Spucaj ven prvi katalizator in daj drugo lambdo na tak kotni podalj?ek, da bo iz glavnega toka oddaljena ene 2-3cm in bo v manj?i cevi (toliko, da je znotraj navoj za sondo).
Potem ti lu?ka ne bo ve? delala problemov, avto bo ekolo?ko pogojno sprejemljiv samo pri hladnem startu, kasneje bo vse o.k.
?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.
Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko
?e avto povpre?no rabi za premik recimo 30Kw , pri?tejemo zgube motorja in dobimo, da skupno tro?imo za okrog 100 ali ve? Kw goriva (otto motor ima izkoristek pri idealnih pogojih okrog 28%, med vo?njo pa tudi ve? kot pol manj). Pri 100 porabljenih Kw z ledicami prihranimo koliko? 40W???
Ma ni laboratorjia, ki lahko doka?e zni?ano porabo, kaj ?ele , da bi to opazil kdo na cesti...
Ve? prihrani?, ?e na ogledalo obesi? CD od ?abana ?auli?a- in menda dobi? ?e nekaj KM dodatno
Za samo regulacijo svetilnosti pa kupi? tokovni generator, ki ima 5V vhod za regulacijo izhoda. Potem lahko dela?, kar ?eli?.
Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.
Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.
Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.
Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!
Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").
Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!
Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj
ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.
Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.
Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.
Na sre?o sem dal lonca narest sam k sebi (so full poceni ) in tja bom dal delat tudi downpipe z hi flo katalizatorjem (metallic substrate) - drugi pa gre v ko?
si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja ),
Za intercooler se zrak zajema to?no pred intercoolerjem, to je nekje na sredi avta. Odvaja se nazaj pod dno avtomobila.
A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke.
Cel je narejen iz inoxa, mi je pa zmanjkalo za priklop za oddu?ek iz glave in tisto sem potem ?pricnil z prvim sprejem, ki je bil pri roki.
Verjetno bom komplet pihnil, ampak ?e nisem 100% kake barve (?rna renutno vodi)
Dobro ne rabi? se razburjati in staviti. Gotovo ima? prav, ne mislim se kregati s tabo. Samo to mi povej a ima? original BOV ali si dal kak?nega drugega, ki spusti zrak v atmosfero in ne nazaj v sesalni trakt?
Original BOV se sli?i ?e, ?e samo zamenja? MAF ohi?je in filter!
Sem dal gor vse skupaj in se je ?enska peljala po opravkih. Pride nazaj in vpra?a- kaj tako piha spredaj, ?e ga malo potera??
Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki?
Ti, a ve? da se sli?i! In to konkretno, jasno, nezmotljivo! Blow off je blow off.
Stavim, kar ho?e?!
Kompresor surge je drug zvok in se tudi sli?i.
Ko pohodi? na recimo 2500 rpm, se do kake 4 jurje sli?i surge, ko turbina bi filala, pa nima izpuha, da bi pogoltnil in posledi?no ?e bolj zavrtel. Zato piha pri kompresorju ob lopaticah NAZAJ. To povzro?a vibracije in uni?uje turbino, zato ni pametno ti?at pri nizkih obratih.
Blow off se pa sli?i vsaki?, ko vzamem plin, pred loputo se naredi tlak, za loputo vakum, turbina obremenjena, ker motor ne po?ira. In vakum za loputo odpre blow off ventil, da pihne nazaj v sesalno cev in sprosti tlak med turbino in loputo.
Z novim intakeom se sli?i VSE v kabino in to konkretno. Pri enakomerni vo?nji je skoraj kot stock, ko pohodi?, pa zaru?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej drugi dve sondi odmakni, kot sem napisal.
Drugi dve morata biti ven iz toka plinov in ti bo delalo. Le mogo?e bo? moral malo sprobat dol?ino tiste cevi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani