?e se tole namontira na KLDE 2.5 170KM bi morala vrednost biti nad 300, okol 350. Ampak verjetn ni ?ist bolt on. Bi potreboval kaksne vecje injektorje, reg. pritiska benza, benz pumpo...itd.
Moje mnenje je tako. Doma mi lezi B6T motor, ki ima recimo cca 140-150KM. Samo z dvignjenim tlakom iz 0.5 na 0.8 (kar se dopusca navaden cip) bi bilo po moje okol 170 KM. Ce pa se zamenjas cip, pa lahko tlak dvignes do 1.2 bara, kar je ze precej spodobno. Ampak potem ponavadi gre turbina (serijska IHIjeva). In ce zamenjas turbino, pa seveda blow off in cevi itd...potem imas dobrih 200KM brez problemov, z minimalnimi stroski. Crevesja se pri 1.2 ni treba spreminjat.
Drugac pa ce motor ze ni turbo je problem kje dobit ustrezne senzorje, merilec zraka, kdo bo naredu elektroniko?....ne splaca se no....
YavarYe X6V6: A ti nalepke delas? Kaksne so pa cene kej? Pa v kaksnem programu je treba motiv pripravit? Ce bi se enkrat odlocu da bi cel avto mal polimal...bi bil zainteresiran.
Zakaj sprasujes? Predelava? BPT je doooost drazji od B6T (teh je dost), pa se predelava je tezja... Poleg tega serijski B6T z dvignjenim tlakom zihr laufa na 170-180KM.
Hvala fantje... samo brez zamere, gume & felge so tazadn kar bom kupu na avtu.
Taprvo pride BOV, potem boost controller, muzika vzadi na novo montirana v poliester(verjetn brez zadnjih sedezev), paneli na vratih, 2x sportni sedez, volan, nov zadnji levi lezaj, obnovljene palcke stabilizatorjev, strsani amortizerji... se dost stvari je pred felgami
Sej zaenkrat iscem se samo ideje in cenovne resitve. In JA! VEM! felgne so ogabne, sam take so pac ble gor ob nakupu avta. Jebat ga. 17ke so drage (pa se takrat ni zapolnjen blatnik :ne vem: ). Pa sej ni problem 17ke kupit, kaj pa potem 17" gume kupvat vsako leto en komplet? se pa urng pozna. Nimam pojma se, kaj bom nardiu.
Danes sem ob pogovoru z enim majstrom izvedel se neke zelo zanimive zadeve glede turbine in navijanja... pa o tem drugic
Mx-3 EVO: Podobni spoljerji (beri isti) se prodajajo na ebayu za 150 - 200 eur /komad... A nisi tehle tvojih ti sam delau?!
Sej ga ne obremenjujem prevec :ne vem: pac tko mal hehe...
Ne...takle je... Vse laufa v nulo. Itak pa ful pazim, da ga prej orng zagrejem in orng ohladim preden karkol ustvarjam Mislim da bi mogl bit vse ok zaenkrat. Itak pa se nism nic pritiska dvignal. Opazim pa da ce se dalj casa peljem 220 po ful soncu mi zacne temp. malenkost rastit, tak da ta problem se bo za resit.
Turbina je vodno hlajena, olje pa nima hladilnika(ne se... pa tut dvomim da ga bo imel kdaj, ker bi blo preekstremno)
Mx-3 EVO: ja eno pametno varjanto za pragove bi imel in zadnji odbijac/podaljsek. Ne prevec ocitn, tak da bi se lepo zlilo s prednjim. kolk je to kej $$$ ? brez montaze pa barvanja...? Neki takga sm meu v mislu kot je na sliki (pragovi + zadnji odbijac) Pa fain bi pa blo ce bi enkrat mi2 na kavico skocla al pa na pir. Pa bi se lah dobla v vojniku pr MCju al pa nekje?!
PS: Komi cakam da vam poslikam hood scoop in da posnamem ene par filmckov + ZVOOOK !!!! VUUUUUUUUSH
Auto ze zelo lepo laufa en cas. Koncna je 220 km/h. Pa na avtocesti MB-CE ga ni hriba kjer ne bi letel 220 Fora pa je da vec pac ne gre ker ma prekratek menjalnik in udari blokada (cca 6900 rpm).
Nabavl smo se boost gauge, tak da kaze pritisk. Turbinca lepo laufa, vsi ventili se normaln delajo, tak da sem zelo zadovoln. Tlak je se zaenkrat serijski, to je 0.5 bar. Nekje sem bral da injektroji in vsa ostala elektrnika dopusca tlak do 0.8 bara. To bo pac nas naslednji projekt.
Sklopka se zaenkrat lepo drzi, itak pa pazim da ne delam grdo z njo.
Zanekrat sm ze naredu 1000km (so bli kr tezki ) pa je zginl 0.3 deci olja recimo. Komaj opazno. Ne pokadi pa cist nic. Niti ko prestavis ne
Aja... pa haubo mam ze narejeno (hood scoop) tak da bom probu slikce cimprej zrihtat
A to si verjetn mislu kei v smislu greddy boost controller?
Prodaja kdo?
No da se mal povem... Zaenkrat mi bo serijski tlak ciiist dovolj ker avto gre k pes Masina se zelo lepo odziva, je tiha itd... noro. Res.
Pa masinca ima 300 k km. Pa tista rja je bila samo povrsina. Recimo sraufe na turbini sm vse cist lepo odtegnu(celo brez wdja). Auspuf je sou cist lepo dol, kakor tudi zascitni pleh ki pride kmalu novi(rostfrai).
Pa nikdar ne kupim vec auta brez turbine ker je ZAKON filin
Ne. Ne pase... zal. Dans smo zmontiral masinco skup. To pomen da smo zamenjal kuplungo (20k sit) pa potem gor dali b6 menjalnik. Potem smo vidl da tam spodi en nosilc gre mal krizem pa smo moral en nosilec menjalnika na bloku odrezat ker ni blo placa za tadolgo akso. U glavnem ustimano
Zamenjal smo napenjalec jermena+vse jermene. Svece in olje se bodo zamenjali ko bo motor ze vgrajen. Pa seveda olje v menjalniku.
Jutr nas pa caka nov izziv... prestavljanje elektronike
aha... se res je... dokler ne probas res ne ves. Men je tale turbac zakon.
Zaenkrat sta oba motorja zuni+menjalnika. Zgobica pa gre takle. Uporabi se B6T motor, B6 vztrajnik+kuplunga+menjalnik+polosi. Elektronika motorja se prestavi tako da bo motor lepo laufau.
Jutr grem na lov za novo kuplungo. Mal mi je bad ker je kr dost manjsa od one od B6T motorja. Tak da ne vem kak dolg bo kei drzala. Bomo vidl
Drugac Dando... sei vem da se ne splaca pa da je vse stran vrzen denar. Sam jebat ga. Eni smo se vedn tolk mladi pa tolk nori in hocemo z glavo skoz zid. Se zavedam tega, sam sm pripravljen sprejet to ceno
sej dans smo urnk zacel... sei mislim da res ne bo problemcokov...
Vse kar se tice ECUja bomo zraun nesl v nou auto...
zaenkrat je B6T zuni... jutr bo se B6 zuni. Potem se zamenja skolpka, vodna pumpa, termostat, termostikalo, pa jermeni pa olje pa se kaka malenkost pa pocas nazai notr
can't wait...
a ma kdo kak dobr predlog za sklopko? ne vem ka bi dau notr da bo bi blo maaal mocnejs... :ne vem:
Sej res da ej rjast... sam fantje motor je v zelo dobrem stanju (za svoja leta in kilometre). Res... sploh ne pokadi, vlece svinsko dobr, turbina lepo nardi pssssst ne pa viiiiiiju. Vsi ki so ga vidl pa poslusal laufat so rekl da je se super... :ne vem:
Rja je pac rja. Tist bomo ze postimal zej pa fantje... pustmo malenkosti pa se spravmo na podrobnosti a ve kdo kak se lotit elektronike?
Pozreznost je pa moje zadnje merilo pr motorju. Vazn mi je pa da je vzdrzljiv. To pa. In se mi zdi da so tile motorji ob pravem vozniku zelo vzdrzljivi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e se tole namontira na KLDE 2.5 170KM bi morala vrednost biti nad 300, okol 350. Ampak verjetn ni ?ist bolt on. Bi potreboval kaksne vecje injektorje, reg. pritiska benza, benz pumpo...itd.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani