Jaz milim da bi mazanje moralo potekat ?e pri recimo 3k rpm naprej, sedja ma?e ?ele od 6k rpm naprej ?e se ne motim in kdor se "normalno" voz se voz na "suho".
Pa ?e bi recimo samo na vsake par minut ?pricnilo par kapljic bi po moje blo ?e dost.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tud js imam ?e vedno recilkuliran zrak, v bistvu dela bov da se ga sli?i - seka ven samo nad dolo?enim tlakom, cirkulira pa se ?e prej, pri ni?jem tlaku, samo se ?e vedno sli?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
verjetno je hotu povedat, da avto rado vr?e v zasilni program. ko pade pritisk, ra?unalnik zazna boost failure in se preventivno vr?e tja... sej vemo vsi, kaj ho?e povedat
Kaj bo zaznal, ko nima? gasa?
Majstori BOV ima VSAK turbak, samo enim se sli?i drugim pa ne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?estaku z neserijsko turbino nebi ?kodvau ker naloga tega ventila je da ti razbremeni turbino torej z tem ventilom pove?a? ?ivlensko dobo turbine. ker sem glih opazu da nisi dobiu ?e odgovora kar se pa ti?e serijskih turbo dizlou se pa z simonom strinjam da ti avto uporabi safe mode.
Malo te bom popravil, ker razbremeni vse za turbino, cevi, interkuler, in nenazadnje loputo plina
Pa prosim za opis zadnjega ker resni?no ne razumem. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e bi blo kaj na tem, bi verjetno blo pol tudi mastno tam okrog kjer zrak ven spusti pa mi lahko verjeme? ni niti ene same pikice, bov sem mogu namazat, ker je za?el zamujat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
na netu sem zasledil tale bov off ventil in me zanima nekaj stvari v zvezi s tem venti?kom... Kolko je to "zdravo" za ma?ino? kako se ga sploh montira? ali se povi?a kaj poraba goriva? se da to zmontirat na Mazdo 6 2.0 diesel - 136PS - 2003 letnik?
Js ga mam, sam ma zarad tega vi?jo porabo , vsi se za mano obra?ajo , pa ?e je dober je veliko ?? .
Kot je ?e Marko povedal....tole je res bolj ali manj za turbo bencince....se pa da tole lepo sli?ati na MPS-ki na kak?nem sre?anju a ne
Serijsko je vse recirkulirano zaradi bolj?e odzivnosti in zaradi emisij (ker bi od turbine onesna?en zrak ?el v zrak kot pri BOV-u). Dosti avtov je temu primerno sprogramirano in je z dodanim BOV potem samo sranje ker se ra?unalniku me?a in zaznava, da nekaj ne ?tima. Ko se gre? pa tuning je pa v?asih fajn, da se ga montira. In ne, se ga ne naveli?a?.
Tega pa ?e js ne razumem, kak?en onesna?en, od ?esa ?
Kar se pa me?anja ra?unalnika ti?e, pa itaq nima veze ker "ven piha" samo ko spusti? gas, takrat je vseeno ?e karkol na motorju ne dela, ko pa da? gas pa je vse po "starem".
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Te mazde imajo merilec pospe?ka-pojemka in pomoje ga ni treba menjat, je med sprednima sede?ema in ga avto koristi tudi za DSC, da ne deluje samo s pomo?jo senzorjev za abs in kota volana.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V glavnem men je blo ql, mam celih 5 konjev manj, kot ro-bi, z stock interkulerjem, stock cevjo med MAF in turbo inlet, stock auspuh.
Zamenjan je zra?ni filter, in nekaj malega v ECU-ju, pa tankal sem ga v petek.
Dejansko mi pa manjka vsaj 0,25 bara tlaka od turbine. :ne vem:
Meni je pokazalo celih 280 km, kar je 20 ve? od stock
Na sre?o sem snemal, kaj se je dogajalo z boostom in doma vidim, da je pri 6500 padel pod 1 bar (0.9 bara).
Vzrok je lahko v pregretem zraku ali kje, kaj vem, sem pa ziher, da tisti ventilator piha bolj za ?alo kot zares. Sem z roko sprobal pred hladilnikom in niti pod razno ni pihalo ?ez 60 km/h kar za meritev v 4., ki malo potraje, ni dovolj (pred mano je "skuhalo" eno imprezo in vzrok je verjetno v istem ventilatorju ki-ne-piha).
Prilagam posnetek, kjer se vidi boost, kako je ?el navzdol. Ali je vzrok samo v toplem boost zraku ali je ?e kje drugje, pa ne vem. Na cesti avto leti kot metek, ga pa nikdar ne ti??im ?ez 5000 ker se mi ne zdi potrebno:
Men jso tile grafi prav ?udno skregani z logiko, predv?iga ima? skozi manj ? :ne vem:
Al pa jaz ne znam brati grafov. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zakaj imam pa potem aktivno mapo v ECUju, kjer nastavljam HTC duty cycle?
Pa imam ob?utek , da sedaj, ko imam ta duty cycle nastavljen enako, kot MPSke zadnje generacije (dobil po mailu, vrednosti krepko vi?je od "stock") , avto po makadamu bolj "pipa" in "antizdrs ga ne mori tako zelo, kot ga je prej, ko je kar zabremzalo na polno sredi ovinka, ko sem ga hotel po?it po?ez.
A je mo?no, da vpliva tam kje na kaj? Mogo?e na vklop 4 x 4 ali kaj?
Lej ne vem kaj bi to blo samo z a to kar spra?uje? je KLIK.
Lahko pa da je to regulacije sklopke zadnjega pogona, ki je pa ve?lamelna in elektromagnetna in nima veze z oljem. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na zalogi ima? nekaj Jaturjev, cena cca 60? z monta?o v mlaj?e od 2006 letnika, ?e pa je starej?a pa je ve? dela pa je par ? dra?je.
Zadeva pa dela ?e kar nekaj uporabnikom BP.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani