Skoči na vsebino
B-2200
Napisano

Najbolje, da obi??e? trgovine in predelovalce, ki se z tem ukvarjajo! Samo predvidevam, da prav veliko materiala ne bo? dobil, ker se gre za zelo neznano Mazdo, vsaj na na?em trgu. V ameriki je verjetno malo bolj poznana in je tam ve? materiala. Tako, da kak ebay ali pa vse unikatno delat!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega...

 

?e teh 10 konjev so bolj pobo?ne ?elje :)

 

 

Upam da poznate rek: There's no replacement for displacement :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kot je ?e Symon napisal, dobit cel sistem od avta, ki ima ?e v osnovi vse 4 diske (323f V6). Na 4 luknje se lahko tud prepre?a le?aje in ni potrebe po 5 vijakih na pestah.

 

Je pa najbolje vse skupaj primerjat med sabo (med navadno in z diski), ?e pa?e zavorni boben, potem kako je za ABS, spredaj verjetno ne bo treba menjat rok, zadaj skor 100% da bo treba, .....

 

 

V avto?oli u?ijo kak?na zavorna sila deluje na prednjo in zadnjo os, ?e se prav spomnim je 60/40 in ?e se poru?i to ravnote?je lahko avto za?ne ob bremzanju zana?ati in zadek nastane nemiren.

 

 

Malo pregledat tuje forume, skor ziher je ?e kdo kaj rihtal v tej smeri!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

Na MX-3.com pravijo, da V6 ne rabi back presure, zdj kaj je pa res? Pri meni je vstopna lukna v zadnji lonec 60 potem je pa pred izstopom en lijak premera 55, to je kao zato da naredi homologacijo :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

poraba
Napisano

V?asih je pretiranoin nepravilno var?evanje lahko usodno za porabo, mi je pa pri BMWju v?e? tist kazal?ek za porabo in se lahko hitro navadi? var?evat, ko ti kazalec zabije proti 30L trenutne porabe :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1.6 16V ali 1.8 V6 ?
Napisano

Ceneje te pride ?e vzame? ?e V6 kot pa iz 1.6 na V6 predelovat. Potrebno je ?e menjati bremze (V6 ima zadaj diske 1.6 pa bobne, potem je ?e vpra?anje kak?ni so nosilci, menjalnik tud ne pa?e, polosovine. Razen ?e bi nabavil 2 MX-3 eno 1.6 eno pa V6 in se potem igral :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1.6 16V ali 1.8 V6 ?
Napisano

Poraba je kar tam okoli 10L mogo?e kak liter manj. Seveda pa ker je to star avto imajo vse ?ez 200k km in tudi te?ko se najde kak?en, ki ni bil po?kodovan in je brez rje. Priporo?am nabavo faceliftanega modela, to se pravi od leta 94 naprej.

 

Za predelavo pa seveda kot je Ice predlagal, menjava motorja je najbolj u?inkovita. Z menjavo motorja tudi ni nobenih problemov, ker vsa in?talacija je ista, tudi ECU dela od 1.8 in od 2.5 ?e se bo? odlo?il za menjavo motorja ima? v MB enega majstra, ki se spozna na te zadeve, ima pa tudi kak motor na zalogi. Je pa tudi na tem forumu pod imenom Mitja Mx6&T

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

doping
Napisano

Tole je nateg!!!

 

Vse kar bo bo zmanj?alo mo? motorja :) Pa kot se ?e ugotavljali bi rabil ne vem kak?ne kW elektri?ne mo?i ?e bi hotel na elektromor opona?at turbino.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

nov izgled
Napisano

Kje pa se dobi satovje ki ga sam pol obre?e??

 

 

Mislim, da se je nekaj ?asa nazaj prodajalo satovje od Seat Ibize, ima tolk veliko da pa?e v ve?ino teh predelanih odbija?ev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

fedri za BA ?asijo
Napisano

zdaj pa eno bolj glupo pitanje ... a se vam zdi, da bi se to sploh spla?alo homologirat?? kaj ?e bi preprosto homologiral samo felne, fedre bi pa pa? vgradil naknadno in nekako zakamufliral vse napise na njih (?e bi bli kaki)?

 

nima smisla dajat ke?a za nekaj, kar policaji in na tehni?nem niti ne bi pogruntali. poleg tega je sedanka malo redkej?a, ergo ne vidijo je toliko na cesti, zdaj pa mi naj doka?e, da sem ga spu??al.

kaj pravite ostali?

 

 

 

go for it, piksno ?rnega spreja in noben ne bo opazil razlike.

 

 

Da bi se pa kdo v kaj takega spu??al se mu mora? pa res zelo zameriti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.