Mislim, da se ne splača dosti eksperimentirati glede tunerjev. Tunerc ima največ izkušenj prav z japonci (honda, Mazda) in jih je že kar lepo število naredil.
Jaz hočem, da je narejeno za prav in da pozabim na to, da je bo kaj delano na elektroniki. Ne pa, da se vračam vsak mesec nazaj, da kaj pošraufajo. 😬
Za tunerc sem slišal, da ti motor dobesedno "uglasi", tako, da dela optimalno in posledično naj bi zaradi tega tudi manj pil.
Jaz bom šel kar do njega.
Zdaj pa komaj čakam,da slišim kako boste zadovoljni s čepiranjem od realnih in objektivnih uporabnikov M.foruma !
Jaz bom pa še malo počakal kot sem že omenil,ker je avto še 2.5 leta v garanciji in ne bi glih raskiral... Če bi imel pa dizla pa verjetno ne bi zdržal tako dolgo,saj če avto ne gre nikamor ni druge rešitve...😁😃😂😂😂
Sem govoril z mojstrom na css in mi je povedal,da mi na mojo g 120 naloži od g 165 s tem,da mi prej stestira na valjih in po mapiranju,kaj bi s tem bilo narobe ne vem! Je pa firma mednarodna i mislim,da vejo kaj delajo. Garantirajo ti tudi ponovno mapiranje,če ti na uradnem servisu povozijo program. Jaz ga sicer še eno leto in pol ne bom dal dokler je v garanciji po tem pa zagotovo.Sem tak zajc kot @Boss😂
Govoril sem tudi s serviserjem na Mazdi in je rečeno,da je to css maping zagotovo ok ,saj ga mapira od g165 Mazde in na avtu zagotovo ne more biti nič narobe, pa še baje malo manj pije, se ti pa garancija prekine v ptimeru bilo kakšne okvare na avtu ! 😁
Sem ga vprašal ,če bi mi lahko kar na servisu to naredili pa ne gre,ker je program vezan na št.šasije avta,žal.
Ne vem v čem je štos,očitno hočejo vse za nazaj pokasirat. Jaz imam v bližini doma mapiranje od CSS firme na valjcnih kot pri tunercu in je cena 285€ za skupino pa 265€. Ni pa idividualno mapiranje kot pri tunercu! Poglejte si na netu.👍
Klical sem ga malo po novem letu. Rekel je da za nekaj malega popusta bi se najbrž dalo zmenit, je pa stvar dogovora in če smo resni. Se mu je že dogajalo, da so se zmenili za količinski popust in ko je oddelal prvega po znižani ceni, ostalih potem ni bilo 😬 sem pa klical Tunerc
V živo v bistvu niti ne izgleda tako slabo. Meni so všeč karbon nastavki nikakor pa ne inox(preveč vintage). Seveda ima vsak svoj okus. Važno je, da je lastniku avta všeč, kar naredi na avtu.
V bistvu, kot sem sam videl na hitro, lahko sam določiš, koliko bodo nastavki gledali ven, ker so kar dolgi. Tudi sam sistem pritrditve je zelo kvaliteten.
Zdraven so mi v paketu priložili še kvalitetno krpo za brisanje avta. Na otip izgledajo kot da so res iz karbonskih vlaken pa tudi inox izgleda res kvaliteten. Tudi teža je prava, niso kar neki tanki poceni nastavki.
Večja teža,večja poraba na testni turi....😁 Boš moral na OMV tankat
Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo.
Saj pravim, da je to bolj za mlade. Jaz sem imel tudi skoraj vedno spuščene avte (od stoenke naprej) a sedaj so 19" na original fedrih vrh kape. Ima pa nečak na audiju A6 20"feltne in športne fedre. Samo enkrat sem se peljal z njim do Ljubljane in mi je bilo dovolj. 😊
p. s. zdaj, ko Imam gor 17" zimske je udobje kar fajn. 🤗
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa tudi nekaj svetovnih inovacij imajo,aja o tem smo že enkrat. Bela Alfa......👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani