zdej tudi sam lahko potrdim, da je kr razlika... kot pravi jures se najbolj pozna pospe?ek pri nizkih obratih... kdaj se turbina po?ene dejansko ne ?uti? ve? (ni ve? tistega prehoda oz. ne rabi? ?akat tam do 1800 obratov da se za?ene)... dost se pozna predvsem pri pospe?evanju v vi?jih prestavah in na klancu... poraba je ostala ista.
?e potegnem ?rto________ je bilo vredno investirat
Pa jebemu mast turbina se vrti skoz, samo nima dovolj obratov kar posledi?no da premalo tlaka, ?e ni tlaka ni u?inka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Velja tudi kontra, recimo pri Imprezi, ?e samo zamenja? originalen airbox z recimo konusnim filtrom ti mo? pade tud za 10 in ve? konjev, dokler seveda ne popravi? mape vbrizga in prilagodi? novim pogojem potem pa ma? prirastek mo?i.
Done.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.
Tako daje odvisno od primera do primera.
In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM.
Ni videt - ob?utit.
Mejbi ?e ?e role do ventilatorja zamenam pa mogo?e.
?e vedno se vozim v ti?ini, samo sli?i se kot bi pu??ala ena cev.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz imam porabo od 7 do 7.3, odvisno od voznje. Za plin sem se pa ze vse pozanimal in bil zmenjen da ga peljem predelat, nato pa so mi sporocili da se zal ne bo dalo ker zaenkrat se ni plina na trgu za ta motor DISI, ki je z direktnim vbrizgom. Tako da se mi je vse podrlo, pa vse sem imel ze izracunano, prislo bi 1500?, pa ce takoj vse placas bi imel v mesecu aprilu 15% popusta, tako da bi prislo 1275? z vsem, se pravi tank 60l, vsa napeljava, delo, homologacija in nadomestni avto, vse bi bilo vsteto v to ceno. Potem so me pa nategl in sedaj ne morm dat vgradit. Zato pa sprasujem ce slucajno kdo ze ima to v tej mazdi da bi mi povedal kje so mu predelali in ceno. Kam pa ti mislis dat predelat? Aja, tank je pa lahko za plin do 60l v prostoru za rezervno gumo (tudi midva imava ta prostor ce tisti stiropor z predalckom dvignes je spodaj narejen prostor za rezervno gumo ), ali ti dajo pa bombo v prtljaznik, ki pa je lahko do 120l.
Lp
Lepo prosim da po?lje? prave podatke, ker tvoj motor niti pod razno NIMA 191 kW in ni DISI, kot ima MPS ali CX-7.
Ti ma? kaliko v katero se da vgradit karkoli !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jp, btw zdej so prenovil te vmesnike, zdaj se na?eloma imenujejo Dension Gateway Lite V3. Sem kupil ravno eno prvih po?iljk pri nas. Tud izbira se malenkost druga?e kot se je prej, zato tudi ni teh omejitev.
Alo ni omejitev v Densionu ampak v Original radiju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moje priporo?ilo je sigurno Dension. ?e vzame? opcijo Dension LITE BT ima? ?e mikrofon in zadeva deluje prefektno. Na xcarlininku BT deluje povpre?no na?im za densionom res bp.
Plus densiona je ?e neomejeno map, neomejeno pesmi v mapah, priklop trdega diska, z dodatnih kablom tudi ipoda,...
?e ?e daje? nekaj notr daj kvalitetno in ne kak?nih kitajskih kopij.
Moje mnenje...
Map podpira samo 6 ali pa 10, yatur zna brati tudi podmape tako da ...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani