Ta 2.5 motor se da chipat, tako da se poseze direkt v sam motorni racunalnik. Edino pribitka je bolj malo, ce prej ne naredis se kaj na sesanju ali izpuhu.
Lahko pa prides k nam v Ljubljano pomerit avto na valje, koliko ima avto tocno konjev v startu in potem vidis koliko pridobis s posameznimi predelavami. Potem se lahko se pomenimo kako naprej.
Seveda se da vtaknit lambdo v izpuh in pogledat kaksno je stanje z gorivom.
V njegovem programu je shranjeno koliko bencina mora dati pri dolocenem pretoku zraka v motor. Z nastavitvami tega programa se lahko kolicina bencina in kot predvziga popravi.
Ta racunalnik, tako kot racunalnik v ostalih Mazdah se da "chipat" in izvlect se kaj konjev ven.
Rezerve so se v celotnem izpusnem sistemu. Za tako konjazo bi ustrezalo kaj premera 60mm skoz in skoz ter s pretocnimi lonci. Razlika je med 5 in 10KM. Odvisno koliko je restriktiven serijski izpuh.
Za za?etek: Dol?an sem opravi?ilo Mazdi mx. ?tevilke so bile res slabe in je izpadlo ?udno, da bi imel avto lahko po ?portnem izpu?nem kolektorju in odstranitvi katalizatorja manj konjev. Vendar nama z Uro?om firbec ni dal miru in sva dala tudi prej?nje rezultate v excel ter bila presene?ena. Po rezultatih sode? je motor pridobil v dolo?enem obmo?ju blizu 20 Nm in hp. Ve?inoma je najve?ji prirastek med 3000 in dobrih 6000 obratih. Sama krivulja v srednjem obmo?ju je bila pri?akovana ampak zanimivo je, da na vrhu ni nobenega prirastka, je pa vsaj maksimalna mo? do blokade.
V glavnem zelo zanimivi rezultati. Uro? je bil ?e 3x na meritvah zato so njegovi rezultati o?tevil?eni. hp so onjenica, tq je torque (navor). Se pa vidi, da bi zdaj Uro?ova Mazda kar lepo uhajala serijski (oziroma tudi Gregetovi)
Torej:
Mazda mx ali se da vstopiti v Mazdin ECU in preveriti (z wideband?), ?e mogo?e enostavno nad to konjeco no?e ker je mapa ?e ?isto mimo v primerjavi z original motorjem? Da se je pretok tako spremenil, da ECU ne more ve? korigirati. Ker pri 2. meritvi je mo? ravno na vrhu ?e posko?ila, zdaj pa v istem obmo?ju bistveno slab?e raste, oziroma se po?asi izravna. Predvidevam, da bi z mapiranjem glede na trenutne predelave lahko pridobil ?e nekaj konjev in navora.
Tule je pa za foro primerjava z mojim biv?im 100NX GTi (merjeno na va?ih prej?njih valjarjih kot Mazde prej) in meritev od Clia na drugih valjarjih. Slu?ajno imam kar nekaj grafov doma. Zanimivo je, da je Cliotov motor do 5000 primerljiv z Mazdinim, potem pa se mu pri 5000 obratih za?ne dogajati.
Se opravi?ujem za velikost grafov ampak so vsaj bolj razlo?ni.
Dosedaj ni se noben avto zakuhal :-) Niti pri 35 stopinj poleti. Se najmanj pa Impreza. Zrak je bil res vroc, celih 10 stopinj je imel. To je edina dyno delavnica tu naokoli z zunanjim zajemom zraka. Vecina jih ima ventilator kar v samem prostoru. Tako da ventilator samo mesa ze segret zrak.
Meri se v prestavi v kateri je avto dovolj obremenjen. V tretji je cisto dovolj. Za turbo avtomobile pa v cetrti. Nato smo merili se eno Imprezo v cetrti in kot zanimivost se v tretji , obakrat je pokazalo enako.
Tudi ni razloga da bi pokazalo drugace. Tudi ce bi meril v drugi ali v peti prestavi. Ce so valji prav narejeni mora pokazati zmeraj enako konjev.
Aha, ze obracas besede :-) Seveda so bili valjani zanalasc sfrizirani, da so kazali vec :-) 5% odstopanja od valjev do valjev ni nic nenavadnega.
Tukaj imas zelo zanimiv clanek kako razlicno valji pokazejo. Upam, da bos tiste, ki imajo valje ki pokazejo vec, posteno okaral
Imprezo ni skuhalo :-) Dan prej so tunali avto na cesti. Verjetno se je takrat zacelo slabsati ojnicnim lezajem. Kar je poznan problem teh avtov.
Moj avto sem meril poleti pri 30+stopinj Celzija, je slo vse proti rdecemu polju pa je prezivel :-)
Danes je bilo zelo sveze, okoli 10 stopinj.
Ne mores primerjat dvoje razlicnih merilnih valjev. Tile so zelo realni po rezultatih. Oni so bili bolj primerni za to, da so bile stranske zadovoljne z meritvami :-)
Meritve pokazejo cisto enako v tretjim, cetrti ali peti. Preskuseno. Lahko pa pride se kdo naslednjo soboto in bomo pomerili v tretji in cetrti. V primerjavi s pospesevanjem na cesti, pospesuje tu avto bolj pocasi. Zato se "svoh" avte meri v tretji, ker se v cetrti kar namatrajo.
Po skoraj 100 pomerjenih avtih lahko recem, da tile novi valji kazejo zelo tocno. Tudi primerjalno z meritvami istih avtov v tujini.
Razlo?i mi kako je lahko na starih valjih isti avto prej pokazal 167 konjev, zdaj s ?portnim kolektorjem in brez katalizatorja pa kar 7 konjev manj? In avto zdaj gre bolje (na isti ravnini dobi ve?jo hitrost kar je zame realna meritev, da avto bolj gre) tako, da no?em odgovora, da ima manj konjev kot prej. Potem so prej?nji valjarji lagali toliko, da je ta avto z CAI, odprtim avspuhom imel koliko konjev, 153?
Sej zato malo na?ega uporabnika ki ima STOCK Mazdo 3 GTA da bi ?el pomerit konje, pa da vidimo koliko je original. Meni je pokazalo s CAI 160konjev, Uklopkotu pa 10km ve? od meritve brez CAI in s CAI ko je meril, tako da samo CAI da 10 konjev, predvidevala sva da ima STOCK deklariranih 150konjev. Mi je pa omenjal da avto meri v 3. prestavi do blokade in potem konec, ne vem no...tretja ni ?e to to kjer avto pomoje poka?e vse kar da od sebe :ne vem:
Pa kdaj drugic, valji ne bodo usli nikamor :-) Naslednjo soboto se obeta se ne dyno day. Ce je kdo zainteresiran naj napise.
Xedos9 2.5 je pokazal tocno 170KM. Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM. Samo 10KM razlike med 2.0 in 2.5. Tehnologija gre naprej. (saj V6 porihtan tudi pokaze krepko vec tako da ni skrbi za ljubitelje V6 motorjev)
mene nebo, kuple ?e ni sploh doma, kaj da bi ?ele bla zmontirana
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta 2.5 motor se da chipat, tako da se poseze direkt v sam motorni racunalnik. Edino pribitka je bolj malo, ce prej ne naredis se kaj na sesanju ali izpuhu.
Lahko pa prides k nam v Ljubljano pomerit avto na valje, koliko ima avto tocno konjev v startu in potem vidis koliko pridobis s posameznimi predelavami. Potem se lahko se pomenimo kako naprej.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani