bi rekel nekako tako Apex=Sava, Eibach=Good Year. Samo za primerjavo V glavnem, ?e nisi pustil denarja vnaprej daj Eibach, oziroma nekaj kvalitetnega.
Se ne strinjam glede gum......sem bil bolj zadovoljen z normalnimi sava kot pa z Good Year (nizkopresecnimi 185/50 14)...rob jim je cisto unicilo, in to brez dirkalne voznje in pravilnim polnjenjem tlaka.
dejansko naj bi bila ta voda ful razprsena.....in ker je pac H2O ima hladilni ucinek (zato se uporablja tudi kot gasilno sredstvo), ker pa vsebuje spojina dve molekuli vodika in eno kisika , dejansko tudi dovaja kisik, ki pripomore k boljsemu izgorevanju.
Torej...hkrati naj bi motor lazje zadihal in naj bi se prepreceval prezgoden vzig goriva.....
Sej teoreticno ta zadeva drzi.
Ce pa jo uporabljajo, drzi tudi prakticno.
Na netu se da dobit celo nacrt vodno gnanega motorja.
S tem, da ta motor uporablja postopek elektrolize zato, da se izloci voda in ostane cist vodik.
Kot pa vemo se vodik, uporablja pri eksplozivu (vodikova bomba) in gorivu (raketno gorivo).
Torej tudi vodik prispeva k boljsemu izgorevanju goriva oz. postane vodik gorivo samo...v tem primeru kot aditiv.
Aja pa se nekaj je...voda se v cilindru uplini zaradi visoke temperature, ki je tam prisotna.....plin vode pa lahko zavzema tudi do 100x vecju volumen kot v tekocem stanju (gasilska praksa).
kako je pa s homologacijo ?e da? namesto 14, 15 colske gume??
Odvisno kaj ti pise v homo kartoncku.
Se mi pa zdi da moras FELTNO vseeno homologirat, ker ti imas v homotu le homologacijo za dimenzijo gume, ne pa za novo feltno ki jo lahko izdela za.pipan & Co. d.o.o. in ima drugacne dimenzije kot tvoja originalna feltna ....
Nimajo kej srat, ce pa ze bodo, jih vprasaj, ce si nosijo s seboj vrecke za drekce!!!
Drugace pa sam se dotok svezega zraka si moras naredit, kot je yavarye rekel na ircu.
Tam nekje na spodnjem delu prednjega odbijaca naredi zajem in spelji do filtra. Se najboljse bi blo, ce bi si naredil kako toplotno zascito al pa na nek nacin "objel" filter s svezim zrakom..
ej kaj je kasna razlika podmazovanja pri atm. motorjih v primerjavi z turbo motorji...nekje sem slisal da imajo turbaci sprice dodane da spricajo na bate od spodaj...ne vem tocno...kaj je to res?
tam imas cene za distancnike, aja stran je tudi v EN jeziku, pa cene za feltne, za zatemnitev pa imas nekaj cen na forumu.
edino distancniki so menda problem kolkor sem slisal, sam nisem siguren ce ti na LPP-ju delajo tezave za to, ker ti gume vertikalno gledano ne strlijo izpod blatnika.
Ti pa si ksiht, drugim svetujes, sam mas pa vse na originalno.
ma ja!
zdej ker sem ga dal na original ne smem svetovat al kaj??
ce ne bi delal veckrat na leto po 1k km na dva dni po vsej verjetnosti ne bi niti pomislil na to, da bi mel originalen avto.
Drugace pa mazda323: jaz sem mel sportni filter na micri 1.3l pa YavarYe X6V6 tudi, na enakem avtu in ti lahko oba poveva da je zvok dober, ne se bat.
Glede moci pa je tko kot ti je sash napisal, dejansko prirastka moci ni, tak obcutek dobis ker se ti ponavadi navor premakne na malenkost visje obrate in masina boljse diha.
Poskusi si sposodit od kakega kolega filter (zdej jih je vecina dala dol cez zimo) pa bos videl, ce ti ugaja
YavarYe X6V6: midva pa se bova se pomenila, ob kaksnem pivu al dveh hehe ja ja bos zacel pit alkohol
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lp
Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani