Js imam zakrivljene, pa imam gor ?e 25 mm distan?nike in 225/40 18 gume, pa ne drajsa po raobu ampak notranjem koloteku, isto je blo pri 215/45 18 klobasah.
Cilindri ziher NISO problem, problem je v batnih obro?kih , ko jih 1X pregreje? se radi zmeh?ajo in potem NE opravljajo ve? svojega poslanstva tako kot je treba in je priporo?ljiva menjava, sam zarad tega js ne bi vla?il ven motorja, ampak bi se pri nekom zmenil da mi za 2 popoldneva odstopi steberno dvigalo, al pa kanal, da zrihtam zadeve od spodaj, pol za glave pa dvigala ne rabi? ve? in to je to.
najprej je treba met koga takega.... ampak, smo re?l tut z demonta?o
jah, lohk bi bli tut cilindri pregreti (ponavadi ratajo modrikaste barve)
Ni nujno, je pa mogo?e la?je za bate ven jemat in nazaj dajat(sam js ne bi, je preve? brezveznega dela, pa preveliko pomanjkanje ?asa), ?e pa brusi? cilindre pa mora ven ni debate.
Samo NA ZA?ETKU JE NAPISANA SAMO GLAVA !
Teflone(semeringe na ventilih) sem jih jaz osebno ?e tud zamenjal BREZ demonta?e glave.
Kaj je zate "generalka" glave ?
ne glave, ampak komplet motorja
jah js u bistvu nism vedu v kakem stanju cilindri glede na to, da je bil neko? motor pregret (?e pri prej?njem lastniku)
Nekdo drug je omenu generalko, ne gre se samo za demontazo glav
kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume...
Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse Problem?
Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda...
Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm...
Deeyan kaj je tu nerazumljivega? V?asih znate eni "tunerji" res zakomplicira namesto, da bi poslu?ali koga, ki te ma?ine pozna bolj kot vi.
Symon, sm ?e daju narazn, tak da vem kok gre Glave grejo dol, ampak za bate se je treba pa ?e mal bolj potrudit, in rabi? pol hodit pod avto, pa nazaj gor, pa spet pod avto... ok, komur se da GO AHEAD!
Pa dej ?lovek, raje cel dan BREZVEZE ?raufa?, al pa naredi? tako da je moped not, ker NI tako te?ko kot se sli?i, NI NOBENA ZNANOST, nobenega posebnega orodja.
Ajde, ce gres sam teflone menjat. Ce gres pa generalko delat pa mora moped ven
zmaj nekok ni problem... ?e sm jz mojo C-jko mel narayn vse do batov... je na V6 samo 1x toliko dela... Pa se C-jka ?e zdej vozi po novem mestu Pije 2-4dl na 15.000km, prej pa skor liter na 12.000km
Dobr ti mas dizla, ki ga je treba mrzuga se bolj pazit. Ventili so hidravlicni in se stelajo sami. Pa ja, zna bit ta pistopek problem, ker nima vsak orodja za motor podret in terena za motor vn vzet
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Misli? tole? Men se pa dopade celo bolj kot Mazda 5, sploh notranjost
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani