?e ?e bi se dalo od kake Miate 1,8 BP pa kako turbino gor pa bo podobno dobro ?lo pa ?e delalo bo. Dalo bi se (v kontra so delali, torej wankel Miata) ampak to je ogromno dela (mehani?nega in ?tromarije) in bo na koncu dra?je kot ?e se naredi generalka. ?e je to ?e opcija 8ni ?lo vse k vragu), ?e ne pa drug motor.
?ist sem mislil da je eno na gredi drugo na kolesih ker ponavadi je tako izpisan graf. Potem je kar nekaj razlike med plinom in bencinom, no je vsaj enkrat na valjarjih to izmerjeno.
Svetlo rde?a je na kolesih, temna je prera?unano na gredi. Svetlo modra je navor na kolesih, temno je prera?unano na gredi. Nasploh je tole na kolesih dosti bolj realno, prera?unano mi je nekam ?udno, ponavadi sta si izmerjeni in prera?unani krivulji bolj podobni.
Zanimivo, ponavadi imajo avti nekje pa? najvi?jo mo? pa blokado ene 500 obratov vi?je, da ima? nekaj rezerve pri obratih na gor, recimo v ovinku, pri teranju pa? itd...
Sploh ne gre slabo za obi?nega BMWja, da ne re?em da bolje kot marsikater ne obi?en avto.
Meni se ne zdi neka drama ?e mora? pritisniti knof za ugnasiti ESP, ?e Jures v Swiftu mora ti??ati knof nekaj sekund, da se popolnoma ugasne. Pri meni se pa res samo pritisne med vo?njo in se ugasne takoj in ?isto.
Seveda se da, naredi? luknje v po?arno steno, dobi? pravo letev, stopalke in vse kar pa?e zraven pa je. Ker imajo potem ponavadi avti ?e prezrcaljeno napeljavo to pomeni ?e, da bo? rabil dobiti ?e drugo napeljavo in je problem re?en. Je pa res, da vem za enega, ki se je to lotil pri nekem drugem avtu in je priznal, da prvi?, zadnji? in nikoli ve?. V teoriji je bilo bolj lahko.
Razlika med temi poceni in dragimi je v?asih v kvaliteti (?vasanje, pokajo), v?asih je razlika v parih konjih, ?e ne pa?e ?isto direkt na original izpu?ni sistem, v?asih pa je razlika v ceni zaradi znamke. Izpu?ni sistemi so pa ponavadi tapoceni bolj glasni, slab?e kvalitete, se mi zdi, da se pri loncih bolj pozna razlika v ceni. Sam sem ?e vedno zadovoljen z doma?imi maherji, byFabiani.
Aha, Jero bolj pozna Miate, no tole so ?e konkretne zadeve, za konkreten denar. Tu se ponavadi ustavi, ko ljudem poka?e? konkretne cene, zato sem jaz dal najbolj cheap ideje.
Potem vmes vpi?e? ?e 200 cell cat in izbere? poljubno debelino.
Na koncu da? ?e tole, da se dere in ima? nekaj kar se dere pa verjetno bi imel celo kakega konja ve?. Ampak to je v osnovi to, za precizno in zihera?ko pridobivanje bi se rabil bolj poglobiti in v ebay napisati mogo?e tudi mx-5 ne le miata in exhaust manifold itd. Samo par minutk in klikov stran.
25 konjv z avspuhom in CAI sistemom zih ne bo dobil, za za?etek. Druga stvar je, da rabi izpu?ni kolektor (?e je original bolj slabo zasnovan?), ?ele nato ?porten katalizator (decat?), odprt srednji in zadnji lonec. ker gre za 2.0 ma?ino bi jaz dal cca 60mm cevi.
CAI pa ni nobena pogruntav??ina, na ebay naj gre iskati za svoj avto. Nasploh se verjetno dobi tudi cel izpu?ni sistem.
Kot je napisal uklopko. Je razlika a se jih odpre in po?triha notranjost ali pa samo ?ez folijo (zadaj).
Druga?e pa v pe?ico segret lepilo, potegnit steklo od ohi?ja, po?mirglat in po?trihat parabolo s plastik primerjem in mat ?rno za visoko temperaturo, po?akati da se posu?i, segreti lepilo, sestaviti nazaj in voila.
Koliko ga bo? res rabil? Pomaga, ?e zna? prej ?tartati brez. Sicer sam sem ga dal na RSa samo zato ker to omogo?a in na mestu zdaj noben nadaljni lastnik ne more blokadirati mojega avta ker je toliko ni?je.
?e sem prav razumel bo to njegov prvi avto torej ?e to, da bo pickup z lahko ritjo prvi avto je ve? kot preve?, ?e bo delal neumnosti. Da bi pa po cesti to teral ?ez ovinke si pa tudi jaz ne bi upal pa sem ?e navajen voziti kaj hitrej?ega pa je to ?e vseeno prehitro pomoje.
To je delovni stroj/traktor ne pa dirkalnik tako, da ne fantaziraj. Seveda se da ampak zakaj bi si zakompliciral ?ivljenje, ?e ni potrebe? ?e nima turbine da? gor turbino seveda, pa intercooler pa preprogramira? ampak kaj se bo potem zgodilo pa raje ne razmi?ljam...
Kdo bo vedel, da je lu? po?trihana od znotraj? Drugo je, ?e zadnje po?prica? na ?rno. Original sprednje bojo pa ravno tako svetile kot prej, samo bolj zlobno bo gledalo.
Saj nisem rekel, da se mora? boriti za najblj?e ?ase ampak le peljati parkrat. Ker ima? nekaj ve? navora in (kraj?e?) prestave pa? da? v tretjo namesto da ga turira?. Med po?asnimi ovinki imel pa ravno v istih obratih kjer je najve? navora na voljo. Vsaj tako pravijo ostali dizela?i na pisti.
Glede lege pa glede na to s kakimi gajbami furajo (Renault 5 Five!) mislim, da je tvoja Mazda 3 ?e gokard.
To niti ni problem. Na kakem TA se stopi do Domna in zmeni. Seveda je cena odvisna od datuma (vikendi so dra?je, zato so time attacki ob petkih). Zraven se kupi kake ?evap?i?e in plinski ?tedilnik pa ima? izvrsten Mazda?ko dirka?ki piknik. Glede na to, da gre za AMD dru?tvo se to bolj spodobi kot kak navaden piknik ali fuzbal, ?e ne je sveeno, ?e bi bili fuzbal klub Mazda.
Seveda. V bistvu ko se enkrat prijavi? si "primoran" da pride?. Prej?nja leta se je dogajalo, da je bil de? in je pri?lo le pol ljudi, organizator je pa iz svojega ?epa zalagal za pisto. Zdaj pa, ?e se prijavi? da? 40?, ?e se ne prijavi? in pride? tja da bi fural (ker si ?akal do zadnjega den ?e bo lepo vreme) da? 60?. ?e se prijavi? in potem zataji? brez razloga (torej ker je de? in zahinavi?) pa naslednji? kazensko pla?a? 60?. Vsaj mislim, da 60? no, nisem niti gledal. Je pa po de?ju prav tako zanimivo, tam pa ?a bolj pride do izraza ob?utek.
Je pa tako kot pravite, ?e zato da vidi? kako se avto obna?a ko gre? na polno v ovinek se spla?a iti.
Fak smo offtopic. No v tola?bo si poglejta zadnje ?ase. ?e ena Xantia V6, pa je krava pride na okroglo minutko mislim, da tudi Mazda 6 2,3 ne bi smela voziti preve? slabo. ?e seveda ne bojo gor Nankang gume.
Deeyan pomoje ne bi bilo slabo, ?e bi za foro, referenco, ob?utek ?el enkrat s trojko. Bo? vsaj videl kaj lahko pri?akuje?.
In ja, v osnovi je najprej res zabava, potem je pa samo odvisno, ?e "pade? not". Potem pa ?e gleda? kje bi lahko pridobil kako desetinko, kje dela? napake, kaj bi dal na avto, da se bo res poznalo. Sploh, ?e si vedno nekje na vrhu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ?e bi se dalo od kake Miate 1,8 BP pa kako turbino gor pa bo podobno dobro ?lo pa ?e delalo bo. Dalo bi se (v kontra so delali, torej wankel Miata) ampak to je ogromno dela (mehani?nega in ?tromarije) in bo na koncu dra?je kot ?e se naredi generalka. ?e je to ?e opcija 8ni ?lo vse k vragu), ?e ne pa drug motor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani