Final drive je druga?en, menjalnik pa enak. Z menjavo diferenciala je preve? dela in stro?ka
?ipane G120 in G145 naj bi bile za odtenek hitrej?e 0-100 od G165, saj je potrebno menjati le iz prve v drugo. Pri G165 gre druga le do 95 km/h (napram cca. 115), torej se ?e s tem izgubi cca. nekaj desetink.
Brez zamere od tistih, ki jim dejansko to ima neko uporabno vrednost, vse ostalo je pa res bolj v stilu kot je napisal Alex. Ena najbolj brezveznih funkcij sploh. Za najdt avto so ?migavci dovolj, ne vem pa kaj bi si ?lovek moral osvetljevat pred vstopom v avto ali iz njega. Doma raje zmontira? lu? s senzorjem gibanja, ?e ?e in v gara?i tudi. Ne vem, ampak od kar vozim avte niti enkrat, ampak res niti enkrat nisem pomislil, da bi bilo fajn met leaving coming home osvetlitev na avtu. :ne vem:
Sicer pa Alex, midva sva ratla ?e "grumpy old men" - sploh ne razumeva ve? tega sveta.
To ni ni?. Za dirkanje navijejo ta dizel motor na 4o0 konjev in zdr?i. Se pravi,da ima veliko rezerve.Ampak kako je pa z menjalnikom in sklopko je pa drugo vpra?anje.
?e ?e, seveda gre bistveno dlje ampak nikakor samo z ?arjenjem po ra?unalniku in spreminjanjem map.To je osnovni tuning brez hardwerskih menjav in da dobi? 60KM plusa je men dokaj fascinanantno.
De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not?
Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne.
Ja ampak pospe?evat do 100 na Celov?ki je pa ?e kar resen prekr?ek ... v bistvu bi rabili podatek o pospe?evanju do 70km/h in to vsaj do stotinke oziroma tiso?inke natan?no. Sej ve?, na dragrace-ih se meri v tiso?inkah.
Uff ?e dobro, ker to kar sem najprej bral me je kar malo prestra?ilo in ni bil namen, da te trolam.
Druga?e pa samo razlagam s kakimi argumenti so DRL spravili v zakonodajo. Pred tem se je podnevi vozilo brez lu?i, nakar so ugotovili, da se bi dalo, predvsem izogniti nehotnih izsiljevanj, ?e bi voze?a vozila imela pri?gane lu?i. Vse ?tudije so se osredoto?ala samo na sprednje lu?i in tudi v taki obliki so jih spravili v zakonodajo. Ker na za?etku te implementacije v razli?ne zakonodaje (najprej v skandinavske - vemo zakaj) konca osemdesetih so seveda najprej uporabljale alternativo - klasi?ne zasen?ne lu?i, kjer so seveda gorele lu?i spredaj in zadaj. Prvi avto, ki je to imel serijsko prave DRL lu?i je bil Volvo 240 in to so bile tiste bele nad ?migovci spredaj in takrat je prvi? gorelo samo spredaj.
V glavnem, razen ne pri?iganja zasen?nih lu?i v tunelih oziroma v slabi svetlobi se ?tudije gorenja zadnjih lu?i niso dotikale. Ampak predvsem je ta problem pozabljanja lu?i postal ?ele takrat, ko so tudi podnevi gorele lu?ke v ozadju armaturne plo??e, da so bili merilniki sploh vidni. Ko je zakonodaja nastajala podnevi ?tevci v avtomobilih niso bili osvetljeni in ?e si ?el v tunel je bilo tam vse temno in ti je takoj dalo vedeti, da so lu?i ugasnjene. Samo debil tega takrat ni zaznal, ?al pa so danes in?trumenti ves ?as osvetljeni ne glede ali zasen?ne lu?i delujejo ali ne pa je kar malo logi?no zakaj jih ljudje tolikokrat spregledajo. Zato bi morali zakonodajo pa? temu dopolniti - popolna avtomatika DRL.
Oprosti ampak ti pa nisi glih za na cesto, ?e sredi belega dneva spregleda? cel avto, ker nima zadaj lu?k. ?e razlaga?, da ti sonce tako mo?no sveti tudi lu?i ne bo? opazil, zato je potrebno v takih primerih prilagoditi vo?njo in ne kot teli?ek s polnim gasom v stilu kar bo pa bo. ?e je omejitev 90km/h ?e vedno ne pomeni, da je treba tolk terat ampak je treba hitrost prilagoditi razmeram - ?e je to ble??anje sonca, poletni naliv, tornado al pa jata galebov pa? zmanj?a?, ker Zprcp to zelo lepo definira.
(1) Voznik mora hitrost in na?in vo?nje prilagoditi poteku, tehni?nim in drugim lastnostim ceste, stanju vozi??a, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozni?kim sposobnostim tako, da ves ?as vo?nje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoli??ine, lahko pri?akuje.
?e tega ne upo?teva? je kazen 300? in 3 kazenske to?ke.
Sicer si pa preberi tudi razlage prometnih strokovnjakov glede DRL in zakaj je pomembno, da gorijo spredaj, da ne bo izgledalo kot, da ti solim pamet.
Noben cepec... definicija dnevnih lu?i je to, saj so namenjene la zato, da se pribli?ajo?a vozila v sen?nih delih la?je opazijo. Predvsem je to dobro za cepce, ki sekajo ovinke ali pa tiste, ki izsiljujejo prednost iz stranskih poti. Zadaj gore?e lu?i sredi dneva nimajo nobene pametne razlage. To, da pa ljudje ne znajo pri?igat lu?i ob slabi vidljivost je pa to prej definicija cepcev. Taki imajo verjetno glavo samo zato, da jim klobuk gor stoji.
Po drugi strani se pa strinjam, da bi za DRL moral biti zakon, da je obvezna avtomatika in tudi bi moralo biti dolo?eno pri katerem nivoju svetlobe se morajo lu?i pri?gati in ja vse skupaj bi moralo biti vezano ?e na senzor za de?.
Mogo?e pri stari tehnologiji, pri novej?i pa ne... sej ne re?em, da se ne more zgoditi, samo od druge generacije m6 naprej mislim, da ni imel nih?e te?ave z balasti in svetilkami. Vsi, ki so menjali xenonke so jih menjali zato, ker niso ve? tako dobro svetile.
?ist tko za info, pri modelih, ki imajo dnevne lu?i se xenonke ugasnejo in pri?gejo v trojanskih predorih 4x v parih minutah pa se noben kej dost ne sekira. ?e vedno pravim, da tole ni upravi?en argument ampak ej, odlo?itev je tvoja.
Meni na avto skoz dela in bi mel tako kot ti da se ob soncu izklaplajo glavne lu?i.
Dodal bi led dnevne in zmaga. Podal?al bi ?ivljensko dobo ksenona vsaj za dvakrat.
A smem vpra?at zakaj? Tole je nesmiseln razlog, ker xenonke pri meni so skos pri?gane in so ?e vedno originalne po skoraj devetih letih starosti in 240kkm prevo?enih. Se pravi ne profitira? ni?, ker ?e ti je to edini razlog, da se spravi? v modifikacije je bolj?, da vse skupaj pusti? pri miru.
Sam res... od kod jim ta fora v UV. Tisti sprej je bolj neka teko?a plastika, ki gre v pore za ?e bolj jasno prosojnost. Sam to dose?e? tudi s finim vodobrusnim in poliranjem.
Sam imam tudi ?e nekaj let pa je vse clear - pa ne samo na enem avtu.
V kon?ni fazi pa tud, ?e je ?aromet ?e tako na?et to pomeni, da ?e davno ni ve? gor nobene UV za??ita lai ?esa podobnega in s poliranjem lahko naredi? samo bolj?e. ?e pa je treba ?ez 4 leta ponovit pa pa? ponovi?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tnx, bom sprobal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani