Danes smo končno prišli na vrsto za skupinsko čipiranje. Bili smo štirje kandidati. Jaz sem bil prvi na vrsti ob 8. uri.
Najprej mi je David, ki tudi dela pri Tunercu izmeril trenutno stanje avta na valjih. Prilagam graf. Iz njega je razvidno, da od 3000 obratov naprej ni več naraščajoče moči. Sicer je avto v kar dobri kondiciji, kar se tiče konjev (147,1 HP ) le pri navoru je malo podhranjen (346 Nm). Pozneje smo ugotovili, kaj je vzrok. Nato je prišel Ervin in začelo se je prilagajanje mape. Trajalo je tri ure. Avto je bil desetkrat na valjih. Po treh urah je uspel "iztisniti" iz avta 198HP in 426 Nm navora. Na žalost nimam grafa, ker nisem mogel do avta takrat. Takoj je ugotovil, da nekaj ni v redu že po grafu. Proti koncu grafa moči motorja, je bil graf valovit namesto raven. Odšel je na poizkus o vožnjo. Avto se je kar vsedel, ko je speljal in izstrelili ga je po potki do glavne ceste. No, po 15 min. se je vrnil in že na obrazu se mu je videlo, da nekaj ne štima. Vprašal sem, ali je v redu. Odgovoril mi je, da ni. Da ga zapira na visokih obratih (nad 3000) in takrat avto cuka. Rekel mi je, da je za to kriv delno zabasan dpf. In to pri komaj 56Kkm prevoženih kilometrih. 🙄😬
Zaradi tega elektronika znižuje moč, da zaščiti motor in posledično cuka in izgubi na višjih obratih moč. Na žalost smo morali dati originalno mapo nazaj. 😬
Še par besed o samem dpf.
Komur dela regeneracije v intervalih med 200-250 km, se je že začel basati dpf filter. Meni je pokazal, kako izgleda takšen filter. Sicer ni bil od mazde a je podoben. Ta je bil zabit od robov proti sredini.To je bilo tako trdo, da ni šans, da se to očisti drugače, kot da se to sežge in nato izbije ven pepel. Tudi on je rekel, da je to edino pravo čiščenje. Z raznimi kemičnimi čistili in z vodo pod pritiskom se zna poškodovati ta mreža.
Tako, da vsi, ki mislite kadarkoli čipirati svoje mazde, prvi pogoj je, da je dpf filter popolnoma čist. Drugače ne bo nič.😉
Moram pa še enkrat pohvaliti firmo Tunerc, oba Davida in Ervina, ki sta se maximalno potrudila. Ker nam ni uspelo čipiranje, ni hotel sploh nič plačila. Pošteno od njega in res priporočam Tunerca vsem, ki bi hoteli kadarkoli kaj delati na avtih.
Še razlog več, da vam grem družbo delat na tuning. Že zadnjič na poraba izzivu, sem te @Alex hotu prosit, da mi predvajaš enako musko iz svojega avta, da vidim, če si s svojo predelavo res kaj pridobil oz. koliko in če se je zame vredno v to spuščati. Kar se pa tiče kakovosti, joooj ko bi vsaj mel folk 320kbps ... po mojem jih dosti sploh ne ve, kaj kbps pomeni o.O
Sam drugače zaznavam razliko predvsem, ko grem pod 320 začne vse postajat bolj in bolj flat. Najraj bi poslušal flac, pa ga mazda ne podpira!
Malo se je zavleklo, ker je Tunerc na bolniški. 😬
A tvoja mazda FLAC ne podpira? Jaz imam skoraj vse cd je posnete z FLAC, če je le na voljo. Ali pa original cd-je. Mp3 sploh ne poslušam. Se pa zelo dobro in kvalitetno sliši radio rock v avtu. 😊
Ma ne mi rečt @Alex da ločiš npr CD kakovost od mp3 192 kbps ali celo 320 kbps, in to celo v avtu 😲
Recimo, da mi daš poslušati enak cd, isti band, ki ga dobro poznam, eden original cd, drugi pa mp3, potem ja. Tudi ti bom povedal skoraj natančno, kakšno kitaro so uporabili (ali je Gibson, Fender ali kaj drugega) Sicer ne 100% ampak v večini primerov ja. Tudi to, ali so bobni trigani (posneti z klasičnimi bobni in pozneje "obdelani" digitalno z dodanimi zvokov drugih bobnov(lahko si zaželiš zvok bobnov Metallice, Toto, Bon Jovi, AC/DC.) .. skratka, bobnar posname bobne in zvok "poberejo" iz računalnika.
Prav tako takoj slišim zvok kitar, ki so sedaj posnete večinoma z "napolitankami".
To so digitalne škatlice (firme fractal, suhr...) v katerih so shranjeni zvokovi znanih ojačevalcev, kitaristov... Niti blizu lampaškim ojačevalcem, kot so snemali nekoč. Vse gre v smeri čim manjših stroškov snemanja. Recimo zvok, kot so ga imeli dire straits konec sedemdesetih, v začetku osemdesetih je še dan danes referenca za poslušanje hi-fi naprav. To pa zato, ker so takrat snemali analogno na trak. Z pravimi ojačevalci in akustičnimi bobni. Posledično so bili posnetki zelo dinamični, nič skompresirani, naravni. Prijetni za poslušanje. Dan danes delajo producenti produkcijo, nato post produkcijo, nato post-post produkcijo, dokler ni zadovoljiva kvaliteta za poslušanje na slušalkah telefonov. Če hočeš v današnjih dneh dobiti dobro posnet album moraš le tega iskati v jazz-u, ki še edini vztrajajo v analogni tehniki.
Mogoče še kak blues, fusion band. To pa je tudi vse, kar je ostalo od dobrega zvoka. 😬
Še vprašanje. Kako stisneš cd kvaliteto zvoka, ki je 1411 kbps v 320 kbps? Enostavno moraš neko količino podatkov odstraniti. In to se nekje pozna. Največkrat prav pri činelah, visokih tonih, petju. Sicer pa, mp3 ni bil mišljen za audiofile niti za poslušanje na pregrešno dragih hi-fi aparaturah.
Preposlušal sem kar nekaj 100 ur v Mazdi tako ene in druge (navadne in Bose), kakšne bistvene razlike, razen zabetoniranih prednastavitev pri Bose, v kakovosti zvoka nisem opazil. Base sem pri obojih znižal v minus, ker je preveč slabega basa in posledično resonančno tresenje plastike zame zelo moteče. Poslušam pa DAB, občasno še mp3 iz USB ključa, kjer imam celotno svojo zbirko (64 GB) .
🔈🔉🔊
🎵
🎺🎻🎷🎸🎹
Upam, da nisi bil nekaj 100 ur naenkrat v mazdi zato, da bi poslušal muziko.😬
Kot sta že sama ugotovila, moraš base znižati pod 0, ker procesor v ojačevalcu le-te in mid base umetno napihne. Posledica je nedefiniran In zamazan zvok. Z zamenjavo visokotoncev v armaturki z kakovostnejšimi pridobiš na čistosti visokih in srednjih tonov in posledično so tudi basi malo bolj definirani. Potem je vsaj za silo bolj znosno vse skupaj. Saj za zmerno poslušanje je ozvočenje v redu za kako bolj kvalitetno pa ne.
Še če poslušaš muziko iz mp3 si zmagal. 🤗 V nekvaliteti zvoka mislim.😉
pred 2 urama je toto89 napisal:
Navadni igrajo slabše, ampak vseeno igrajo Malo tišje in majn basa.
Glede na znamko in ceno, ki jo ima Bose sem pač pričakoval več.
Meni so zvočnik v armaturki menjali, zaradi hreščanja. V vratih pa naj bi hreščanje povzročal konektor, ki se je nečesa dotikal (sem pozabil, pleha najbrž..).
Pa ne vem če sem kdaj dal volumen na več kot 45, ampak očitno je bilo to preveč (bas pa mislim da imam na 0 ali +1).
V vratih mazd gre ta 9" zvočnik največkrat zato, ker pride voda do njih. In kar je najzanimivejše je to, da stane ta klump od zvočnika preko 200€.🤪
Totalen klump. Ojačevalec je zelo švoh in sprocesiran zvok pride do zvočnikov. Po moje več kot 4 x 25 W rms nima ta ojačevalec bose. Recimo včasih, ko smo imeli še prave actoradije v avtomobilih, kake Alpine, pioneer, Becker, jvc so imeli vgrajene ojačevalce v samem radiu, dajmo reči 4x40W rms, je tisto delalo daleč boljše in glasneje kot to naše bogo bose ozvočenje. . Tam si se lahko tudi igral z različnimi zvočniki, dokler nisi dobil pravih za svoj gušt. Jaz sem takoj na začetku šel do kolega, ki se ukvarja z avto hi-fi jem. Pogledal je stvar in samo odmajal z glavo. Tukaj obstaja samo varianta vse ven in drugo noter. Edino sam radio in CD player bi ostal. Cena za novo? Preveč. 🤪
Na servisu se vidi, je pa vprašanje, kdaj to preverjajo? Mogoče ob kakšnem vpoklicu? Jaz sem po mapiranju peljal na uradni servis naslednje leto. Kot da ne bi bilo nič. Kasneje sem reklamiral še drugi zvočnik (Bose je katastrofa..) in ni blo težav pri garanciji. Je pa najbrž odvisno od tega, kaj uveljavljaš pod garancijo in kakšen vpliv bi lahko imela večja moč in navor na to komponento.
Samo kaj, ko pri Bose nimaš kaj gosti spreminjati. Ok. lahko zamenjaš vosokotonce v armaturki in srednjetonske zvočnike v zadnjih vratih to pa je tudi vse. Vse dela na 1 Ohm in 2 Ohm. Edino v armaturki so 4ohm in v zadnjih vratih 3 Ohm. Ampak, saj tudi Porsche ima podoben bose sistem. 🤪
Na servisu se vidi, je pa vprašanje, kdaj to preverjajo? Mogoče ob kakšnem vpoklicu? Jaz sem po mapiranju peljal na uradni servis naslednje leto. Kot da ne bi bilo nič. Kasneje sem reklamiral še drugi zvočnik (Bose je katastrofa..) in ni blo težav pri garanciji. Je pa najbrž odvisno od tega, kaj uveljavljaš pod garancijo in kakšen vpliv bi lahko imela večja moč in navor na to komponento.
Kolikor je meni znano, baje da ne vidijo, če se res ne potrudijo. Ti pa userejo lahko stvar s tem, ko ti kaj posodobijo oziroma nadgradijo.
Saj ravno zato te pa opozarjam, ker sem sam feltne delal s tem. Pa sem pol kr nekaj časa drgnil odvečni plastidip iz gume dol. ni šlo tako enostavno kot pravijo. Ja tam, kjer je bilo na debelo ni blo težav, tam kjer je pa samo mao ga naneslo sem se pa z mikrofiber krpo kr nekaj časa dol drgnil.
Vem. Priprava je 90%, samo delo pa ostalo. Tako je pri vsakemu barvanju. Pa razmaščevanje je tudi pomembno. Dobro, da imam tega na pretek doma.
Alex, držim pesti. Pa vseen bolje maskiraj kot tale model z videa, da bo pol manj dela.
Bom malo poslikal sam potek dela in barvanja, če bo komu pozneje prišlo prav. Sicer pa je delo z plastidipm čisto enostavno za delat in če se eventuelno kaj sfiži to lahko enostavno popraviš. 🤔
Dobra fora... na poraba testu na koncu bomo vzeli bele rokavičke in vsak bo potegnu po svojem roru (mislim od avta roru 😉) pa bomo preveril kje je največ umazanije. Kdor ma najbolj umazan ror bo častil naslednjo rundo.
Samo ko sem pa tole prebral,sem najprej prebral v stilu :"vzeli bomo bele rokavičke, pazi, morajo bit bele in vsak si bo potegnu po svojem rolu, pa bomo skupaj preverli kdo ima gor najmanj umazanije. Kdor ma najbolj umazanega bo čistil naslednjo rupo" 🤔🤪
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes smo končno prišli na vrsto za skupinsko čipiranje. Bili smo štirje kandidati. Jaz sem bil prvi na vrsti ob 8. uri.
Najprej mi je David, ki tudi dela pri Tunercu izmeril trenutno stanje avta na valjih. Prilagam graf. Iz njega je razvidno, da od 3000 obratov naprej ni več naraščajoče moči. Sicer je avto v kar dobri kondiciji, kar se tiče konjev (147,1 HP ) le pri navoru je malo podhranjen (346 Nm). Pozneje smo ugotovili, kaj je vzrok. Nato je prišel Ervin in začelo se je prilagajanje mape. Trajalo je tri ure. Avto je bil desetkrat na valjih. Po treh urah je uspel "iztisniti" iz avta 198HP in 426 Nm navora. Na žalost nimam grafa, ker nisem mogel do avta takrat. Takoj je ugotovil, da nekaj ni v redu že po grafu. Proti koncu grafa moči motorja, je bil graf valovit namesto raven. Odšel je na poizkus o vožnjo. Avto se je kar vsedel, ko je speljal in izstrelili ga je po potki do glavne ceste. No, po 15 min. se je vrnil in že na obrazu se mu je videlo, da nekaj ne štima. Vprašal sem, ali je v redu. Odgovoril mi je, da ni. Da ga zapira na visokih obratih (nad 3000) in takrat avto cuka. Rekel mi je, da je za to kriv delno zabasan dpf. In to pri komaj 56Kkm prevoženih kilometrih. 🙄😬
Zaradi tega elektronika znižuje moč, da zaščiti motor in posledično cuka in izgubi na višjih obratih moč. Na žalost smo morali dati originalno mapo nazaj. 😬
Še par besed o samem dpf.
Komur dela regeneracije v intervalih med 200-250 km, se je že začel basati dpf filter. Meni je pokazal, kako izgleda takšen filter. Sicer ni bil od mazde a je podoben. Ta je bil zabit od robov proti sredini.To je bilo tako trdo, da ni šans, da se to očisti drugače, kot da se to sežge in nato izbije ven pepel. Tudi on je rekel, da je to edino pravo čiščenje. Z raznimi kemičnimi čistili in z vodo pod pritiskom se zna poškodovati ta mreža.
Tako, da vsi, ki mislite kadarkoli čipirati svoje mazde, prvi pogoj je, da je dpf filter popolnoma čist. Drugače ne bo nič.😉
Moram pa še enkrat pohvaliti firmo Tunerc, oba Davida in Ervina, ki sta se maximalno potrudila. Ker nam ni uspelo čipiranje, ni hotel sploh nič plačila. Pošteno od njega in res priporočam Tunerca vsem, ki bi hoteli kadarkoli kaj delati na avtih.
Bodo še ostali "mušketirji" kaj dodali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani