Prov rad bi ?el enkra na tale RaceLand, za podvozje nevem, pomojem je kul, gume sem pa dele nove nabavu, sicer so me pr?le samo 240? vse 4 tko da ni neki najbol so pa bol?e od Sava.. vsaj rekl so mi tko... Druga? so pa "Dunlop streetresponse"..
Tule sem nalimal kdaj je naslednji?. Prijavi? se na email naslov ali spletni strani, pride? tja, pla?a? 40? in se fura? in ugotavlja? kako se avto obnese in kako ti. Na youtube ima? polno posnetkov, ?e bo? iskal Raceland.
Za silo so vsake gume dobre, je pa res da je dirkanje trda in draga droga. Naslednji? bo? hotel iti hitreje potem pa ali bo? kon?al v gumah ali pa bo? gledal bolj?e gume, drugo podvozje, ve? mo?i ali pa (verjemi, je enostavneje) v ?tartu hitrej?i avto... 240? za 15ke je ?isto OK cena, niti ni najbolj cheap to. Sava so dobre gume, vsaj z zimskimi sem zadovoljen.
Ja 323 GT 3 vratne so prava stvar, oziroma GTX ali GTR. Tisto je pa ?e res nekaj posebnega.
Sej o tem sem samo razmi?ljal, ker to je pa ?e kar nekaj dnarja.. Sem gledov za chiptuning max.+40hp me pride 500?, tirbina pa tud tam nekje do 1000? z vsemi dodatnimi deli za turbino in delom..
Sli?ati je fajn, sploh tale ?iptuning, jaz bi za?el s tem! A to si gledal T25 al T28? Elektronika pa Megasquirt predvidevam, pa custom manifold, elbow in downpipe pa FMIC?
V glavnem zame perfektno, edino kak?en ?iptunning bi ?e pri?el prav, pa kak?na turbinca d bi vse skupi na ene 190hp/200hp spravu, pol je pa to perfekten avto
Pa obvezno v tem vrstnem redu, prvo ?ipat, pol pa turbinco.
Tukaj daj narediti oba (srednji in zadnji) lonca po ?elji. Fi cevi naj bo za tvoj avto 55mm, da bo nek optimum. Potem da? enemu dobremu avspuharju naj ti iz inoxa naredi ?e cel sistem (torej, inox cevi, inox kolena) v isti dimenziji (fi55) in bo poezija. Nas je kar nekaj zadovoljnih uporabnikov njegovih loncev. Oba lonca bosta cca 240? potem ti ostane ?e za material za cevi in nekaj drobi?a za delo. Zvok ti bo 100% v?e? in ne bo prdula ali brezvezno bobnenje.
To ima? 323F GT bg generacijo, ne V6? Teh je pa malo na forumu.
Ja imam ?e dva kandidata da probamo tekom tedna. Eno 2.3 GT in ?e eno drugo. ?e si iz okolice Dom?al lahko tudi ti pride? prej probati na moj vmesnik. Je pa ?isto verjetno, da je preko kakega drugega protokola. Je pa to iz strani Mazde malo mimo glede na to, da je OBD2 standard ravno zato, da lahko vsak mehanik z generi?nim vmesnikom preveri napake in parametre.
Se opro??am, ker sem narobe razumel vpra?anje. Ja kot sem napisal, verjetno bo 20? vsaj trenutno gledam enega dosti zanesljivega prodajalca, ki ima tako ceno. Razen, ?e bo spustil kak ? dol pri po?tnini ker bom naro?il ve? komadov. Dobijo se tudi za kak ? ceneje direkt iz Hong Konga ampak ?e bom naro?il 10 komadov bo kaka carina p?reverjala paket in ga obdav?ila pa smo na istem ali slab?em. Tako raje gledam v UK ali EU pa vem koliko bo pri?lo kon?na cena pa ?e prej pride. Od kakega prodajalca z 100 feedbacka pa tudi no?em na blef naro?evati ker zalo?im lasten denar. No saj ?e bi tujega bi pa sploh pazil, bi bilo ?e slab?e, ?e bi se za?tihal z napa?nim prodajalcem.
Lol saj nisem dealer, sem samo organiziral group buy tako, da v bistvu je skoraj ista cena kot na ebay (pa? zaokro?im na gor naprimer 20? ?e bo pri?lo 19,62? ker nekako ne mislim iskati centov za vra?ati). Na Bolhi so pa tudi po 40 ali 60? sem videl ja.
No pa saj nista le vidva na forumu. Nasploh, bi lahko ?e kdo pri?el za za?etek vsaj pogledati pa prej ali slej bi se mu tudi zalu?talo.
Back on topic:
Da boste videli kaj je edina zadeva katero 100% pridobi? s ?portnim filtrom.
Pa tudi ob?uti se konkretno, vendar le na denarnici.
LMM iz mojega M3. Na sliki je senzor po ?i??enju. Ker se ga fizi?no ne sme dotikati ti ostanejo le temu namenjeni spreji a ?al olja iz v mojem primeru KWjevega filtra niso zmo?ni odstraniti. ?e samo s senzorjem v takem stanju kot je sedaj je poraba padla za slab liter. Nov senzor je 280? kateri bo v kratkem sicer zamenjan vedar je do tega pri?lo popolnoma nepotrebno.
Tako da, lepo se dr?ite filtrov za par ? iz lokalnih avtotrgovin pa boste naredili najbol?e sebi in svojemu avtu.
To je to kar je omenjeno v posnetku, zapaca ti senzor potem si ?ele najebal.
Saj zato nekako dvomim, da se pri MPSki toliko pozna. Mogo?e bi pa avtoelektronika kak popust dala ali sponzorirala, da podremo ta mit? Pa se pomeri kako MPSko z original airboxom in konusnim.
Tole z Imprezo bi kar verjel, zato sta pa modela rekla, da v ve?ini primerov pomaga ?e z drugimi predelavami in remapom.
Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.
No saj to sem napisal, da bi na serijski avto tla?il filter in mislil kaj se pridobi je pa bolj placebo efekt.
Za MPSko bi pa rad videl razliko, serijski airbox ter konusni, ?e je res taka razlika. Pri Hondah je ogromno ?e res preverjenih predelav ampak tudi zato ker so najbolj popularne za predelovanje.
Ker je to ena bolj popularnih predelav naj tule objasnimo koliko konjev to RES da. V ve?ini primerov ni?.
Povzetek: Kot vidite v ve?ini primerov ni razlike ali je celo negativna. Pozna se le, ?e je res preverjena predelava pri tipu avtomobila, nekaj na blef je pa bedarija. Pozna se tudi, ?e je v navezi z ostalimi predelavami (izpu?ni kolektor ter celoten izpu?ni sistem in nato ?e remap, oziroma spremenjena elektronika).
?al je te?ko dobiti kar vsak odtenek take barve. Zdaj vpra?anje je koliko °C dose?ejo lu?i notri. Na?eloma pa ?e se olu??i se spet vzame 3-4 ure ?asa pa prebarva v drugo.
Bi pa znala biti v tej barvi ful huda lu?. ?e kdo rabi kodo gre za Renault 205-110
Pomoje bom dal v kratkem delati kako kilo te barve za feltne ker se mi lu??ijo (lani se mi je mudilo in nisem dal peskati, ?e zbrusil sem ?voh) tako, da tiste pol deci za lu? bi lahko raskiral, ?e bi komu rihtal.
bomo probal, ?e bo na?a mati pustila ampak ?akam na bolj?e vreme, ker tole je pa ?e res podn od podna
Mogo?e bo, ?e ne bo pomislila kak vonj bo potem v pe?ici in kako aromo bojo imeli naslednji izdelki iz pe?ice.
Druga?e pa ?e bi ?e kdo rad take lu?i, zdaj bi ?lo to v dobrih treh urah (seveda s pomo?jo lastnika). Lahko tudi v kako drugo barvo, jebmti? mogo?e celo v bavo avta? :ne vem: Cena je ugodna, Dejan lahko pove, da je postopek (material) v bistvu zelo poceni z mojo ?ejo in enim krogom z avtom vred.
Sam imam Androida in uporabljam Trackmaster (na progi ga bom testiral 4. maja), in Torque PRO. Lahko re?em, da je posre?ena aplikacija, med drugim ti avtomatsko meri vse pospe?ke (samo da se ustavi? in je ready2go in meri), vse parametre (meni so uporabne predvsem temperature). Ker preko vseh podatkov deluje kot potovalni ra?unalnik (tudi, ?e ga v avtu nimate!) tako lahko bere? porabo in ?e vpi?e? ceno goriva ti za vsako vo?njo napi?e koliko ??? zapravi?. Dodani moduli name??eni pri meni so shift light, in za snemanje. Kar v praksi pomeni, da snema? s kamerco (na nosilcu) obenem pa v kotu zaslona snema? tudi vse izbrane parametre. Torej lahko snema? na progi vo?njo z hitrostjo vse z enim programom. To moram ?e testirati. Prebere in izbri?e seveda tudi napake. Pogre?al bi le izpisek podatkov avta, ali pa ?e nisem na?el. Skratka priporo?am.
Nismo probavali, mami ni pustila pe?ice ker jo je rabila za nedeljsko kosilo. Sicer pa tako kot je napisal uklopko. Tudi do 20 minut je OK, pa? vmes malo odpre? in vidi?, ?e gre lepo narazen. Za?ne? na enem koncu (levem/desnem) potem pa lepo razpira? kot krokodilu usta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Optimist. Je pa tule zelo veliko odvisno od te?e, medosne in dobrih gum. Aja pa ?oferja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani