Skoči na vsebino

mimogrede, rocna na GTJki prime v pizdi, na 1,5ki je 10x bolj primla

ampak bremze drugac so pa :bravo:

 

bos pa vec naredu ce se bos izkesu za gume (jaz mam Eagle F1, po mokrem primejo tak da ABS mrdne ne, po suhem bi lahko bolje)

pa ene dobre alujke da se bo lepo hladilo... pa ne pretiravat s presekom

 

pa tak ko so vsi napisali... ce ZE bos, ne sam menjavat, jih je ene par naforumu ki so ze sli skos s takimi projekti.

z bremzami se ni za zajebavat

 

MX3 V6 ima 4 luknje tak da to tut ni problem ?

 

edit: druga?e pa, sem bil v?eri na auspuh servisu pa so se sami novi(novej?i) renoji pe?oji pa poloti vozli tja, vsi po?rte avspuhe pa spodi re?eta (avti 2000+), sem vpra?al ?efa kak to da tak letijo avspuhi na teh avtih ?e mam js po 200k km ?e kr original zadn lonc pa je ?e kr cel, pa je reku sam to:

 

"kok je bil tvoj avto nov, pa kok je tist klio nov?" >> to veliko pove..

GTjka proti 1.5 je tak ko symonov klio proti 1.5 kliotu.. placas se malo vec kot samo konje. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

mm. je reku. ce dam 55 zadi lonc pa do tja 60 je mal vec back pressurja in potegne luft v stene in ga bol zdemfa, ?e bo pa 60 do konca bo pa mal bolj prepustn pa kr dost bolj glasn.

ampak raj riskiram par konjev da je tisje vse skupi,..

 

si pomagal, ful. :) jutri grem do tja da dam zmert vse pa ce bo slo dost hit nardit da v petek grem se casermanu rore zrihtat pa vse skup zmontirat.. do takrat bo pa tut ze ene par cukrckov na avtu.. nic vizualnega. ;)

aja, pa se ful cenej je pri fabiju da naredi 1 v 2 lonc, da bo ostalo vizualno isto kot original :) nocem zadaj nekih sodov..

 

tak si mi ful pomagal za cel izpusni sistem, mas vsaj en pir v dobrem.. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

ok.. velik bolj kulturne cene... (1/2 manj), reku je tut da je fajn ce je zadnc lonc 55 zarad podtlaka? a je to kej res ? :)

to je kao back pressure al kk?

sj bom tk tle vzel lonce ce ze, tiste cene so mi uber...

a ma kdo tu ventil za uravnavanje back pressurja? a ni kao backpressure slabo pri 4taktnih motorjih?

 

js sm cist zmeden ze.. vec preberem manj mi je jasn.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

a je normalno 450e za 2 lonca oz total ca 600e za izpusni sistem?

+ tle v velenju so me strasili da bo za zadnji sportni lonec problem s policaji.

 

etc etc.

 

a mi lahk kdo pomaga, fi60 nikjer ne pride manj kot 500e al pa je za en drek oz glasno? :(

 

edit: za sportne lonce (ror po cez) ne za prekatne. prekatni so cenej sam mi je reku da ga bom ful zademfu s tem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?portni filter K&N
Napisano

ok v a3m majo vse na kupu.. grem mogoc kr osebno tja ce bom mel cajt.

 

ubisstvu, edin kar nucam je ena cev od airflow metra do resonator boxa, umaknem resonator box vun pa namesto resonator boxa (ki je pod lucjo, right?) dam gor en sportn filter? :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

superca... no sej tu v velenju mi je lepo priznal da mi lahk gre 60ko delat sam da bo a.) sestavljena in po?vasana all over b.) grdo zakrivljena

 

je reku nej grem drugam. :)

en dan prej so mi lukno za tehnicnega posvasali... super fantje. mimogrede bi me lahk nategnu

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpusni sistem
Napisano

Lp,

 

kje v okolici celja/ljubljane eventuelno maribora se da naredit izpusni sistem od cata naprej s fijem 60?

 

tu pri nas so rekli da ne more krivit cevi in da bi blo na prevec mestih posvasano, rostfrei je drazji kot moj avto, za 2x45 pa nevem ce je prostor.

 

2x45 pride lih neki cez 60 po povr?ini... sam bi raj mel 1x60.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?portni filter K&N
Napisano

a je ze kdo fejkal za policaje pa reskiral original airbox pa fliknil samo ohisje okrog cevi? :)

 

verjetno bom rabu se kako koleno, cev je kul do airboxa od airboxa naprej je pa original neka tenka plasticna pizdarija v odbijac note.r

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.