drek kar se trpe?nosti ti?e, zato jo je pametno za??ititi, samo ra?unja da bo? ?ez nekaj ?asa tudi folijo menjal ker se natrga.
Sodelavec je pred leti dal na takrat novega Cliota. Barvo ?e za??iti, vendar je pri mal ve?jih ostrej?ih kamen?kih tudi folijo natrgalo. Dal je pa delat tu v MB, neki foliatech ali nekaj takega.
Glede menjave vzmetenja in izpuha je tako da mora imeti papirje (tuv, abe..), drga?e ne bo? mogel homologirat, kar pa posledi?no pomeni probleme s policijo, odvzem tablic, kazen...
Lahko menja? samo vzmeti ni problem, dobro pa je menjat tudi amortizerje za bolj ?portne, ?e posebej ?e da? vzmeti ki zni?ajo ve? kot 3cm.
En nasvet iz mojih izku?enj, ne priporo?am tr?anja oem amortizerjev pri Vugi NG, pravtako ne priporo?am gewinde-nastavljivi amortizerji in fedre po vi?ini, brez nastavitve trdote amortizerjev.
?e je vredu narejen ?iptuning, pol na?eloma ne bi smelo bit ni? narobe oz. ne bi smela bit ve?ja obraba motorja, je pa pri tem dost odvisno kako vozi? avto, ?e ga mrzlega ?pona? do blokade.... bo v vsakem primeru ve?ja obraba komponent motorja.
BTW: Najve?ja obraba motorja se dogaja vedno ko ?tartamo mrzel motor, zato je za sam motor bolj?e da ima ve? dolgih prevo?enih kilometrov, kot pa malo kilometrov in ve? mrzlih v?igov, po doma?e povedano mestne vo?nje do trgovine...delajo ?kodo motorju.
Ja cene imajo zasoljene, pa? njihov razvoj in testiranje nekaj stane.
Pripravljajo tudi DIY varianto, pomoje je najbolje oz. najcenej?a varijanta pri njih vzet 41 izpu?ni kolektor in it k Tunercu da ti na valjih prilagodi elektroniko in ma? tam okrog 180-185PS.
BBR je resna firma specializirana na Mazde, za razliko od kakih lokalnih slo tunerjev ki nalagajo genericne tuning mape in mislijo da so ze tunerji. Ze narejeno tuning mapo nalozit na Ecu ni neka znanost in jo lahko nalozi vsak ki ima vsaj osnove racunalnistva.
Je pa v Angliji firma ja.
Glede 421 kolektorja pa niso vsi 421 kolektorji enaki pri NA motorjih je cela znanost z izpusnimi kolektorji, kolk so premeri cevi, dolzina posameznih cevi, ukrivljenost vse to vpliva na koncno moc/navor in pri katerih obratih.
Z dobrim kolektorjem in optimizacijo elektronike na ta kolektor se da definitivno dobit ven 10PS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ve? ali manj so vse isto kitajski, razen OEM senzorjem. Zato bi vzel najcenej?e.
Zmontira? pa sam, ni neka umetnost.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani