Skoči na vsebino
Izpu?ni katalizator
Napisano

Kako misli? prvi kat.

 

tu sta dva eden poleg drugega vzporedno eden za 1 in 4 drugi za 2 in 3 cilinder, lambde so pa ?tiri pred in za na vsakem.

 

 

Torej drugi dve sondi odmakni, kot sem napisal.

Drugi dve morata biti ven iz toka plinov in ti bo delalo. Le mogo?e bo? moral malo sprobat dol?ino tiste cevi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izpu?ni katalizator
Napisano

Spucaj ven prvi katalizator in daj drugo lambdo na tak kotni podalj?ek, da bo iz glavnega toka oddaljena ene 2-3cm in bo v manj?i cevi (toliko, da je znotraj navoj za sondo).

Potem ti lu?ka ne bo ve? delala problemov, avto bo ekolo?ko pogojno sprejemljiv samo pri hladnem startu, kasneje bo vse o.k.

Pa par km bo? pridobil in zni?al porabo ,)

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.

?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.

Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko :blink:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

 

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

 

Sem pa prebral, da je CX-7 jetrca, ker ima mehaniko od M6 in zaradi mnogo ve?je te?e vse crkuje!?

150 kil pa res ni neke krize.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

 

Ne bi rekel, da so gume glavni vzrok.

Mam ob?utek, da ?pura "diha" ko zabremza?, pospe?uje? in v ovinku.

?e so gume mehke, je ob?utek drug.

Bom pa naslednje gume dal ?ir?e in ni?je.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Ali kdo ve, kje bi dobil nove "gumi vlo?ke" (busings) iz uretana?

Avto gre skoz ovinke ko na ?olci, ?e je hitrost malo vi?ja, pa ne najdem na netu ni? :(

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Kak?en materijal si bo? pa prvo??u ?

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

 

 

AlMgSi1 v stanju T6

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

 

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

?tiribatne ?eljusti + dvodelni diski = ultimate stopping power :notworth:

Brembo? Kateri diski in plo??ice so to?

 

 

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dnevne lu?i na CX-7
Napisano

 

cel tank 1000km ?e je treba NI RAZLIKE v porabi!

 

 

 

Le kako naj bo razlika v porabi?

?e avto povpre?no rabi za premik recimo 30Kw , pri?tejemo zgube motorja in dobimo, da skupno tro?imo za okrog 100 ali ve? Kw goriva (otto motor ima izkoristek pri idealnih pogojih okrog 28%, med vo?njo pa tudi ve? kot pol manj). Pri 100 porabljenih Kw z ledicami prihranimo koliko? 40W???

Ma ni laboratorjia, ki lahko doka?e zni?ano porabo, kaj ?ele , da bi to opazil kdo na cesti...

 

Ve? prihrani?, ?e na ogledalo obesi? CD od ?abana ?auli?a- in menda dobi? ?e nekaj KM dodatno :punk:

 

Za samo regulacijo svetilnosti pa kupi? tokovni generator, ki ima 5V vhod za regulacijo izhoda. Potem lahko dela?, kar ?eli?.

Stane pa par euro in se ne spla?a doma lotat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

power box M6
Napisano

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

 

 

Dal sem samo primer. Teh boxov ne ppoznam, ?e se pa ?uti, da avto potem bolj potisne, je pa super :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

power box M6
Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Sicer je imel ATV gor du?ilec, ampak se kar lepo dere, ko pritisne? (tudi za tistega sem delal cel izpuh):

post-6198-1298575532_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Kaj si uporabil za polnjenje?

 

Znotraj je perforirana plo?evina, povita z fino, na visoke temperature odporno inox volno, okrog so kerami?na vlakna, ki prenesejo 1400°C.

Ko sem dal na kolegov ATV 750 cc 2 cilindra, so se sli?alo samo mehanski zvoki motorja, iz izpuha ni bilo prakti?no ni?, razen pihanja :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

 

Na sre?o sem dal lonca narest sam k sebi (so full poceni ;) ) in tja bom dal delat tudi downpipe z hi flo katalizatorjem (metallic substrate) - drugi pa gre v ko? ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Tale fi pri sesalni loputi mi pa malo majhen deluje? Mogo?e zaradi pospe?evanja zraka?

Druga?e pa pohvalno, da si nekdo upa to delat na novej?em avtu :bravo:

 

?e mi pove?, kje je sesalna loputa, ti bom la?je odgovoril

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja :)),

 

Za intercooler se zrak zajema to?no pred intercoolerjem, to je nekje na sredi avta. Odvaja se nazaj pod dno avtomobila.

 

 

 

A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke. :D

 

Cel je narejen iz inoxa, mi je pa zmanjkalo za priklop za oddu?ek iz glave in tisto sem potem ?pricnil z prvim sprejem, ki je bil pri roki.

Verjetno bom komplet pihnil, ampak ?e nisem 100% kake barve (?rna renutno vodi)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?

 

Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.

Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.

Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Dobro ne rabi? se razburjati in staviti. :D Gotovo ima? prav, ne mislim se kregati s tabo. :) Samo to mi povej a ima? original BOV ali si dal kak?nega drugega, ki spusti zrak v atmosfero in ne nazaj v sesalni trakt? ;)

 

Original BOV se sli?i ?e, ?e samo zamenja? MAF ohi?je in filter!

Sem dal gor vse skupaj in se je ?enska peljala po opravkih. Pride nazaj in vpra?a- kaj tako piha spredaj, ?e ga malo potera?? :party0035:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? :)

 

Ti, a ve? da se sli?i! In to konkretno, jasno, nezmotljivo! Blow off je blow off.

Stavim, kar ho?e?!

Kompresor surge je drug zvok in se tudi sli?i.

Ko pohodi? na recimo 2500 rpm, se do kake 4 jurje sli?i surge, ko turbina bi filala, pa nima izpuha, da bi pogoltnil in posledi?no ?e bolj zavrtel. Zato piha pri kompresorju ob lopaticah NAZAJ. To povzro?a vibracije in uni?uje turbino, zato ni pametno ti?at pri nizkih obratih.

Blow off se pa sli?i vsaki?, ko vzamem plin, pred loputo se naredi tlak, za loputo vakum, turbina obremenjena, ker motor ne po?ira. In vakum za loputo odpre blow off ventil, da pihne nazaj v sesalno cev in sprosti tlak med turbino in loputo.

 

Z novim intakeom se sli?i VSE v kabino in to konkretno. Pri enakomerni vo?nji je skoraj kot stock, ko pohodi?, pa zaru?i.

 

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?

Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ?

 

Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.

Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i.

 

Sli?i se tudi blowoff skozi filter.

 

Tlak je okrog bara.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.