?e ?eli? popolnoma originalnega, potem mislim da ti kaj dosti drugega kot poobla??eni Mazda servis niti ne preostane. Razen mogo?e kak?en e-bay ali kej podobnega. Lahko pa pogleda? tudi pri Ustyle tuning, pa si ga "naredi?" po meri, tak ki ti bo v?e?.
Ker o tem nimam osnovnega pojma, predlagam da kontaktira? tele in dobi? info iz prve roke, v nadaljevanju pa ?e se odlo?i?, dobi? ?e lep poppust, ?e postane? ?lan MK
Kaksna priporocila za katerega predelovalca? Baje je potrebno biti kar pazljiv kako in kaj...
?e ti re?em, da s SIGAS-om nima? kej falit, se ti ne bom zlagal.
Imajo ogromno izku?enj s predelavami na LPG, Mazda?i pa pozitivne izku?nje z njimi in je s tem krog sklenjen.
Mazanje ventilov je zelo priporo?ljivo - takoimenovana "Flash Lube" teko?ina. Nekateri pravijo, da je ne rabi?, ampak hkrati dodajajo, da ?kodovati ti v nobenem primeru ne more, ?e jo ima?.
Kot zanimivost (ko sem ?el za klub podpisovat pogodbo o ugodnostih za ?lane), mi je njihov Ga?per (Avtoelektronika) rekel, da so zelo "?ipabilni" avtomobili dizel Bmw-ji, dal mi je primer 110KM v seriji 1, ki jih ima po obdelavi 192 ali 194KM (skratka nekje skoraj 200 imam v spominu).
Pred leti sem ve?krat bral tudi o HDI motorjih, ki naj bi imeli ogromno rezerve in so jih spravili z 90 na 135KM, to je pa kar konkreten prirastek "konjenice"
Sicer pa se ne razumem na elektronske zadeve, tako da sem prisiljen verjeti na besedo obvlada?em.
Jaz lahko ?e svojo ki?to pripeljem, ?al pa trenutno razpolagam le s serijskim filtrom. Verjetno se da hitro (po indijansko) namestit enga "?portnega" pa se vidi primerjavo a ne.
Pa dobro, a vi sploh veste, da je to Nemc, pa ne samo Nemc, celo Bavarec (beri ultimativna oz. ultrapi?kohvatna makina). Kako lahko z njim (njegovim veli?anstvom) primerja? nek kr? od Kamikaze!
Kar se prostornosti Miate ti?e in njene konkurence (recimo da ji je 1. gen. SLK-ja konkurenca, ?eprav je bil avto MNOGO dra?ji), no ima ta avto prjatu Neyko, pa lahko re?em, da je v MB-ju ogromno prostora tudi za nas bolj visokorasle in okrogle, medtem ko v MX5 (NB) je zadeva zelo na tesno. NA ima malenkost ve? prostora kot NB, to je res. Ampak SLK je pravi enoprostorec proti obema.
Fantje, jaz se NITI MALO ne sekiram, dejmo re?t, da imam na LPG ju (napram benzu) 15% izgube, to bi bilo potem iz (teoreti?nih) 166HP nastalo cca. toliko kot jih ima Mazda6 istega letnika, 2.0 benz motor (141HP). Za mojo vo?njo ?ist zadost, za tele omejitve tudi, je pa res, da mi na LPG-ju ?rnoZmayda ne stegne ?ez 220kmh (po ?tevcu, ki verjetno itak kvalitetno la?e). Taka je pa? moja resnica o plinu, tako da ?ist v redu.
Prjatu TurboLumpy me je lep cajt nagovarju, naj probam v dvd rom 2003 GT-jke ukajlat nek originalni dvd film, no danes sem probal in ga jasno ne bere. To sem ?e prej vedu, ampak je poba vztrajal in s tem izgubu stavo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ?eli? popolnoma originalnega, potem mislim da ti kaj dosti drugega kot poobla??eni Mazda servis niti ne preostane. Razen mogo?e kak?en e-bay ali kej podobnega. Lahko pa pogleda? tudi pri Ustyle tuning, pa si ga "naredi?" po meri, tak ki ti bo v?e?.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani