Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj.
Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere.
Te?ko je narediti na tako debel alu tanj?i zvar.
Vijaki so od gumi pufarjev, podo?ke sem pa? vzel, kar imam na zalogi.
Se pa pozna na mo?i in to krepko
Priporo?am vsem z DISI motorji, da si zamenjajo original airbox z kakim aftermarked cold intake-om, ker prirastek mo?i je gled na enostavnost in ceno res konkreten!
Ni va?na kombinacija firm ampak trdote in du?enja.
Pri Amortizerju so meni delali 4 komplete do sedaj- na fotrovi lantri, na dveh yugih in na mazdi GTX.
Na enem yugu so usrali na polno, ker je avto bil spredaj prenizek in je hotel v ovinkih naravnost. NA drugem yugu sem vzmeti spustil in otr?al sam, naredili so amortizerje in bilo je ODLI?NO. Tudi na mazdi so naredili samo amortizerje tr?e za cca 30% in je tudi bilo super.
Glede na ceno se definitivno spla?a sprobat pri njih, ampak ne bi jim pustil, da sami zni?ajo avto- gledajo bolj na izgled in avte kot po pravilu postavljajo preve? na nos.
Je pa res, da moja prav, da mo?nej?i ko imam avto, bolj se penzionisti?no peljem..
Meni se zdi, da cx-7 ni ravno za dirkat po ovinkih. Fajn je, ko sko?i? mimo med prehitevanjem, solidno se dr?i ceste, solidno bremza,... ampak ni to Rtype ali WRX. Ni in ne bo.
Jaz bi rad dosegel samo , da ko stisnem, da POTEGNE in zalepi, ne pa da bom driftal po suhem asfaltu.
Imam otroke, odgovornost in ne izzivam ravno, da se kje prilepim. Pred mnooogo leti, ko sem imel navitega yugeca, sem ves ?as vozil na 99% (dvakrat ?ez 100% a na sre?o brez huj?ih posledic) . Zdaj vozim ko penzionist proti tistim ?asom.
Do takrat bo imel Erc oreng konkurenco, ?e ti je osrednja Slovenija bli?e. Kdo in preko ?esa ti bo rihtal elektroniko?
Sicer pa zanimiv projekt, ker me resno zanima koliko kaj tale motor zdr?i. Mogo?e ?e bolj kot motor tudi prenosi ker gre za awd avto, ki v osnovi ni bil mi?ljen za tak?ne ?tevilke. Jaz imam izku?nje bolj pri drugih avtih.
Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o.
Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.
Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala.
Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG.
Loputa se preprogramira.
Turbina ne bo serijska.
Bencinska pumpa, ki je notri originalno, je na meji ?e pri 300km. Nekatere imajo dovolj pretoka, drugim ga zmanjka in posledica je luknja skozi blok.
Pumpe so enake v Ameriki in v evropi.
Ro-bi dobro si zastavil projekt kak?ni so pa rezultati si v konji?kih.
Pa ?imprej stvari za ERCa pripravit da bomo vidli kak lahko stroj leti.
Ciljam na 380 ker ve? menda ni zdravo za stock internals. Z deli, ki bodo skupaj, bi menda ?lo na 420 +.
Ogromno tega je na netu. V glavnem so vsi ?pekulirali, zakaj bi vplivala na okvare motorjev, konkretno ni napisall nih?e. So pa vsi opa?ali, da brez nje je okvar manj in to krepko. Danes mi je g. John iz PT-performance stvar lepo razlo?il.
Na vpra?anje, ali je gred smiselno odstraniti ali je to samo trik za prodajo BS-delete kitov, je odgovoril tole:
"Its very important, the gear that drives the BS assembly is helical cut, so it forces the crank back and forth causing excessive thrust loads… not good."
Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga.
Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom.
A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ?
Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril.
Stoenka ali yugo- pod prostim tekom sta imela oba okrog 10°, nekaj manj. Pod polnim plinom pa tako na kladivca kot na vakuum ?ez 30°.
Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu.
Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".
Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)
?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.
Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.
Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi.
Kolk ima? pa PTO ?
Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.
11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CR
Tak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.
Kaj si tukaj napisal, niti ne vem:
Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.
Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal
WOT pomeni FULL TROTL
p.s.
Iz podatkov je res o?itno, za kateri motor gre, ker je na dolo?enih delih precej specifi?en in glede na "znamko" foruma ......
PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo.
Pa? ni vse za vsakega!
Lepo , da prizna?
Ostali- batni kompresor sem omenil zato, ker ga VSI POZNATE in je vsem doma?. Dobro poznam vija?ne kompresoje, batne in nekaj vem tudi o turbinah (slu?ajno se slu?beno ukvarjam s takimi in podobnimi re?mi).
Lepo, da se razumete in sodelujete, si malo pomagate ego pumpat eden drugemu...
Nisem imel mo?nosti spoznat vseh, ampak mi je ta debata vzela voljo. Tukaj se nau?iti nimam kaj (moj namen je bil, da ?imbolj spoznam mazdo in njen motor, hibe,....), ker je forum bolj dru?bene narave.
Mi imamo kompresor 5,5 kW in da 660L/min, a tvoja teorija ?e dr?i ?
Sem malo bolj ?voh matematik.
4X4 pogona se izogibaj, ker jima neko svojo logiko .
5,5 KW kompresor ima prostega pretoka 660l/min. Pri enem baru je to 330 l/min. To pomeni, da moja matematika dr?i
Symon- jenjaj, prosim, ker kvasi? take neumnosti, da je joj!
Lej, jaz te fizike ne bom nau?il. Prav je, da se opira? na prakso in , recimo, logi?ni pogled iz tvoje perspektive.
Ampak tudi fizika je ?isto logi?na, le da jo tako vidi?, mora? razumeti par stvari in zakonov.
Samo na kratko- batni kompresor se vrti z kakih 500 ali 1000 o/min. , turbina pa 150.000 ali ?e ve?, ?e je majhna. Pri kompresorju tesnijo obro?ki in lamelni ventili, pri turbini tesni v bistvu zrak sam oz. tlak dosega s pomo?jo centrifuge zraka. In ko zrak ?iba ?ez lopatice pri 150.000 rpm, se tam dogajajo ?udne re?i- od sunkovitih pospe?kov na dolo?enih mestih, pa do induciranega upora, ker je zra?nost ?e vedno znatna, glede na pogoje. Pri batnem se vse dogaja relativno po?asi in na izkoristek oz. izgube vplivajo druga?ne stvari. Turbina mora premagovati "stri?enje" olja, ker le?aji te?ejo na oljnem filmu (tudi ?e je ball bearing se dogaja podobno, le v manj?i meri),.....
Probaj za foro naredit reduktor in z roko turbino zavrti na 100.000 rpm, pa potem pi?i, kako lahko je ?lo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te?ko je narediti na tako debel alu tanj?i zvar.
Vijaki so od gumi pufarjev, podo?ke sem pa? vzel, kar imam na zalogi.
Se pa pozna na mo?i in to krepko
Priporo?am vsem z DISI motorji, da si zamenjajo original airbox z kakim aftermarked cold intake-om, ker prirastek mo?i je gled na enostavnost in ceno res konkreten!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani