spredn podalsek ima isti kot sem ga jaz mel in je edn najlepsih, ce hocs, na rdeci bi ful dobr izpadlo, nared spredi kanalcke tk ko sm jst pa crno spricn.. cak
sm dobu quote iz tunerc, s tem da ECUja od mazde ne programira.. dal bi mi unichip, s programiranjem vred pride nekaj takega kot je bi moj auspuh z montazo in kolektorji.
moji original kolektorji so bili kurac od ovce, ker niso imeli zdruzeno cev v isto dolzino ampak je bla ubistvu ena "cev" (lito zelezo) pa noter tri lukne navrtane, pa pri zadnji lukni pol cev navzdol..
menda naj bi blo fajn ce so vse cevi enako dolge, pa valda, da je cim manj ukrivleno (kar je pr f-ki kurac, auspuh do riti ma tok jebenih krivin da ni za verjet)
vedno je bottle neck tist ko bremza, ceprav mal bi se vseeno poznalo
pac, najlazje je it po preverjeni poti, tk ko sm jst kolektorje po ebayu dobu, je pa res da jih je za 323f tezk dobit. za kako mx5 se se najde
fora pri kolektorjih in auspuhu je, da ce ne bos vsega zracunal kot se sika ti lahk performance pade, lahk dobis backfire (da potegne izpuh nazaj v masino), itd itd.
mene je izpusni sistem prisel vse skup z lonnci in montazo dobrih 700e... se pozna?
vlece avto ze od zacetka lepse kot prej, pa tut top end ma... headerji so 6-2-1, izpuh 60, zadnji lonc 60 v 2x40 da malo stisne in utisa vse skupaj. sound ima zelo kulturen...
Ja amortizerji za ba modele so bojda posod enaki, to je ?e nekaj tem nazaj omenil Bobi.
Glede fedrov kot je bilo omenjeno za kubika?o motorja mi je pa prodajalec pri tehnoracingu razlo?il da so za ba modele 1.3, 1.5 in 1.8 isti fedri, samo da se recimo pri ni?anju 30mm pri 1.3 zni?a avto cca25mm pri 1.8 pa do 35mm ker naj bi bil te?ji avto. Za gt-jko so pa posebej fedri ker zgleda da je ?etak dosti te?ji. Koliko pa je te?ka sploh 323f-gt druga?e? :ne vem:
To ni ker bi bil avto redek. To je zaradi starosti in nimajo neke zaloge, kot recimo pri novej?ih avtomobilih. Recimo pri technoracingu sem jaz naro?il vogtland fedre in sem isto moral pla?ati avans, da ne bi oni đabe naro?val iz nem?ije (v mojem primeru), oz. odkjerkol naro?ajo fedre.
meni v prometnem pi?e 1250kg, v 1.5 mi je pa 1100 pa ?e neki.
anyway, meni je fabi naredu malo predebel zadnji lonec... tak da je zaj zadnji lonec najnizja tocka avtomobila :/ mogoc bom enkrat sel bolj ploscatga narest... ce ga bom dost kje pustu. drgac me pac b.k.
drgac pa avto je kulturno glasen (Beri - ko ga stisnes se dere ko zverina), normalna voznja je pac 2.5 V6, tih ravn ni...
ga je pa Cat-back bremzal tak da glava pece, zdele se je sele avto prav ofnu..
sam kaj ?e? v 1.5 ma?ino metat tako podvozje? ?e mena? vse razen interierja in ?kolke (vklu?no z ma?ino) je pol tak vseeno a GTjko celo kupi? pa proda? svojo 1.5ko a ni?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
te pragovi so grdi.
spredn podalsek ima isti kot sem ga jaz mel in je edn najlepsih, ce hocs, na rdeci bi ful dobr izpadlo, nared spredi kanalcke tk ko sm jst pa crno spricn.. cak
http://www2.arnes.si/~cegorenga11/.mazda/.hohoho/maca4.jpg
s tem da dej se stebricke pa mrezo spredaj pa si zmagal.
spojler pusti original zadaj...
sem je pa videl vceraj
Povezava za deljenje
Deli na druge strani